Má lepší reklamu pro Super Bowl BMW, Toyota, Kia nebo Mercedes?

Má lepší reklamu pro Super Bowl BMW, Toyota, Kia nebo Mercedes?

Finále americké Národní fotbalové ligy je pro našince zřejmě stejně důležité jako kvalifikace na okresní přebor v šachu. Nicméně v USA tím žije skoro celý národ a automobilky se předhánějí v tom, kdo ukáže během vysílacích přestávek na močení a doplnění mísy popcornu poutavější reklamu.

Tuhle reklamu na BMW M4 zakázali, prý navádí k nebezpečné jízdě

Tuhle reklamu na BMW M4 zakázali, prý navádí k nebezpečné jízdě

Poslední dobou se automobilky snaží do reklam vsunout i nějaké poselství než jen prádnou frázi, že jejich auta jsou nejlepší a že si je máte koupit. Tvorba reklam pro Super Bowl je velmi drahý byznys, stejně tak cena vysílacího času během zápasu.

BMW

BMW se rozhodlo promovat svůj elektromobil i3 parodií na The Today Show z roku 1994, kdy si moderátorská dvojice Katie Couricová a Bryant Gumbel dělali srandu z internetu, který byl v té době novinkou.

Kia

Kia najmula bývalého agenta 007 Jamese Bonda, toho času na penzi, neboť Pierce Brosnan už se z Waltheru PPK nastřílel dost. Zajímavé je, že i reklama na Kiu Sorento se nese v duchu akční parodie, až člověk zapomene, že je to vlastně reklama na auto.

Lexus

Lexus to nevzal za vtipný konec a prostě jen předvádí nové hybridní auto a chce, abyste ho přivítali.

Mercedes-Benz

Mercedes promuje nové coupé AMG GT připomínkou pohádky o zajíci, kterého porazila pomalá želvička. Není divu, když zajíc musel po svých, ale želva v rozporu z pravidly použila automobil.

Toyota

V reklamě Toyoty účinkuje Amy Purdy, paralympijská bronzová medailistka ve snowboardcrossu ze Soči, jejíž snažení doprovází slavná slova Muhammada Aliho (nikoli egyptského vládce z 19. století, ale slavného boxera). Toyota se nám snaží říci, že „jedno odvážné rohodnutí následuje další“.

Volvo

Volvo se letos místo klasické kampaně během vysílání Super Bowlu rozhodlo vyzvat diváky, aby během vysílání konkurenčních reklam nominovali toho, kdo si podle nich zaslouží zadarmo Volvo XC60. Automobilka pak vybere pět lidí, kteří skutečně dostanou nové auto. Zajímavé je, že tato kampaň je prý levnější než klasická televizní reklama během Super Bowlu.

Která kampaň nebo reklama se vám líbí nejvíc? Napište nám svůj názor do komentářů pod článkem.

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků