Má lepší reklamu pro Super Bowl BMW, Toyota, Kia nebo Mercedes?

Má lepší reklamu pro Super Bowl BMW, Toyota, Kia nebo Mercedes?

Finále americké Národní fotbalové ligy je pro našince zřejmě stejně důležité jako kvalifikace na okresní přebor v šachu. Nicméně v USA tím žije skoro celý národ a automobilky se předhánějí v tom, kdo ukáže během vysílacích přestávek na močení a doplnění mísy popcornu poutavější reklamu.

Tuhle reklamu na BMW M4 zakázali, prý navádí k nebezpečné jízdě

Tuhle reklamu na BMW M4 zakázali, prý navádí k nebezpečné jízdě

Poslední dobou se automobilky snaží do reklam vsunout i nějaké poselství než jen prádnou frázi, že jejich auta jsou nejlepší a že si je máte koupit. Tvorba reklam pro Super Bowl je velmi drahý byznys, stejně tak cena vysílacího času během zápasu.

BMW

BMW se rozhodlo promovat svůj elektromobil i3 parodií na The Today Show z roku 1994, kdy si moderátorská dvojice Katie Couricová a Bryant Gumbel dělali srandu z internetu, který byl v té době novinkou.

Kia

Kia najmula bývalého agenta 007 Jamese Bonda, toho času na penzi, neboť Pierce Brosnan už se z Waltheru PPK nastřílel dost. Zajímavé je, že i reklama na Kiu Sorento se nese v duchu akční parodie, až člověk zapomene, že je to vlastně reklama na auto.

Lexus

Lexus to nevzal za vtipný konec a prostě jen předvádí nové hybridní auto a chce, abyste ho přivítali.

Mercedes-Benz

Mercedes promuje nové coupé AMG GT připomínkou pohádky o zajíci, kterého porazila pomalá želvička. Není divu, když zajíc musel po svých, ale želva v rozporu z pravidly použila automobil.

Toyota

V reklamě Toyoty účinkuje Amy Purdy, paralympijská bronzová medailistka ve snowboardcrossu ze Soči, jejíž snažení doprovází slavná slova Muhammada Aliho (nikoli egyptského vládce z 19. století, ale slavného boxera). Toyota se nám snaží říci, že „jedno odvážné rohodnutí následuje další“.

Volvo

Volvo se letos místo klasické kampaně během vysílání Super Bowlu rozhodlo vyzvat diváky, aby během vysílání konkurenčních reklam nominovali toho, kdo si podle nich zaslouží zadarmo Volvo XC60. Automobilka pak vybere pět lidí, kteří skutečně dostanou nové auto. Zajímavé je, že tato kampaň je prý levnější než klasická televizní reklama během Super Bowlu.

Která kampaň nebo reklama se vám líbí nejvíc? Napište nám svůj názor do komentářů pod článkem.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků