M-Sport Fiesta TDCi: pro rallye amatéry

Ford naservíroval Britům další zajímavou edici. Nyní je na řadě malá a dosluhující Fiesta. Co nabízí mimo nafty pod kapotou?
M-Sport Fiesta TDCi: pro rallye amatéry

Ford je dlouhodobě velmi úspěšnou automobilkou v závodech FIA WRC, a tak se není čemu divit, že přichází civilní edice inspirována M-Sport divizí.

Ford Fiesta M-Sport TDCi tedy nabízí hlavně styl v duchu M-Sport. Vše začíná stylingem, kterému vévodí nová 17" kola OZ, dále pár vnějších stylingových prvků a pak např. v interiéru sportovní sedačky, čalounění Alcantarou, logy M-Sport a další.

O pohon vozu se pak stará čtyřválec o objemu 1,6 l s výkonem 90 koní. Ten je ovšem upgradován pomocí software o dalších 21 koní a ve výsledku si tak může britský řidič užívat výkonu až neskutečných 111 koní. Že by to zachránil velký „krouťák”?

Každopádně vyrobeno bude maximálně 50 kusů této edice a všechny budou prodány u jediného dealera, který se postaral o vznik tohoto modelu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
M-Sport Fiesta TDCi
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků