M-Sport Fiesta TDCi: pro rallye amatéry

Ford naservíroval Britům další zajímavou edici. Nyní je na řadě malá a dosluhující Fiesta. Co nabízí mimo nafty pod kapotou?
M-Sport Fiesta TDCi: pro rallye amatéry

Ford je dlouhodobě velmi úspěšnou automobilkou v závodech FIA WRC, a tak se není čemu divit, že přichází civilní edice inspirována M-Sport divizí.

Ford Fiesta M-Sport TDCi tedy nabízí hlavně styl v duchu M-Sport. Vše začíná stylingem, kterému vévodí nová 17" kola OZ, dále pár vnějších stylingových prvků a pak např. v interiéru sportovní sedačky, čalounění Alcantarou, logy M-Sport a další.

O pohon vozu se pak stará čtyřválec o objemu 1,6 l s výkonem 90 koní. Ten je ovšem upgradován pomocí software o dalších 21 koní a ve výsledku si tak může britský řidič užívat výkonu až neskutečných 111 koní. Že by to zachránil velký „krouťák”?

Každopádně vyrobeno bude maximálně 50 kusů této edice a všechny budou prodány u jediného dealera, který se postaral o vznik tohoto modelu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
M-Sport Fiesta TDCi
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků