M-Sport Fiesta TDCi: pro rallye amatéry

Ford naservíroval Britům další zajímavou edici. Nyní je na řadě malá a dosluhující Fiesta. Co nabízí mimo nafty pod kapotou?
M-Sport Fiesta TDCi: pro rallye amatéry

Ford je dlouhodobě velmi úspěšnou automobilkou v závodech FIA WRC, a tak se není čemu divit, že přichází civilní edice inspirována M-Sport divizí.

Ford Fiesta M-Sport TDCi tedy nabízí hlavně styl v duchu M-Sport. Vše začíná stylingem, kterému vévodí nová 17" kola OZ, dále pár vnějších stylingových prvků a pak např. v interiéru sportovní sedačky, čalounění Alcantarou, logy M-Sport a další.

O pohon vozu se pak stará čtyřválec o objemu 1,6 l s výkonem 90 koní. Ten je ovšem upgradován pomocí software o dalších 21 koní a ve výsledku si tak může britský řidič užívat výkonu až neskutečných 111 koní. Že by to zachránil velký „krouťák”?

Každopádně vyrobeno bude maximálně 50 kusů této edice a všechny budou prodány u jediného dealera, který se postaral o vznik tohoto modelu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
M-Sport Fiesta TDCi
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 47 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků