M-Sport Fiesta TDCi: pro rallye amatéry

Ford naservíroval Britům další zajímavou edici. Nyní je na řadě malá a dosluhující Fiesta. Co nabízí mimo nafty pod kapotou?

Ford je dlouhodobě velmi úspěšnou automobilkou v závodech FIA WRC, a tak se není čemu divit, že přichází civilní edice inspirována M-Sport divizí.

Ford Fiesta M-Sport TDCi tedy nabízí hlavně styl v duchu M-Sport. Vše začíná stylingem, kterému vévodí nová 17" kola OZ, dále pár vnějších stylingových prvků a pak např. v interiéru sportovní sedačky, čalounění Alcantarou, logy M-Sport a další.

O pohon vozu se pak stará čtyřválec o objemu 1,6 l s výkonem 90 koní. Ten je ovšem upgradován pomocí software o dalších 21 koní a ve výsledku si tak může britský řidič užívat výkonu až neskutečných 111 koní. Že by to zachránil velký „krouťák”?

Každopádně vyrobeno bude maximálně 50 kusů této edice a všechny budou prodány u jediného dealera, který se postaral o vznik tohoto modelu.

01.jpg 02.jpg 03.jpg
M-Sport Fiesta TDCi

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud