M-Sport Fiesta TDCi: pro rallye amatéry

Ford naservíroval Britům další zajímavou edici. Nyní je na řadě malá a dosluhující Fiesta. Co nabízí mimo nafty pod kapotou?
M-Sport Fiesta TDCi: pro rallye amatéry

Ford je dlouhodobě velmi úspěšnou automobilkou v závodech FIA WRC, a tak se není čemu divit, že přichází civilní edice inspirována M-Sport divizí.

Ford Fiesta M-Sport TDCi tedy nabízí hlavně styl v duchu M-Sport. Vše začíná stylingem, kterému vévodí nová 17" kola OZ, dále pár vnějších stylingových prvků a pak např. v interiéru sportovní sedačky, čalounění Alcantarou, logy M-Sport a další.

O pohon vozu se pak stará čtyřválec o objemu 1,6 l s výkonem 90 koní. Ten je ovšem upgradován pomocí software o dalších 21 koní a ve výsledku si tak může britský řidič užívat výkonu až neskutečných 111 koní. Že by to zachránil velký „krouťák”?

Každopádně vyrobeno bude maximálně 50 kusů této edice a všechny budou prodány u jediného dealera, který se postaral o vznik tohoto modelu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
M-Sport Fiesta TDCi
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků