M divize BMW hlásí rekordní nárůst prodejů

18 komentářů

kentus
15. prosince • 11:45

Kdyz BMW oznamilo, ze bude cpat turbo motory i do Mkovych modelu, tak si vedsina lidi uvedomila, ze ted je posledni sance na koupi poradnyho auta s tim spravnym motorem. To je jasny, ja mam taky radsi tocivy motory nez foukany...

SkylineGT-R
15. prosince • 9:35

To myslite vazne co ste napisali? Ze BMW M3 ma daleko ke skutecne sportovnimu vozu??? Asi ste ho videli len na obrazku, niekde ste precitali ze nie je tak tvrde ako E46 a zrazu to nie je sportove auto, celkom vtipne...

Pepe
15. prosince • 9:55

No zas magor, co v tom nejel:)... nebud na nej zly. Je sice s podivem, ze nekdo vypusti takovou picovinu, po testech ve fith a top gear, kde se vsichni shodli(neradi), ze M3 je ve sve kategorii stale spice...ve srovnani s cimkoli IS-F, AMG a podobne:)... mekci je, co je dobre...jelikoz jsi pak na silnici kvality D1 rychlejsi nez libovolny supersport:))

no name
15. prosince • 10:10

To, ze auto umi byt rychle v primce, ma zadni nahon, samosvorny diferencial a 400 koni z nej nedela sportovni auto. Charakter vuci E46 je uplne pryc. Nudne tuctovite a frigidni auto. Chapu, ze pro mnoho fanousku je to tezko stravitelne, ale v soucasnosti v teto sfere produkce jiz nic podobneho a zabavneho neni a nikdy nebude. Doba zabavnych aut bezne produkce je pryc. Ta auta mohou byt ve finale hodne rychla, ale zazitek je z toho polovicni.

SkylineGT-R
15. prosince • 11:59

Kazdy moze mat svoj nazor, ale ked napises o M3, ze to je nudne frigidne auto a rychle len v primce, tak si proste uplne mimo alebo o autach toho vela nevies alebo este nemas vodicak alebo jazdis v Caterhame R500 Superlight, ked sa ti zda nova M3 nudna. Schvalne by ma zaujimalo, ci si sa v nej niekedy viezol...

no name
15. prosince • 12:45

Hovořím ve srovnání s minulou generací. To auto se tak odtáhlo od řidiče, přestalo fungovat na běžných silnicích, že na tomto trvám. Prostě zábavnost aut jde čím dál více do ústraní a auta se stávají lehce ovladatelná pro všechny. Z pohledu prodejů je to výborné, z pohledu toho, co si chce koupit po letech náhradu za E46 M3 zcela degradující. Prostě pokud máte E46 M3 a chcete si pořídit něco nového, pak není na trhu nic, co by se tomu vozu vyrovnalo. Tedy pokud netoužíte po Vette, která jako jediná za podobné peníze co stojí M3 skutečně výborně funguje, je zábavná a udělána pro řidiče.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
slaine
15. prosince • 13:40

Já myslím, že hlavní problém je, že BMW už dneska prostě není automobilka pro fajnšmekry. Stala se z toho masovka, nahradilo to Passata na pozici auta pro lidi, co chtěj hlavně "ukázat prachy" a o nějaký řízení jim vůbec nejde. Proto se jich taky drtivá většina prodává v dieselu a s xDrivem, nejlépe ještě s automatem. :-( BMW pak naladěním svých aut jen a pouze vychází vstříc poptávce.

no name
15. prosince • 13:46

S tím souhlasím. Podobné automobilky nemohou uživit fandové. Oni potřebují prodávat a to bez zlidštění vozu nejde udělat. Proto budou budoucí vozy stále více jako Passaty. Kvalitní, dobrá, ale nudná.

SkylineGT-R
15. prosince • 14:18

S tym nesuhlasim. Sice postupny zanik atmosferickych motorov a verzii CSL vam dava za pravdu, ale porovnavanie s Passatom je mimo misu. A necudujem sa BMW, ze chce zarabat prachy, to je snad normalne nie? BMW nemoze za to, ze si jeho auta kupuju ti ludia, co chcu ukazat prachy. Smolu maju ti, ktori si kupia BMW pre jeho jazdne kvality a su automaticky zaradeni medzi cestnych piratov. Je naivne ocakavat, ze BMW vyrobi v dnesnej dobe auto ako E30 M3. E92 M3 je mozno menej fajnsmekrovska ako E46, to ale z neho nerobi nudne frigidne auto. Ako moze byt auto, ktore jazdi vsade bokom, toci 8400 otacok a vydava pri tom ten ZVUK?! Keby bolo nudne, nekupil by si ho Harris ako sukromne auto a spolu s Bovingtonom by ho tak nechvalili. A tu zrazu nejaky "no name" povie, ze to je strasne nudne auto, skratka no komment. Potom si pozrite, ako testuje Needel z fifth Gearu M5 na okruhu a hovorte niekto ze BMW uz nerobi auta pre nadsencov, to je BLBOST!

no name
15. prosince • 14:37

Kolik jste toho s těmi auty najel? Dle mého názoru čerpáte pouze z nějakých testů a na jejich základě stavíte. Zkuste si obě auta a pak porovnávejte, pokud se budeme bavit jen na základě nějakých testů, pak diskuse nemá smysl. Chápu, že pro mnohé jsou ty papírové údaje impozantní, že M3 je auto, které se stalo ikonou, ale je to stejně smutné, jak to auto někteří hodnotí, jako když se hodnotí např. Vám bližší Focus a jeho jedinečnost podvozku. To už je pouze setrvačnost a ty specifika, která z těch aut dělala něco jedinečného už prostě nejsou. Bokem umí jezdit kde jaké auto, zvuk je zajímavý to souhlasím a 8400 rpm není tak podstatná věc. Prostě to auto bylo degradováno rozměry, podvozkem, váhou a naladěním a výrazným odklonem od "pro řidičova" pojetí.
A nezmění an tom ani to, že to auto vlastní mnoho lidí. Já bych si M3 klidně koupil, protože je nyní ještě o dva kroky lepší pro denní žívot, než byla generace E46, byť bych si ho nekoupil pro život na českých silnicích, kde se ten podvozek doslova trápí. Ale nikdy bych si ho již nekoupil jako auto pro zábavu a pro vyžítí se s nim.

SkylineGT-R
15. prosince • 15:18

Problem je v tom, ze Vy podla mna nechapete roli auta, ako je nova M3. Nebolo vyrobene kvoli homologaci auta na zavody ako E30, rovnako sa v nom nezabijete v 50 kilometrovej rychlosti ako v E30, samozrejme ze musi byt tazsie.
Tiez necitate pozorne, co pisem. Suhlasim ze asi nie je tak zamerana na vodica ako E46. Ja som reagoval kvoli Vasej jedinej vete, ze je M3 nudne frigidne auto. Mozno to je menej intenzivny zazitok pre majitela starej E30 M3 alebo nejakeho supersportu, ale to NEJDE POROVNAVAT. Jasne, pre zabavu si kupte Lotus Eleven alebo Ariel Atom. Ale povedat ze M3 je nudna proste pre nu nie je fer a ked Vas nudi jazda v nej, nemozete mat radi auta. Poznate zabavnejsie auto za 2 miliony so 4 sedadlami a kufrom? Ak ano tak ma to urcite zaujima.
PS: Nejazdil som vo vsetkych M-kovych modeloch, nie som milionar. Novu M3 som vyskusal. A nehanbim sa priznat, ze nazory uvedenych novinarov respektujem.

Aleq
15. prosince • 19:07

SkylineGT-R - mas moji podporu, naprosto s Tebou souhlasim.
A.

Lobo
18. prosince • 15:51

Mitsubishi Lancer EVO

slaine
15. prosince • 17:48

"Poznate zabavnejsie auto za 2 miliony so 4 sedadlami a kufrom?"Jedno takový máš v nicku ;-)

no name
15. prosince • 16:17

Zábavnější auto s cenou pod 2 miliony a 4mi místy? No asi tak 100 různých aut z minulosti. Pokud mám vzít současnou produkci, tak je problém ve specifikaci výrazu zábavnost. Ne pro každého je snem zábavnosti jet každou zatáčkou driftem, z mého pohledu je toto spíše hloupé, než zábavné, ale proč ne. Jinak bych pár aut našel, ale nic velkého to nebude.na druhou stranu jenom proto, že nenajdeme jednoduše zábavnější auto, nebudu říkat, že M3 je zábavné. Není, je to rychlé auto to souhlasím. S krásným zvukem také souhlasím. Příjemným motorem také souhlasím.

simson
15. prosince • 9:28

Na tom, že se prodávají dražší auta dobře i v dobách kdy se ekonomice zrovna nedaří není nic neobvyklého, v patrech, v nichž žijí kupci modelů BMW M se krize omezením spotřeby neprojevuje.

Martin
15. prosince • 11:11

No ono je to trochu jinak, patra která způsobila tzv. krizi si těmi kecy o nějaké krizi vymohla další stovky miliard z kapes daňových poplatníků, takže mají zase na obnovu vozového parku a jiné rozhazování.

m l a s k a c
15. prosince • 11:48

to jsou kecy, v Mkovych bavech jezdi v DRTIVE vetsine lidi naprosto nespjati s jakoukoliv pomoci. Schopni lidi se vzdy uzivi a je otazkou jestli napr stavebni firma napojena na zastupitelstvo nejakeho mesta je vykrik nejakeho uspechu. Myslim ze za prodeji stoji sestup s pomyslne cistosportovni nirvany smerem do masovky.

Doporučujeme

Články odjinud