Lze vyzrát na zácpy? S nápadem přišla reklama na společnost Hum

Zřejmě nikoho nebaví stát někdy i dlouhé hodiny v dopravních zácpách. Reklama na společnost Hum ukázala jak byste mohli svůj čas ušetřit.
Lze vyzrát na zácpy? S nápadem přišla reklama na společnost Hum

Zaujmout reklamou není v dnešní době jednoduché. Společnosti Hum se to ale povedlo dokonale. Na své služby upoutala spotem s upraveným Jeepem.

Automobil pracovně nazvaný Hum Rider dostal netradiční hydraulickou výbavu. Díky ní se v reklamním spotu po zmáčknutí jednoho tlačítka zvedne téměř čtyřtunové monstrum do vzduchu. Nevěřící přihlížející sledují, jak se přenese nad stojícími vozy. Prostě ideální řešení pro dopravní zácpy. 

Nová generace Jeepu Wrangler se začne vyrábět v listopadu

Nová generace Jeepu Wrangler se začne vyrábět v listopadu

Tuhle úpravu vám však Hum neudělá. Nabízí ale inteligentní technologii, která slibuje chytřejší, bezpečnější a více propojený vůz. Jejich zařízení dokáže například lokalizovat vaše auto, připomenout nutnou údržbu nebo poslouží jako pomocník v nouzi. 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků