Lze vyzrát na zácpy? S nápadem přišla reklama na společnost Hum

Zřejmě nikoho nebaví stát někdy i dlouhé hodiny v dopravních zácpách. Reklama na společnost Hum ukázala jak byste mohli svůj čas ušetřit.
Lze vyzrát na zácpy? S nápadem přišla reklama na společnost Hum

Zaujmout reklamou není v dnešní době jednoduché. Společnosti Hum se to ale povedlo dokonale. Na své služby upoutala spotem s upraveným Jeepem.

Automobil pracovně nazvaný Hum Rider dostal netradiční hydraulickou výbavu. Díky ní se v reklamním spotu po zmáčknutí jednoho tlačítka zvedne téměř čtyřtunové monstrum do vzduchu. Nevěřící přihlížející sledují, jak se přenese nad stojícími vozy. Prostě ideální řešení pro dopravní zácpy. 

Nová generace Jeepu Wrangler se začne vyrábět v listopadu

Nová generace Jeepu Wrangler se začne vyrábět v listopadu

Tuhle úpravu vám však Hum neudělá. Nabízí ale inteligentní technologii, která slibuje chytřejší, bezpečnější a více propojený vůz. Jejich zařízení dokáže například lokalizovat vaše auto, připomenout nutnou údržbu nebo poslouží jako pomocník v nouzi. 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků