Lze vyzrát na zácpy? S nápadem přišla reklama na společnost Hum

Zřejmě nikoho nebaví stát někdy i dlouhé hodiny v dopravních zácpách. Reklama na společnost Hum ukázala jak byste mohli svůj čas ušetřit.
Lze vyzrát na zácpy? S nápadem přišla reklama na společnost Hum

Zaujmout reklamou není v dnešní době jednoduché. Společnosti Hum se to ale povedlo dokonale. Na své služby upoutala spotem s upraveným Jeepem.

Automobil pracovně nazvaný Hum Rider dostal netradiční hydraulickou výbavu. Díky ní se v reklamním spotu po zmáčknutí jednoho tlačítka zvedne téměř čtyřtunové monstrum do vzduchu. Nevěřící přihlížející sledují, jak se přenese nad stojícími vozy. Prostě ideální řešení pro dopravní zácpy. 

Nová generace Jeepu Wrangler se začne vyrábět v listopadu

Nová generace Jeepu Wrangler se začne vyrábět v listopadu

Tuhle úpravu vám však Hum neudělá. Nabízí ale inteligentní technologii, která slibuje chytřejší, bezpečnější a více propojený vůz. Jejich zařízení dokáže například lokalizovat vaše auto, připomenout nutnou údržbu nebo poslouží jako pomocník v nouzi. 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků