Rekordmanům Ringu vytřel zrak čínský sedan. Zostudil i Jaguaru XE SV Project 8

Karel  |  24. 08. 2019 11:05

Dvě tři čínské automobilky by se měly v Evropě chytnout. Evropské brutálně předražené hothatche a sporťáky potřebují řádnou konkurenci. A v základních modelech by taky něco prodali, Dacia má docela úspěch.
A jak je vidět, onen čínský design už je pryč. Můžeme diskutovat nad předními světly, ale jinak vše je naprosto dokonalé. To auto je už prakticky vytuněné z výroby. Dát tomu anglický nápis/název na masku, udělat i 4-kolku, trochu předělat interier a výdechy a není co řešit. Ty masivní blatníky, nádhera.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  24. 08. 2019 11:16

Koncern poražen?! Pane redaktore,máte padáka!

Odpovědět  |   | 
/  |  24. 08. 2019 11:29

cože to auto má 4-válec..? tak to ten jaguar je pěkná sračka s osmiválcem, zlaté Porsche

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 08. 2019 11:45

to auto ve skoku je upraveno v pohotoshopu. .https://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2019 17:25

Fuglevic klasicky pro blbecky napise nesmysl. Tahle cinanka nema se seriovym autem vubec nic spolecneho. Jde o plne zavodni vuz, ktery nema homologaci. Jen Fuglevic a jeho banda vozembouchu neni schopna rozlisit zavodnicku od beznych (ano i to XE je oproti tomuto specialu bezne) vozidel.

Hlupakum a Fuglevicovi zdar!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 08. 2019 17:57

Pokud mají homologaci a mají to na značkách tak není co řešit. Je to OK.

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2019 19:53

Homologaci? Ani na zavody. Je to TCR s vyhonenym motorem.

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2019 20:07

Tohle je ta tva serie, mimochodem spise Volvo nez cinan a vykon o 200HP nad regule WTCR... takze nema homologaci ani pro zavody!

https://www.google.com/amp/s/autoroad.cz/amp/nov...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 08. 2019 10:42

Tady jde o homologaci pro silniční provoz, ne pro závodní série.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 08. 2019 19:20

Takze to shrnme... dalsi 'Cinan'... koncept... udajne se bude prodavat...

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2019 19:54

Je to spis silueta serioveho auta. Jinak ciste zavodni auto bez homologace pro silnice.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  24. 08. 2019 22:45

Cinania su notoricki klamari a opat podvadzaju.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 08. 2019 22:58

No přiznejme si s bolševickou otevřeností, že čínský kluci mají stále co dohánět.
Nejlepší čas na ringu absolutně (Porsche 919 5:19,54) je úplně mimo jejich vesmír a časy špičky produkčních aut jako třeba Porsche 911 GT2 RS 6:40,33, Lamborghini Aventador SVJ 6:44.97, Huracán Performante 6:52,01, Porsche 911 GT3 RS 6:56,40 nebo Porsche 918 Spyder 6:57,00 jsou pro ně také zcela nedostižné. Nějaký rekord předokolek je zajímavý asi jako medaile a paralympiády.

Odpovědět  |   | 
WP  |  25. 08. 2019 04:01

Tu púoslední větu může myslet vážně jen naprosto vypatlaný idiot!

Odpovědět  |   | 
hanysek33  |  25. 08. 2019 09:42

No výše jmenovaná auta jsou dvou dveřová (asi si Karel nevšiml),Lamborghini jsou čtyř kolky,Porsche zadokolky a přiznejme si s bolševickou otevřenosti že Karel jezdi Trabantem.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 08. 2019 14:34

Zajímavý článek, který ukazuje, jak se Čína (její automobilky) snaží a krok za krokem dohánějí "automobilový svět". Myslím si, že za pár let to čínské automobilky dokážou. Je to ale pochopitelné, vliv globalizace světa pomáhá srovnávat rozdíly nejenom mezi světadíly, ale i mezi jednotlivými zeměmi. Kdopak by před 20-30 lety předpokládal, jak "dopadne" Škoda a Dacia? No a vida! Obě automobilky dělají solidní auta, o které je zájem a které se úspěšně prodávají. To, že ale obě automobilky (značky) patří někomu jinému (vlastní je jiná automobilka - jiný stát...), je podružné. Zákazníci mohou kupovat co chtějí a co se jim líbí. Když je navíc hřeje "originální" znak na kapotě, proč ne?
Uvidíme, co bude za dalších 20-30 let, jestli náhodou třeba zrovna VW na tom nebude stejně, jak je tomu teď s tou Škodou a Dacií...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 08. 2019 17:58

Cina se snazi tak, ze predevsim kupuje a krade. Navic tady jde o ex-Polestar Svedaky financovane Cinany.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  26. 08. 2019 19:31

A co je na kupování špatného? Škodovka taky kupovala. A to už se vůbec nebavím o nedávné době, kdy brala jen to, co zbylo u Volkswagenu v regálu.

Odpovědět  |   | 
MILOŠ ZEMAN VLASTIZRÁDCE  |  30. 08. 2019 16:43

není to trochu rozdíl, když VW koupilo Škodovku technologie dodalo, když komuši koupili Volvo technologie si odvezli a stvořili tento svůj střep

Odpovědět  |   | 
Luke  |  25. 08. 2019 19:22

Jako na 500 kobyl je to spíš směšný než že by konkurenty zostudil :D :D

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2019 11:13

A proto porazil i Jaguar, který měl o sto koní více.
Ty budeš mozek... přímo bezmozek.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

včera | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
TEST VW California Beach vs. levná vestavba: Těžká volba dnešního hipíka?

Obytné vozy Volkswagen T6.1

Užitkový Volkswagen slaví letos sedmdesátiny. Tentokrát jsme se podívali na zoubek dvěma obytným kouskům, kdy každý razí trochu jiný přístup.

11.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 23 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry