Jako na 500 kobyl je to spíš směšný než že by konkurenty zostudil :D :D
A proto porazil i Jaguar, který měl o sto koní více.Ty budeš mozek... přímo bezmozek.
Zajímavý článek, který ukazuje, jak se Čína (její automobilky) snaží a krok za krokem dohánějí "automobilový svět". Myslím si, že za pár let to čínské automobilky dokážou. Je to ale pochopitelné, vliv globalizace světa pomáhá srovnávat rozdíly nejenom mezi světadíly, ale i mezi jednotlivými zeměmi. Kdopak by před 20-30 lety předpokládal, jak "dopadne" Škoda a Dacia? No a vida! Obě automobilky dělají solidní auta, o které je zájem a které se úspěšně prodávají. To, že ale obě automobilky (značky) patří někomu jinému (vlastní je jiná automobilka - jiný stát...), je podružné. Zákazníci mohou kupovat co chtějí a co se jim líbí. Když je navíc hřeje "originální" znak na kapotě, proč ne?Uvidíme, co bude za dalších 20-30 let, jestli náhodou třeba zrovna VW na tom nebude stejně, jak je tomu teď s tou Škodou a Dacií... :-)
Cina se snazi tak, ze predevsim kupuje a krade. Navic tady jde o ex-Polestar Svedaky financovane Cinany.
A co je na kupování špatného? Škodovka taky kupovala. A to už se vůbec nebavím o nedávné době, kdy brala jen to, co zbylo u Volkswagenu v regálu.
není to trochu rozdíl, když VW koupilo Škodovku technologie dodalo, když komuši koupili Volvo technologie si odvezli a stvořili tento svůj střep
No přiznejme si s bolševickou otevřeností, že čínský kluci mají stále co dohánět.Nejlepší čas na ringu absolutně (Porsche 919 5:19,54) je úplně mimo jejich vesmír a časy špičky produkčních aut jako třeba Porsche 911 GT2 RS 6:40,33, Lamborghini Aventador SVJ 6:44.97, Huracán Performante 6:52,01, Porsche 911 GT3 RS 6:56,40 nebo Porsche 918 Spyder 6:57,00 jsou pro ně také zcela nedostižné. Nějaký rekord předokolek je zajímavý asi jako medaile a paralympiády.
No výše jmenovaná auta jsou dvou dveřová (asi si Karel nevšiml),Lamborghini jsou čtyř kolky,Porsche zadokolky a přiznejme si s bolševickou otevřenosti že Karel jezdi Trabantem.
Tu púoslední větu může myslet vážně jen naprosto vypatlaný idiot!:-/
Cinania su notoricki klamari a opat podvadzaju. B-]
Takze to shrnme... dalsi 'Cinan'... koncept... udajne se bude prodavat...
Je to spis silueta serioveho auta. Jinak ciste zavodni auto bez homologace pro silnice.
Pokud mají homologaci a mají to na značkách tak není co řešit. Je to OK.
Tohle je ta tva serie, mimochodem spise Volvo nez cinan a vykon o 200HP nad regule WTCR... takze nema homologaci ani pro zavody!https://www.google.com/amp/s/autoroad.cz/amp/nov...
Tady jde o homologaci pro silniční provoz, ne pro závodní série.
Homologaci? Ani na zavody. Je to TCR s vyhonenym motorem.
Fuglevic klasicky pro blbecky napise nesmysl. Tahle cinanka nema se seriovym autem vubec nic spolecneho. Jde o plne zavodni vuz, ktery nema homologaci. Jen Fuglevic a jeho banda vozembouchu neni schopna rozlisit zavodnicku od beznych (ano i to XE je oproti tomuto specialu bezne) vozidel.Hlupakum a Fuglevicovi zdar! ;-)
to auto ve skoku je upraveno v pohotoshopu. .https://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...
cože to auto má 4-válec..? tak to ten jaguar je pěkná sračka s osmiválcem, zlaté Porsche
Koncern poražen?! Pane redaktore,máte padáka!
Dvě tři čínské automobilky by se měly v Evropě chytnout. Evropské brutálně předražené hothatche a sporťáky potřebují řádnou konkurenci. A v základních modelech by taky něco prodali, Dacia má docela úspěch.A jak je vidět, onen čínský design už je pryč. Můžeme diskutovat nad předními světly, ale jinak vše je naprosto dokonalé. To auto je už prakticky vytuněné z výroby. Dát tomu anglický nápis/název na masku, udělat i 4-kolku, trochu předělat interier a výdechy a není co řešit. Ty masivní blatníky, nádhera.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.