Rekordmanům Ringu vytřel zrak čínský sedan. Zostudil i Jaguaru XE SV Project 8

21 komentářů

Luke
25. srpna • 19:22

Jako na 500 kobyl je to spíš směšný než že by konkurenty zostudil :D :D

mpolan
26. srpna • 11:13

A proto porazil i Jaguar, který měl o sto koní více.
Ty budeš mozek... přímo bezmozek.

Josef
25. srpna • 14:34

Zajímavý článek, který ukazuje, jak se Čína (její automobilky) snaží a krok za krokem dohánějí "automobilový svět". Myslím si, že za pár let to čínské automobilky dokážou. Je to ale pochopitelné, vliv globalizace světa pomáhá srovnávat rozdíly nejenom mezi světadíly, ale i mezi jednotlivými zeměmi. Kdopak by před 20-30 lety předpokládal, jak "dopadne" Škoda a Dacia? No a vida! Obě automobilky dělají solidní auta, o které je zájem a které se úspěšně prodávají. To, že ale obě automobilky (značky) patří někomu jinému (vlastní je jiná automobilka - jiný stát...), je podružné. Zákazníci mohou kupovat co chtějí a co se jim líbí. Když je navíc hřeje "originální" znak na kapotě, proč ne?
Uvidíme, co bude za dalších 20-30 let, jestli náhodou třeba zrovna VW na tom nebude stejně, jak je tomu teď s tou Škodou a Dacií... :-)

bzzz
25. srpna • 17:58

Cina se snazi tak, ze predevsim kupuje a krade. Navic tady jde o ex-Polestar Svedaky financovane Cinany.

Karel
26. srpna • 19:31

A co je na kupování špatného? Škodovka taky kupovala. A to už se vůbec nebavím o nedávné době, kdy brala jen to, co zbylo u Volkswagenu v regálu.

MILOŠ ZEMAN VLASTIZRÁDCE
30. srpna • 16:43

není to trochu rozdíl, když VW koupilo Škodovku technologie dodalo, když komuši koupili Volvo technologie si odvezli a stvořili tento svůj střep

Karel.
24. srpna • 22:58

No přiznejme si s bolševickou otevřeností, že čínský kluci mají stále co dohánět.
Nejlepší čas na ringu absolutně (Porsche 919 5:19,54) je úplně mimo jejich vesmír a časy špičky produkčních aut jako třeba Porsche 911 GT2 RS 6:40,33, Lamborghini Aventador SVJ 6:44.97, Huracán Performante 6:52,01, Porsche 911 GT3 RS 6:56,40 nebo Porsche 918 Spyder 6:57,00 jsou pro ně také zcela nedostižné. Nějaký rekord předokolek je zajímavý asi jako medaile a paralympiády.

hanysek33
25. srpna • 9:42

No výše jmenovaná auta jsou dvou dveřová (asi si Karel nevšiml),Lamborghini jsou čtyř kolky,Porsche zadokolky a přiznejme si s bolševickou otevřenosti že Karel jezdi Trabantem.

WP
25. srpna • 4:01

Tu púoslední větu může myslet vážně jen naprosto vypatlaný idiot!:-/

JohnST
24. srpna • 22:45

Cinania su notoricki klamari a opat podvadzaju. B-]

bzzz
24. srpna • 19:20

Takze to shrnme... dalsi 'Cinan'... koncept... udajne se bude prodavat...

WP
24. srpna • 19:54

Je to spis silueta serioveho auta. Jinak ciste zavodni auto bez homologace pro silnice.

Zelí
24. srpna • 17:57

Pokud mají homologaci a mají to na značkách tak není co řešit. Je to OK.

WP
24. srpna • 20:07

Tohle je ta tva serie, mimochodem spise Volvo nez cinan a vykon o 200HP nad regule WTCR... takze nema homologaci ani pro zavody!https://www.google.com/amp/s/autoroad.cz/amp/nov...

Zelí
26. srpna • 10:42

Tady jde o homologaci pro silniční provoz, ne pro závodní série.

WP
24. srpna • 19:53

Homologaci? Ani na zavody. Je to TCR s vyhonenym motorem.

WP
24. srpna • 17:25

Fuglevic klasicky pro blbecky napise nesmysl. Tahle cinanka nema se seriovym autem vubec nic spolecneho. Jde o plne zavodni vuz, ktery nema homologaci. Jen Fuglevic a jeho banda vozembouchu neni schopna rozlisit zavodnicku od beznych (ano i to XE je oproti tomuto specialu bezne) vozidel.Hlupakum a Fuglevicovi zdar! ;-)

Tom
24. srpna • 11:45

to auto ve skoku je upraveno v pohotoshopu. .https://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...

/
24. srpna • 11:29

cože to auto má 4-válec..? tak to ten jaguar je pěkná sračka s osmiválcem, zlaté Porsche

Klobásyn
24. srpna • 11:16

Koncern poražen?! Pane redaktore,máte padáka!

Karel
24. srpna • 11:05

Dvě tři čínské automobilky by se měly v Evropě chytnout. Evropské brutálně předražené hothatche a sporťáky potřebují řádnou konkurenci. A v základních modelech by taky něco prodali, Dacia má docela úspěch.
A jak je vidět, onen čínský design už je pryč. Můžeme diskutovat nad předními světly, ale jinak vše je naprosto dokonalé. To auto je už prakticky vytuněné z výroby. Dát tomu anglický nápis/název na masku, udělat i 4-kolku, trochu předělat interier a výdechy a není co řešit. Ty masivní blatníky, nádhera.

Doporučujeme

Články odjinud