Rekordmanům Ringu vytřel zrak čínský sedan. Zostudil i Jaguaru XE SV Project 8

Karel  |  24. 08. 2019 11:05

Dvě tři čínské automobilky by se měly v Evropě chytnout. Evropské brutálně předražené hothatche a sporťáky potřebují řádnou konkurenci. A v základních modelech by taky něco prodali, Dacia má docela úspěch.
A jak je vidět, onen čínský design už je pryč. Můžeme diskutovat nad předními světly, ale jinak vše je naprosto dokonalé. To auto je už prakticky vytuněné z výroby. Dát tomu anglický nápis/název na masku, udělat i 4-kolku, trochu předělat interier a výdechy a není co řešit. Ty masivní blatníky, nádhera.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  24. 08. 2019 11:16

Koncern poražen?! Pane redaktore,máte padáka!

Odpovědět  |   | 
/  |  24. 08. 2019 11:29

cože to auto má 4-válec..? tak to ten jaguar je pěkná sračka s osmiválcem, zlaté Porsche

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 08. 2019 11:45

to auto ve skoku je upraveno v pohotoshopu. .https://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2019 17:25

Fuglevic klasicky pro blbecky napise nesmysl. Tahle cinanka nema se seriovym autem vubec nic spolecneho. Jde o plne zavodni vuz, ktery nema homologaci. Jen Fuglevic a jeho banda vozembouchu neni schopna rozlisit zavodnicku od beznych (ano i to XE je oproti tomuto specialu bezne) vozidel.

Hlupakum a Fuglevicovi zdar!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 08. 2019 17:57

Pokud mají homologaci a mají to na značkách tak není co řešit. Je to OK.

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2019 19:53

Homologaci? Ani na zavody. Je to TCR s vyhonenym motorem.

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2019 20:07

Tohle je ta tva serie, mimochodem spise Volvo nez cinan a vykon o 200HP nad regule WTCR... takze nema homologaci ani pro zavody!

https://www.google.com/amp/s/autoroad.cz/amp/nov...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 08. 2019 10:42

Tady jde o homologaci pro silniční provoz, ne pro závodní série.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 08. 2019 19:20

Takze to shrnme... dalsi 'Cinan'... koncept... udajne se bude prodavat...

Odpovědět  |   | 
WP  |  24. 08. 2019 19:54

Je to spis silueta serioveho auta. Jinak ciste zavodni auto bez homologace pro silnice.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  24. 08. 2019 22:45

Cinania su notoricki klamari a opat podvadzaju.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 08. 2019 22:58

No přiznejme si s bolševickou otevřeností, že čínský kluci mají stále co dohánět.
Nejlepší čas na ringu absolutně (Porsche 919 5:19,54) je úplně mimo jejich vesmír a časy špičky produkčních aut jako třeba Porsche 911 GT2 RS 6:40,33, Lamborghini Aventador SVJ 6:44.97, Huracán Performante 6:52,01, Porsche 911 GT3 RS 6:56,40 nebo Porsche 918 Spyder 6:57,00 jsou pro ně také zcela nedostižné. Nějaký rekord předokolek je zajímavý asi jako medaile a paralympiády.

Odpovědět  |   | 
WP  |  25. 08. 2019 04:01

Tu púoslední větu může myslet vážně jen naprosto vypatlaný idiot!

Odpovědět  |   | 
hanysek33  |  25. 08. 2019 09:42

No výše jmenovaná auta jsou dvou dveřová (asi si Karel nevšiml),Lamborghini jsou čtyř kolky,Porsche zadokolky a přiznejme si s bolševickou otevřenosti že Karel jezdi Trabantem.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 08. 2019 14:34

Zajímavý článek, který ukazuje, jak se Čína (její automobilky) snaží a krok za krokem dohánějí "automobilový svět". Myslím si, že za pár let to čínské automobilky dokážou. Je to ale pochopitelné, vliv globalizace světa pomáhá srovnávat rozdíly nejenom mezi světadíly, ale i mezi jednotlivými zeměmi. Kdopak by před 20-30 lety předpokládal, jak "dopadne" Škoda a Dacia? No a vida! Obě automobilky dělají solidní auta, o které je zájem a které se úspěšně prodávají. To, že ale obě automobilky (značky) patří někomu jinému (vlastní je jiná automobilka - jiný stát...), je podružné. Zákazníci mohou kupovat co chtějí a co se jim líbí. Když je navíc hřeje "originální" znak na kapotě, proč ne?
Uvidíme, co bude za dalších 20-30 let, jestli náhodou třeba zrovna VW na tom nebude stejně, jak je tomu teď s tou Škodou a Dacií...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 08. 2019 17:58

Cina se snazi tak, ze predevsim kupuje a krade. Navic tady jde o ex-Polestar Svedaky financovane Cinany.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  26. 08. 2019 19:31

A co je na kupování špatného? Škodovka taky kupovala. A to už se vůbec nebavím o nedávné době, kdy brala jen to, co zbylo u Volkswagenu v regálu.

Odpovědět  |   | 
MILOŠ ZEMAN VLASTIZRÁDCE  |  30. 08. 2019 16:43

není to trochu rozdíl, když VW koupilo Škodovku technologie dodalo, když komuši koupili Volvo technologie si odvezli a stvořili tento svůj střep

Odpovědět  |   | 
Luke  |  25. 08. 2019 19:22

Jako na 500 kobyl je to spíš směšný než že by konkurenty zostudil :D :D

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 08. 2019 11:13

A proto porazil i Jaguar, který měl o sto koní více.
Ty budeš mozek... přímo bezmozek.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 21 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A