Lykan Hypersport: první arabský supersport umí z 0 na 100 km/h za 2,8 s

Bohatá arabská oblast ropných polí patří k největším odběratelům nejdražších světových automobilů. Bylo jen otázkou času, kdy si tam vyvinou nějaký vlastní. A to se právě stalo.

Z blízkovýchodního Libanonu většinou do světa létají hlavně rakety mířené na Izrael, ale zdá se, že nyní z něj přilétá automobil. Automobilka W Motors z Bejrútu totiž právě představila na autosalonu v Kataru dvoumístné supersportovní kupé Lykan Hypersport, jež se stává vůbec prvním automobilem své kategorie, který v dané oblasti dosud vzniknul. O přípravě tohoto modelu jsme vás předběžně informovali již vloni v létě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lykan Hypersport: první arabský supersport byl právě představen v Kataru

Jak vidíte na snímcích, Lykan Hypersport vypadá opravdu dobře. Jistě, našly by se v něm prvky z modelů renomovaných automobilek (hlavě Lamborghini), ale celé je to moderní, agresivní a jaksi vyvážené. Vynikají hlavně ostře řezané linie v kombinaci s lámanými rovnými plochami, zezadu si všimneme pravoúhlých svítilen směřujících svými vnějšími okraji k zemi.

W Motors Hyper-Sport: sportovní vůz z Libanonu

W Motors Hyper-Sport: sportovní vůz z Libanonu

Lykan Hypersport podle zakladatele společnosti W Motors Ralpha Debbase vyniká také hlavními světlomety LED posázenými diamanty, zlatem prošívaným koženým čalouněním nebo holografickým přístrojovým štítem. Co to tak asi znamená? Těžko říci, pravdou je, že otázek kolem tohoto vozu je celá řada. Jisté je snad jen to, že vznikne pouhých sedm exemplářů modelu Hypersport, přičemž ceny mají začínat v přepočtu na částce 64 260 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hypersport vypadá docela dotaženě

Pokud vám to náhodou přijde hodně, pak vězte, že v ceně každého z vozů jsou náramkové hodinky Cyrus Klepcy v hodnotě 3,8 mil. Kč. O pohon typu Heypersport se postará blíže nespecifikovaný plochý zážehový šestiválec s dvojicí turbodmychadel (zřejmě Porsche) s výkonem 750 koní (552 kW). Z 0 na 100 km/h prý zrychlí za 2,8 s a dosáhne rychlosti 395 km/h. Nová automobilka W Motors se svým Hypersportem zamíří na zákazníky ze Středního a Dálného Východu, ale též Afriky a východní Evropy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 33 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků