Lykan HyperSport: arabský supersport vystartuje už v listopadu

Automobilka W Motors oznámila, že pokročila ve vývoji zřejmě prvního arabského supersportovního automobilu.

Prototyp Lykan HyperSport, překvapení lednového autosalonu v Kataru, je produktem libanonské společnosti W Motors. Ta nyní oznámila, že již na letošním autosalonu v Dubaji, který bude probíhat ve dnech 5. až 9. listopadu, představí sériové provedení svého HyperSportu. Ten se má dle tvrzení svých tvůrců stát „nejluxusnějším, nejexkluzívnějším a technicky nejpokrokovějším supersportem na světě“.

Lykan Hypersport: první arabský supersport umí z 0 na 100 km/h za 2,8 s

Lykan Hypersport: první arabský supersport umí z 0 na 100 km/h za 2,8 s

Vzniknout má jen sedm těchto vozů, přičemž každý má stát nějakých 3,4 mil. eur, tedy zhruba dvakrát tolik co Bugatti Veyron. Připomeňme, že pohon těchto vozů zajistí blíže nespecifikovaný plochý zážehový šestiválec s dvojicí turbodmychadel (zřejmě Porsche) s výkonem 750 koní (552 kW) a točivým momentem 1 000 Nm, jenž se na kola zadní nápravy bude přenášet skrze sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku. Z 0 na 100 km/h prý HyperSport zrychlí za 2,8 s a dosáhne rychlosti 395 km/h.

 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků