Lykan HyperSport: arabský supersport se chystá na evropskou premiéru

Už za několik dní, přesněji na víkendové monacké výstavě Top Marques, bude evropskému publiku představen arabský supersportovní automobil Lykan HyperSport. V produkčním provedení…
Lykan HyperSport: arabský supersport se chystá na evropskou premiéru

Lykan HyperSport má být prvním arabským supersportem. Tento projekt jsme vám prvně představili již před rokem, ovšem už v listopadu zde byl funkční prototyp. Za tímto modelem stojí jistý Ralph Debbas, resp. jeho libanonská automobilka W Motors, jež byla založena teprve v roce 2012. Už o tomto víkendu se Lykan HyperSport představí na evropské půdě, a to na výstavě Top Marques v Monaku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lykan HyperSport ve své nejčerstvější podobě (foto James Holm)

U W Motors vzali svůj projekt skutečně vážně, vydupat z popela podobně odvážnou myšlenku a doslova během několika měsíců ji dovést až do stádia předprodukčních prototypů, to je úctyhodný výkon. W Motors na svém HyperSportu spolupracuje s řadou specializovaných společností včetně rakouské firmy Magna Steyr a italských studií StudioTorino a Carozzeria Viotti. Produkční linka ještě nestojí, ale měla by vzniknout již brzy kdesi ve Spojených arabských emirátech (SAE).

Sportovní auta | Kupé | Sport | Fascinace | Design | Ostatní značky

Lykan HyperSport: arabský supersport vystartuje už v listopadu

Podle posledních informací má být HyperSport poháněn motorem s výkonem 770 koní (566 kW) a točivým momentem 998 Nm, přičemž vůz s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za méně než 2,8 s a dosáhne rychlosti 394 km/h. Malosériová výroba se má rozběhnout už koncem letošního roku, u W Motors navíc slibují přípravu nového, ještě výkonnějšího modelu. Připomeňme, že letošní Top Marques Monaco startuje již pozítří.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků