Lykan HyperSport: arabský supersport se chystá na evropskou premiéru

Už za několik dní, přesněji na víkendové monacké výstavě Top Marques, bude evropskému publiku představen arabský supersportovní automobil Lykan HyperSport. V produkčním provedení…
Lykan HyperSport: arabský supersport se chystá na evropskou premiéru

Lykan HyperSport má být prvním arabským supersportem. Tento projekt jsme vám prvně představili již před rokem, ovšem už v listopadu zde byl funkční prototyp. Za tímto modelem stojí jistý Ralph Debbas, resp. jeho libanonská automobilka W Motors, jež byla založena teprve v roce 2012. Už o tomto víkendu se Lykan HyperSport představí na evropské půdě, a to na výstavě Top Marques v Monaku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lykan HyperSport ve své nejčerstvější podobě (foto James Holm)

U W Motors vzali svůj projekt skutečně vážně, vydupat z popela podobně odvážnou myšlenku a doslova během několika měsíců ji dovést až do stádia předprodukčních prototypů, to je úctyhodný výkon. W Motors na svém HyperSportu spolupracuje s řadou specializovaných společností včetně rakouské firmy Magna Steyr a italských studií StudioTorino a Carozzeria Viotti. Produkční linka ještě nestojí, ale měla by vzniknout již brzy kdesi ve Spojených arabských emirátech (SAE).

Lykan HyperSport: arabský supersport vystartuje už v listopadu

Lykan HyperSport: arabský supersport vystartuje už v listopadu

Podle posledních informací má být HyperSport poháněn motorem s výkonem 770 koní (566 kW) a točivým momentem 998 Nm, přičemž vůz s ním zrychlí z 0 na 100 km/h za méně než 2,8 s a dosáhne rychlosti 394 km/h. Malosériová výroba se má rozběhnout už koncem letošního roku, u W Motors navíc slibují přípravu nového, ještě výkonnějšího modelu. Připomeňme, že letošní Top Marques Monaco startuje již pozítří.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků