Luxusní supersedan Aston Martin Lagonda se pomalu odhaluje. Zde je první foto

Automobilka Aston Martin vydala oficiální upoutávku na připravovaný sedan Lagonda, který by se měl začít prodávat už příští rok. Bude to velmi exkluzivní auto, které si normálně nekoupíte a ne jen kvůli tomu, že je určeno pro státy kolem Perského zálivu a bude stát několik desítek milionů korun.

Klepněte pro větší obrázek

Podle prvního obrázku je jasné, že se nejedná o dříve slibované SUV pro Čínu. Vypadá to, že se naopak nová Lagonda poměrně dost inspiruje ve stejnojmenném autě z druhé poloviny 70. let. Pro porovnání přikládáme fotky staré Lagondy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Aston Martin nezveřejnil technické údaje, ale předpokládá se nasazení dvanáctiválce o výkonu kolem šesti stovek koní. Zajímavé ovšem je, že automobilka nebude vůz normálně prodávat v showroomu. Jeho koupi bude vybraným zákazníkům sama nabízet. Kdo nedostane pozvánku, má smůlu.

Vůz bude vyroben jen ve velmi omezeném množství a tomu bude odpovídat nejen cena, ale i pečlivý přístup k detailům a zákaznické podpoře. Podobné to bylo i se supersportem Aston Martin One-77.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků