Luxusní supersedan Aston Martin Lagonda se pomalu odhaluje. Zde je první foto

Automobilka Aston Martin vydala oficiální upoutávku na připravovaný sedan Lagonda, který by se měl začít prodávat už příští rok. Bude to velmi exkluzivní auto, které si normálně nekoupíte a ne jen kvůli tomu, že je určeno pro státy kolem Perského zálivu a bude stát několik desítek milionů korun.

Klepněte pro větší obrázek

Podle prvního obrázku je jasné, že se nejedná o dříve slibované SUV pro Čínu. Vypadá to, že se naopak nová Lagonda poměrně dost inspiruje ve stejnojmenném autě z druhé poloviny 70. let. Pro porovnání přikládáme fotky staré Lagondy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Aston Martin nezveřejnil technické údaje, ale předpokládá se nasazení dvanáctiválce o výkonu kolem šesti stovek koní. Zajímavé ovšem je, že automobilka nebude vůz normálně prodávat v showroomu. Jeho koupi bude vybraným zákazníkům sama nabízet. Kdo nedostane pozvánku, má smůlu.

Vůz bude vyroben jen ve velmi omezeném množství a tomu bude odpovídat nejen cena, ale i pečlivý přístup k detailům a zákaznické podpoře. Podobné to bylo i se supersportem Aston Martin One-77.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 54 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků