Luxusní sedan DS 9 dorazil do Evropy až z Číny. Odhalil techniku i první ceny

60 komentářů

Elpin E. (Elpin)
28. listopadu • 14:46

Může mi někdo vysvětlit, jak se u hybridů počítá spotřeba?1.6 turbo v tak velkém autě spotřebuje minimálně 6 nebo 7 litrů benzínu na 100km. No a pokud k němu dáte baterii, která vydrží 48km (dejme tomu 50, ať se to dobře počítá), teoretická spotřeba tedy vychází 3 až 3,5 litru. A to ještě za toho nejideálnějšího stavu, kdy je baterie plně nabitá. Pokud je auto jen hybrid a ne plug-in hybrid, tedy baterie se nabíjí pouze za jízdy zbytkovou energií, pochybuji že by se reálná spotřeba pohybovala níž jak 5l/100km. Neříkám, i tohle je na tak velké auto krásná spotřeba, ale kde proboha vzali těch 1.5l/100km??

Allamarein
28. listopadu • 18:11

Úplně jednoduše, testovací měření totiž nemá délku 100 km, ale jen asi dvacet. Tvůj pokus o výpočet je sice teoreticky správný, ale norma měření vypadá prostě trošku jinak. Při normovaném měření se spalovací motor u plug-inů prakticky nenastartuje, pouze při potřebě prudší akcelerace.

Elpin E. (Elpin)
28. listopadu • 22:32

Aha...tak to je pěkný. Hlavně že se dělala nová norma měření WLTP, aby se eliminovaly nepřesnosti NEDC. A hlavně teď, v době, kdy hybridy jsou na vzestupu... Dyť je takový údaj o spotřebě úplně k ničemu.

Allamarein
29. listopadu • 22:06

Tohle je podle WLTP... Kdyby to bylo NEDC, tak by auto jelo jen na elektřinu, natolik pohodový ten cyklus byl.

Michal2
28. listopadu • 23:43

Tyhle šméčka dělají pro nás.Kdyby ten test dělali na 100km jak z tvého výpočtu tak by musel být plugin(aspoň 50km dojezd) základní motorizace u všech kvůli flot.emisím.Menší a lehčí auta třeba jako yaris to ňák v NEDC dá ale není z levného kraje.Třeba základní octa 125 za 450 by nebyla a začínala by pluginem za 800.By jsme byli nadšení :)

J.
28. listopadu • 18:30

Jojo, a pro tuto metodiku měření existuje speciální termín- "šméčko".

Allamarein
28. listopadu • 19:06

A nějaký důvod by byl, nebo jen zvracíš?

Zelí
28. listopadu • 13:25

Když zakládali značku DS, před cca 5 lety, tak šéfdesignér značky, řekl, že oni mají jediný vzor a tím je desig značky Audi. A je vidět, že to myslel vážně. Toto je kopie A8, korejci ani japončíci by to lépe nedokázali. Vůbec se s tím nijak netají a nekamuflují to. Slovy jejich šífdesignéra, jak řekl tak udělal.

neodborník
29. listopadu • 7:52

Já zase když čtu kopie, tak vidím hlupáka. Kdo umí, ten umí. Kdo ne, ten porovnává. Když dva dělají totéž, není to totéž.

jenda911
28. listopadu • 10:57

oceňuji snahu a zároveň na nástěnku si to nedám. Luxusní auto není jezevčík postavený na stylovce střední třídy. Tou stylovkou myslím P508, to není praktické auto. Je to stylovka pro dva, takové 4dveřové gt, ale střední třída. To je můj pocit z toho auta. DS je jezevčík udělaný z 508 tak, aby se to tvářilo jako Audi A6 zkřížené s Lexusem. Tohle nevymyslel Francouz, tohle je Čína jak vyšitá. A proč to není luxusní auto? Protože do luxusního auta se musí taky dobře nastupovat, je-li to sedan. Tvar střechy a zadních dveří - délka dveří tzn. místo, které bude třeba k jejich otevření pro pohodlný nástup a výška v zadní části, kam je třeba dopadnout do sedaček... A dělat stylového jezevčíka jako gt pro dva? No ani se mi to nechce chodit vyzkoušet. Tiše jsem doufal, že se citroen úplně nevzdal, ale tohle je kapitulace na všech frontách, tak to na mě působí ale je to jen můj osobní pocit.

J.
28. listopadu • 14:48

Takhle v březnu, v mlze a v podvečer si to každý zvenku splete s novou octávkou. Ta má akorát lepší interiér...

jean
28. listopadu • 9:43

Mne sa dizajn páči viac, ako pri novom S klasse. Ten pohon je nejaký zlý vtip. Do takého aut patrí minimálne 6 valcov.

Gréta
28. listopadu • 14:46

Válce jsou zlo! Je potřeba co nejmíň válců nebo tu za chvíli nebude ani jeden lední medvěd!

Michal2
28. listopadu • 8:30

Ta 1.6thp 220koní by mohla stačit ale u auta tak s 1500-1600kg ale tohle bude o pár metráků těžší.Z obrázku jsem si myslel že je to audi ale za podobnou cenu jen citroen.Aspoň budou papaláši v F čím jezdit.

nathan
28. listopadu • 0:31

Všechno ve vyšší třídě co nemá alespoň 6 válců je o howně.B-]

Tak to se pleteš...
28. listopadu • 7:17

... ve vyšší třídě je dnes standardem 7 krychlí. Nakoso.B-]

kolkyno
27. listopadu • 20:30

kks zase ta led retaz vpredu v narazniku to je humus! a neprestanu stym. Peugeot krasne zuby ciste dlhanske led pasy a nie tieto dpc cinske retaze...

Jánko
27. listopadu • 20:51

Měli jsme vás radši nechat maďarům, tady nejsi na slovenské diskuzi, hňupe.

Mirek
27. listopadu • 21:37

A že ty bys byl zrovna pýcha tohoto národa se také nedá říci. Jinak má pravdu, žádný designerský zázrak to není.

Hegeš
28. listopadu • 7:15

Legyetek kedvesek egymással!

Calibra
27. listopadu • 16:51

To uz radeji i Superba 2.0tsi

Ernie
27. listopadu • 15:36

Vyzera ako nejake atrofovane Audi s dennymi svetlami z nejakeho Peugeota :-O

MK
27. listopadu • 14:57

Proboha... měl jsem od r.2013 dva vozy koncernu PSA s motorem 1,6THP Ten motor je fajn POKUD!!! funguje, což je i dnes kdy PSA tvrdí, že problémy jsou již pryč bohapustá lež. O auta jsem se staral vzorně. Zahřívání a dochlazování je samozřejmostí, tankoval jsem pouze Vervu100, olej po 10tkm a výsledek? Obě auta více v servisu než na cestě a pravda, problém s rozvody a nataženým řetězem jsem neřešil v 30t jako tomu bývalo, ale na 90t. Za mě osobně jsou vozy PSA auta na první dojem a nazval bych je nahoře huj, dole fuj. Pokud se říká, že se vyznačují komfortem, tak to je taky blbost, protože např. vlajková loď Peugeot 508 a prostor na zadních sedačkách, rozevláté jízdní vlastnosi, bouchání od kol rozhodně nejsou vlastnosti toho, na co si výrobce hraje. Stačí se svézt např. v Subaru Outback a o komfortu si můžou frantíci leda tak snít. Předpokládám proto, že toto DS bude designovka bez další přidané hodnoty. Pokud budu kupovat vůz této třídy a nechci Němce, tak se mrknu např. k Lexusu což je zpracováním, technikou a komfortem jiná liga.

Michal2
28. listopadu • 23:28

MK ty 1.6thp jsi měl od nova?kdy ca začali problémy a jaké.Taky jsem po308 1.6thp pokukoval.V planu byla i m3 165 ale chceš 1 položku za 20tisíc a stojí tě 200 protože musíš vzít druhý nebo nejvyšší stupeň.

tukator
1. prosince • 12:50

Máme 1.6 thp už deset let a 150 tkm a bez vážných problémů. Řádná údržba a jezdí pořád dobře.

neodborník
29. listopadu • 7:32

To jenom agitují virtuální zákazníci dealera, nebo dovozce od někud, aby pomáhali a chránili. Věřte tomu, hlavně co píšou .... Šikovně vymyšlená pomluva je účinnější než reklama a je to levnější !

J.
28. listopadu • 17:29

Já jsem koupil nový Citroen C4. Za dobré peníze. Pak jsem ale auto dal pryč a koupil nového japonce se kterým jezdím už pátý rok. Můžu říct že francouz z výroby byl "ojetý" (rozklepaný, rozvolněný, nedodělaný, nevím jak to definovat) z výroby víc než je ten japonec teď. Alespoň takový pocit (jde opravdu jenom o pocit) mám z těch dvou aut.

josephko
27. listopadu • 14:06

Vidím to ako ďalší veľký prepadák do vitríny koncernu PSA. Hlavne pokiaľ sa jedná o Európu...:-))
Kto si kúpi auto za 60 000 - 70 000 eúr s 1,6-kovým motorom? Volvo dáva do podobných áut dvojlitre.

10w60
27. listopadu • 13:56

Není třeba Číny. Evropa měla výborné sedany, vzpomeňme na: Thema, Croma, 960, P605, Safrane, Omega, XM, e34, w124. :-) Jenže trh se změnil a nějak není zájem, zdejší exemplář to neotočí. Pár zavedených hráčů jej mezi sebe stejně nepustí, jako se to nepodařilo Phaetonu mezi A8/7er/S.

OnlyTruth
27. listopadu • 13:28

pre mna znamena luxus technika.. dokym to tam ma priecene ulozeny motor a predny pohon tak to patri pod bezne auta... aj ked to ma peknu kozu atd. a cenovku premie ... to z toho nerobi premiu

kari
28. listopadu • 7:20

jojo, čím víc pěkných koz tím víc audi...

kari
28. listopadu • 23:48

Dvě ženy pod jednou střechou - dva tygři v jedné kleci. Indické přísloví

Laskavě
28. listopadu • 14:44

si nedělejte humor z našich ex-soudruhů, hoši!

priecene ulozeny motor
28. listopadu • 7:10

Jo, a když jsou ty kozy dvě tak se tomu říká dvojitý luxus...:-D

Allamarein
27. listopadu • 14:30

Tak to už ani Audi, BMW a Mercedes-Benz vlastně nedělají prémii...

OnlyTruth
28. listopadu • 7:08

Tak on skutečně pravý luxus se už dnes dělá jenom v Hornom Lopašove.

OnlyTruth
28. listopadu • 11:29

neviem preco beres moje meno,
- ale BMW MB a AUDI robia, len su to od C/3/A4 a vyssie

OnlyTruth
28. listopadu • 14:42

Přestaň používat moje jméno!
- ale AW DSX a RTH vyrábí, jen jsou od F/45,6/L2 a výš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
OnlyTruth
28. listopadu • 15:42

je mi ta luto

kari
28. listopadu • 23:41

Je pošetilé dělat kotrmelce před oslem. Indické přísloví

Matica Slovenská
28. listopadu • 17:15

"ľúto", nie luto ty chumaj

Martin P.
27. listopadu • 12:54

Otázka zní o kolik je uvedené dvojče luxusnější, než jeho brácha od Peugeotu.

kari
27. listopadu • 14:55

Seš padlej na hlavu ichtyle? Jaký luxus? Tohle není prémie a nikdy nebude!

kari
27. listopadu • 15:11

Nechceš si vymyslet vlastní přezdívku? Už mě AR nebaví, jak nemá žádná pravidla ani na toto.

kari
27. listopadu • 16:24

ty nepokradeš

kari
27. listopadu • 16:54

Je o oprvadu skvělá ukázka intelektu, vydávat se za někoho jiného. Bohužel tvá inteligence někde mezi poloopem a a lemurem tě prozradí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
28. listopadu • 8:21

Tak on lemur JE poloopice, takže pokud jsi chtěl vytyčit pro inteligenci nějaký rozsah limitovaný z jedné strany termínem "poloop" a na straně druhé "lemur", tak v tvém případě se to asi úplně nepovedlo...

kari
29. listopadu • 11:11

Inteligence ti opravdu nic neříká, jinak by jsi pochopil, že jsem tím přesně mířil na to, jaký je tvůj stav bez možnosti výběru.

kari
27. listopadu • 18:03

Byl to pavián. Vlezl mi oknem v Nagpuru do pokoje a ukradl taser. Ja jsem ho dohnal a našel, ležel K.O. pod kokosovou palmou. Špinavec:-D

kari
28. listopadu • 7:06

Jo, tohle se mi stalo taky, akorát to bylo v Ghogali a nebyl to taser.

karipasta
27. listopadu • 22:22

Yō hāmrō dēśamā sāmān'ya cha
यो हाम्रो देशमा सामान्य छ

Martin P.
27. listopadu • 12:54

Otázka zní o kolik je uvedené dvojče luxusnější, než jeho brácha od Peugeotu.

Neurotic
27. listopadu • 12:30

Zvenku pěkné, interiér mohl být lepší, ale dá se přežít. Ovšem za tu cenu tam mají být ty 1,6 2x tedy V8 3,2l a pohon na zadekB-]

kari
27. listopadu • 12:49

On by stačil i V6 ;-) a popravdě jako základnější i nějaký dvoulitr a jako absolutní základ klidně ta 1,6

kari
27. listopadu • 15:31

To jsem taky nenapsal i když s tebou souhlasím.

Pikus
27. listopadu • 12:16

1.6t motor, krása... Snad se mohli poučit od Renaultu, který dával do 1.6tky do Talismanu, Espace... Traficu. A teď po nich nestekne ani pes a budou generaci poslední.Tenhle vytvor námaze na Genesis na chleba, či i vlastně třeba Camry.

kari
27. listopadu • 11:58

Já tam vidím jen jeden motor a ne čtveřici. Akorát ve třech případech je doplněn o elektrické závaží. To je opravdu konkurence pro premii jak víno. Jediný motor 1,6 a tím to hasne. Asi tu bude prodávaný stejně jak jiné DS, kterého tu jezdí jak šafránu.

Ne číně..
27. listopadu • 11:54

他媽的中國..

Jyrka Syrka
27. listopadu • 19:02

Dal jsem ti mínus, protože na rozdíl od tebe a dalších 10 "statečných" co ti dali plus, nejsem pokrytec.
Já na Čínu neseru, protože bych ti neměl na čem napsat, "hrdino"

Jako vážně?
28. listopadu • 7:01

Taky to u tebe mohou být akutní flatulence z nedůtklivosti.

Doporučujeme

Články odjinud