Luxusní Range Rover SVAutobiography: Vysoký výkon, ale i cenovka

Seznam kapitol
  1. Range Rover SVAutobiography
  2. Fotogalerie: Range Rover SVAutobiography

S vlastnictvím luxusního auta je to těžké. Někdy totiž může nastat okamžik, kdy zjistíte, že vám cesta k vašemu loveckému zámečku na venkově trvá poněkud dlouho a že není tak pohodlná. A proto by to chtělo něco ještě rychlejšího a hlavně ještě luxusnějšího.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover přichází vůbec poprvé i s dieselem do USA, ale kompresorem přeplňovaný osmiválec, teď navíc s vyšším výkonem, představuje jedinou myslitelnou motorizaci pro tento ultraluxusní off-road

Land Rover tak má pro zhýčkané lordy odpověď a ta se jmenuje Range Rover SVAutobiography. Tento luxusní vůz je dílem divize Special Vehicle Operations a jedná se o kombinaci ultraluxusní výbavy s vyšším výkonem.

Zkrátka, pokud se vám sice líbí parametry Range Roveru Sport SVR, ale bojíte se, že by mohl působit přeci jen moc vulgárně a především by mohl nedůstojně drncat, bude Range Rover SVAutobiography skvělá volba.

SUV | Luxusní auta | Fascinace | Design | Land Rover

Obrazem: Range Rover Holland & Holland vyráží na lov bohatých

Pod kapotou je totiž posílený kompresorem přeplňovaný osmiválec 5,0 l, který nyní posílá přes osmistupňový automat ZF na všechna kola pěkný výkon 550 koní a točivý moment 680 Nm. To je nárůst o 40 koní a 55 Nm a ještě žádný klasický Range Rover nebyl nikdy tak silný.

Kompresorem přeplňovaný osmiválec je sice jediná důstojná motorizace pro poctivý Range Rover, ale i tak si můžete vybrat z ostatních motorů, jako je kompresorem přeplňovaný šestiválec, naftový šestiválec, naftový hybridní šestiválec a naftový osmiválec.

Testy | SUV | Luxusní auta | Land Rover

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Zajímavé je, že se tento speciální Range Rover představí nejprve ve Spojených státech na autosalonu v New Yorku, kam také vůbec poprvé přichází s naftovým motorem. Američanům začíná nafta vonět.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ačkoli se za spoustu luxusních vymožeností bude připlácet, předpokládá se samo sebou, že v katalogu zaškrtáte úplně všechno. Především ta výklopná sedátka jsou nutnost

Popisovat luxusní výbavu tohoto Range Roveru asi moc smysl nemá. Pravděpodobně nejlépe ji vystihne slovní spojení „úplně všechno“. Co říkáte třeba na ta lovecká sedátka, na kterých může odpočívat vaše vznešené pozadí, zatímco vám komorník zouvá zablácené holínky?

Zkrátka, pokud máte jen tak bokem necelých 200 000 dolarů, což je základní cena v USA, zřejmě nemáte co řešit a objednávka tohoto Range Roveru SVAutobiography je vaší morální povinností.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover SVAutobiography
  2. Fotogalerie: Range Rover SVAutobiography
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků