Luxusní mini Lancia Ypsilon se začne prodávat v říjnu

Lancia Ypsilon, luxusní malý automobil, který byl představen letos na jaře, se začne prodávat v sousedním v Německu 18. října. Model se základním motorem 1.2 l s výkonem 44 kW bude stát 11 500 eur, tedy cca 360 tisíc. Vzhledem k základní výbavě to není mnoho, nicméně na českém trhu automobil s takovou cenou těžko obstojí. Otázkou je, zda se SEM vůbec bude dovážet.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Malá Lancia měří jen 3760 mm, široká je 1690 mm a vysoká 1520 mm; rozvor činí jen 2390 mm, takže prostoru není uvnitř příliš nazbyt. Přední maska je tak trochu v retro stylu, což ji malému vozu docela sluší. Interiér je poměrně luxusní, Ypsilon dává jasně najevo, že nejde o obyčejné malé auto. V příplatkové výbavě nebude chybět dvouzónová klimatizace, kožené čalounění, panoramatická střecha či audiosystém Bose.

Klepněte pro větší obrázek

Kromě motoru 1.2 l se bude nabízet i maloobjemový turbodiesel 1.3 Multijet 16V s výkonem 51 kW, který se objevil např. v Fiatu Punto, a motor 1.2 l s vyšším výkonem 59 kW (např. základní motorizace pro Fiat Stilo).

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků