Luxusní mini Lancia Ypsilon se začne prodávat v říjnu

Lancia Ypsilon, luxusní malý automobil, který byl představen letos na jaře, se začne prodávat v sousedním v Německu 18. října. Model se základním motorem 1.2 l s výkonem 44 kW bude stát 11 500 eur, tedy cca 360 tisíc. Vzhledem k základní výbavě to není mnoho, nicméně na českém trhu automobil s takovou cenou těžko obstojí. Otázkou je, zda se SEM vůbec bude dovážet.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Malá Lancia měří jen 3760 mm, široká je 1690 mm a vysoká 1520 mm; rozvor činí jen 2390 mm, takže prostoru není uvnitř příliš nazbyt. Přední maska je tak trochu v retro stylu, což ji malému vozu docela sluší. Interiér je poměrně luxusní, Ypsilon dává jasně najevo, že nejde o obyčejné malé auto. V příplatkové výbavě nebude chybět dvouzónová klimatizace, kožené čalounění, panoramatická střecha či audiosystém Bose.

Klepněte pro větší obrázek

Kromě motoru 1.2 l se bude nabízet i maloobjemový turbodiesel 1.3 Multijet 16V s výkonem 51 kW, který se objevil např. v Fiatu Punto, a motor 1.2 l s vyšším výkonem 59 kW (např. základní motorizace pro Fiat Stilo).

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků