Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Marco Polo  |  03. 07. 2020 08:16

Takže pro tuhle žumpu je nový standard psát neoznačené reklamní články a vydávat to za stadardní obsah? To Vám návštěvnost jistě zvedne.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2020 08:39

A jinak jsi normální? Jak si asi představuješ články o nových autech?

Odpovědět  |   | 
Skodovak  |  03. 07. 2020 08:44

Musí tam být zmínka o Skodovce!

Odpovědět  |   | 
Hyundai i20 Coupe WRC RC1  |  03. 07. 2020 20:48

Máš pravdu. Škodovka proti tomuto nemá odpověď. Ale co taky čekat od podřadné automobilky.

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 07. 2020 09:27

luxusni? svindlchrom, drevoplast a praseci kuze uz je dneska luxus jo?

Odpovědět  |   | 
Marco Polo  |  03. 07. 2020 09:46

Schválně zkus hádat na co to je zaplacená neoznačená reklama. Napovím, že o auto vůbec nejde.

Odpovědět  |   | 

marco, tak články se mají psát jen o škodě a jiná aut musí platit výpalné? Ačkoliv je tady o různých autech, tak jsem myslel, že kodiaq ještě milion kaček nepřekročil.

Odpovědět  |   | 
Petr Umrd z Rhodosu  |  03. 07. 2020 18:06

přesně..

Odpovědět  |   | 
Moik  |  03. 07. 2020 08:46

Jo takže nový auto za 1 300 000 bez daně budu servisovat u nějaký ostravský firmy, která se zabývá táháním aut a skutrů z USA..hahaha

A pozor tohle je rozhodně reklamní článek, je tam uveden název firmy. Měl by být označený.

Odpovědět  |   | 

není to státní, tak nemusí.

Odpovědět  |   | 
Petr Umrd z Rhodosu  |  03. 07. 2020 18:06

nemusí no..

Odpovědět  |   | 
julo19  |  03. 07. 2020 08:48

dizajnový hnus ako kodiak, ale interier o kus lepší v kodiaku grc ako zvonku tak aj vnútri

Odpovědět  |   | 
Jídlo  |  03. 07. 2020 08:55

Věc vkusu. Kodiaq je běžné konzervativní auto, které ničím nevybočuje od konkurence, takže ničím nenadchne, ale ani neurazí

Odpovědět  |   | 
setr  |  03. 07. 2020 09:46

Kodiaq je odporné auto. Designovej hnus, co uráží vkus. Čím déle se dívám, tím je to horší. Jistě, jsou i jiná odporná auta..... třeba BMW X, nebo Mercedes ropucha...

Odpovědět  |   | 
julo19  |  03. 07. 2020 13:26

Keď nie zovnajškom tak vnútrom určite keď vidím tie mriežky vyduchov a celkovú kompozíciu mam cht si vypichnut oči ako Ford 2010 grc

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 07. 2020 14:52

kokodáq je bachratá hnusná svině (vidět je to hlavně v bílé barvě a zezadu), to není hezké auto ani trochu. Teda ne že by palisáda vyhrála soutěž krásy, to taky ne.
Co se provedení a kvality týká, tak lagrycová škodule se s kvalitně a festovně postaveným Hnůjdajem pro amies fakt srovnávat nemůže, s tím se škodafilové smiřte.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  03. 07. 2020 19:30

Hledal jsem všude možně po internetu, žádný vůz s jménem "kokodáq" neexistuje, píšeš sračky.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 07. 2020 20:57

i kdeže, to ty jsi jen nedovtipný.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  03. 07. 2020 08:57

zaklad cca 800.000 a potom v Cesku komplet za 1.300.000 to akoze 500.000KC je dan, dovoz a homologizacia EU a papiere?! wtf

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  03. 07. 2020 09:02

Na takové auto musí mít nastavenou vysokou marži, přece jen jich neprodají tolik, aby se to jinak vyplatilo. Proto těch 500k

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  03. 07. 2020 09:28

ono je taky potřeba si uvědomit, že ty US ceny jsou většinou bez daní. I když ano, ty jejich sales tax jsou nižší než naše DPH... plus tam většinou bývá i kratší záruka... ale nestudoval jsem detailně, jak tohle konkrétní auto v US nabízejí

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  05. 07. 2020 16:28

https://www.hyundaiusa.com/us/en/assurance/america-b... ...
Záruka až 10 let a 160 000 km.
Je to nejlepší záruka v rámci USA.
Zahrnuje opravu nebo výměnu součástí hnacího ústrojí (tj. vybraných součástí motoru a převodovky), které byly původně vyrobeny nebo nainstalovány společností Hyundai a které jsou při běžném používání a údržbě vadné z hlediska materiálu nebo výroby. Pokrytí se vztahuje pouze na původního majitele s účinností u modelového roku 2004 a novějších modelů. Druhý a / nebo následní vlastníci mají krytí součástí hnacího ústrojí v rámci 5-leté / 96 000 km záruky.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  05. 07. 2020 16:30

ZIP Code: třeba 10001 New York.

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  03. 07. 2020 08:58

Hjundai za 1,3m.nepopírám že za posledních 10 let se tatobžumpaznačka neskutečně zvedla, ale snažit se konkurovat premiovkám jí nenáleží. Může to být sebevíc lepší auto, ale nikdo nevymění mercedes za hjundai. To bude mít prodejní úspěch asi jako Stinger (tím netvrdím že je stinger špatné auto)

Odpovědět  |   | 
Milan  |  03. 07. 2020 09:18

Je to model urceny pre US trh. A tam sa predava dobre. A ci chce alebo nechce konkurovat premiovkam rozhodne Hyundai a jeho zakaznici ;)

Odpovědět  |   | 
Kapr  |  03. 07. 2020 10:54

To s tebou souhlasím že rozhodnou zákazníci a absolutně to jen potvrdí můj dřívější příspěvek :))

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2020 10:58

Jinak v US se hjundai drží dobře, ale opět pouze u sociální a Střední vrstvy a ti takové auto kupovat nebudou

Odpovědět  |   | 
Milan  |  03. 07. 2020 11:01

Poprosim link na analyzu o tej socialnej triede. Vdaka ;)

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 07. 2020 16:40

ty si idiot ... to není možné .... a Hyundai za 1,3 není tolik pamatuji v roce 2005 1. generace Santa fe se prodávala za 1,2 a lidi nám trhali ruce a nemělo to ani výbavu ani pořádny motor ... no možná by to chtělo se o ceny atd. zajímat delší dobu ... jo a prodávám i premiovky Range Rover Vogue a ta stojí až 5 mil tak nevím proč by 1,3 mělo být tolik ... tak si něco nastuduj než začneš házet ramena skoro mi přijde, že ti je tak 18 a četl si pár časáku a řídil tak Octavii I jinak si nedokážu vysvětlit tvoje příspěvky ...

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  03. 07. 2020 12:12

Staci konkurovat treba Fordu, Mazde, VW, Toyote.. proti premii maji jine znacky.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  03. 07. 2020 13:23

A čo je na to kodiak za 50k€ tiež kúsok

Odpovědět  |   | 
Pilot  |  03. 07. 2020 18:36

Ale vymění a s klidným srdcem.
Co je dnes prémiová kvalita? Prázdné slovo. Rozdíly se stírají a dnes už je prémie dost často s kvalitou pod mainstreamem.
Hyundai, spíš jeho luxusní odnož Genesis, si kupují zákazníci, co mají jak se říká "za ušima", tzn. co se nechtějí před okolím za každou cenu předvádět a být obyčejnými pozéry jako většina lidí, kteří mají většinou jen na to prémiové auto a už na nic jiného). Zákazníci Genesisu nemají zapotřebí na sebe za každou cenu upozorňovat, že jsou velmi bohatí. Přitom nechtějí slevit ze svého luxusu. Genesis jim ho s přehledem nabídne.

Podobně je to se zákazníky Hyundai. Jsou to lidé, kteří si umí užít své peníze smysluplněji, třeba je dát dětem na studia, nebo si pořídit lepší bydlení, koupit si vlastní letadlo, loď, pořádnou motorku nebo ušetřené peníze co by dali za nejmenovanou rádoby Českou značku auta dají třeba do paraglidingu a přitom mají minimálně srovnatelné, ne-li lepší, auto. To jsou nejčastější zákazníci hjondé. Rozumní to lidé.

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 07. 2020 19:05

projektujes svoje predstavy do reality ale ta je jinde. Lidi co maj penize bydlej v urcitym standartu, zastavaj urcity funkce nebo vlastni funkcni firmy, travi dovoleny v urcitych resortech a urcite nejezdi v luzrovskych autech protoze by se ve svejch kruzich odrovnali

Odpovědět  |   | 
Pilot  |  03. 07. 2020 19:42

Jistě píšeš o lidech, kteří vlastní RR nebo min. Bentley a za lůzrovská auta mají i ta prémiová (D3). Lidi, kteří si myslí, že by se ve svých kruzích odrovnali, hluboce lituji. Stejně tak i mentální chudáky, kteří používají pojem lůzrovské značky. Pro rozumné, o kterých jsem psal, to jsou obyčejní prachsprostí idioti, nic víc. Rozumní lidé si z těch idiotů nic nedělají, jsou jim úplně volní, nesahají jim ani ke kotníkům a je jim úplně jedno, jak vysokou sociální úroveň mají. Pro ně to jsou jen asociálové.

Odpovědět  |   | 
Amundsen  |  03. 07. 2020 20:08

Až budeš znát osobně pár opravdu bohatých lidí, zjistíš, že ti se v ČR skutečně nechtějí prezentovat majetkem. Naleštěným bavorákem přijede často hochštapler, pro kterého to je konečná na co má. Pilot píše realitu.

Odpovědět  |   | 
homer  |  03. 07. 2020 22:42

Jasne na pohled uplny zebraci, korunu bys jim dal, jenom aby nikdo nepoznal kolik maj koupi si hyundaje a bydli v bytovce s neprizpusobivejma

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2020 22:55

Tam možná bydlíš ty.

Ne, koupí si běžnou vilu, ale v interiéru se obklopí luxusem a k tomu si koupí Genesis (Hyundai).

Odpovědět  |   | 
Škoda simply never  |  04. 07. 2020 10:19

Přesně, bavoráky a audiny jsou hlavně pro nagelovaný fotbalisty, mergly zase pro světský. Žadný skutečný boháči, spíš rychlokvašky. A tahle sorta lidí posuzuje druhé podle auta a dalších povrchních statků.

Odpovědět  |   | 
polo  |  04. 07. 2020 16:04

Takovejch keců, na opsání holého faktu, který zní: "Chtěl bych, ale nemám na to."

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 07. 2020 20:19

Nic jsi nepochopil. Právě že o penězích to vůbec není. Jsi jedním z těch mentálních chudáčků o kterých je psáno dále.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  03. 07. 2020 10:32

Jak se dalo očekávat nejvíce se to hnusi téměř, kteří v životě nebudou mít ani na toho zmiňovaného nového Kodiaqa. A přitom by stačilo to oblepit logem nějaké jiné značky a četli bychom tu něco úplně jiného. Já bych se za to auto nestyděl.

Odpovědět  |   | 
Štika  |  03. 07. 2020 10:56

Musíš to brát objektivně. Kdyby si měl 1,3mega na auto, koupil by sis hjundaje? To je stejná úchylárna jako že stodvacítky se dnes prodávají za 200 klacků.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  03. 07. 2020 11:55

Přijde na to, jakého. Tenhle je pro nás zbytečně velký. Mít loď, proč ne. A když už zmiňuješ to kdybys měl 1,3M, tak poslední 6 měsíců staré 1,1M , 3 roky předtím 560tis. a ještě 5 let předtím 660tis. Všechny doma. Takže to bych neřešil.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  03. 07. 2020 14:59

Potřebovat 8 plnohodnotných siců, tak tohle a Sedonu řadím do nejužšího výběru, za ně pak Hondu Odyssey. Nic lepšího se totiž dnes nedá koupit, než nějaká Amerika. Včkový Mergl předražený a nekvalitní, fauvé Tranďák je pak vyloženě kasička s průserovými motory. Plechové, původně dodávkové, Verso/PSA? Ani náhodou!

Zcela objektivně korejčíkům chybí jen jedna jediná věc: a to je renomé značky, jinak ta jejich auta (zejména ta pro US trh) jsou spolehlivá, prostorná, kvalitně udělaná a dobře jezdí (na rozdíl od dnešní evropské dodávkové konkurence s lešenářskou trubkou místo zadní nápravy)

Odpovědět  |   | 
The  |  05. 07. 2020 09:48

V čem je 110kW 2,0TDI s posílenou konstrukcí kvůli použití v dodávce motorový průser? Močovina a DPF jsou už dnes bohužel běžný.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  04. 07. 2020 09:14

Jenže otázka, jak ji kladeš ty, nevyvstane nikdy v mysli člověka, který kupuje tak drahé auto. Protože ten buď něco tak velkého potřebuje nebo ne. Takovou otázku si kladou lidi, kteří kupují auta do půl miliónu.

Odpovědět  |   | 
jhzgjnm  |  03. 07. 2020 17:14

Ať koukám jak koukám luxus tam nevidím ani uvnitř ani z venčí , asi jsem náročnější než autor článku.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  03. 07. 2020 17:22

ma zaklad zadnokolku a pravu 4x4 .. nie haldex a zaklad v predku ako kodiak co sa zas technicky hra na premiu

Odpovědět  |   | 
JirkaY  |  03. 07. 2020 19:37

Je to prachsprostá bambusácká Hujda, tam luxus nehledej.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  05. 07. 2020 08:18

Blbče!

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  03. 07. 2020 18:25

Asi prvý Hyundai u ktorého sa mi páči interiér.

Odpovědět  |   | 
Apik  |  03. 07. 2020 22:27

Neziju v luxusu,peníze mam,kupuji si co se mi líbí. Mam Karoqa za 1,1 mil a za pět let si koupím neco jineho. Kašlu na to. Klidně Hjundé,Mazdu,Audi nebo Mercedes .Slychávám take, že za Šáde dát míč muže jen debil nebo já. Záleží na každém z nás v čem si poveze svoji prdel a svoji rodinu. Premiovky,nepremiovky,dnes jsou auta spotřební zboží a vysere se jak Hjundé tak i BMW. A kvalita se dnes stírá jako los. Takze podle gusta a hloubky pohledu. Ne peněženky.
Auto je to ošklivě,pro Amíky jako dělané,tak proc ne.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 07. 2020 23:01

Souhlas až na poslední větu. To auto je pěkné a koupím si ho, i když jsem chtěl původně Santa Fe.

Odpovědět  |   | 
julo19  |  04. 07. 2020 13:09

O nič hnusnejsie ako karok a kodiak

Odpovědět  |   | 
George  |  04. 07. 2020 13:16

Zdravím.Půvidně jsem nevěřil,žé někdo může mít Karoq za 1,1mega.
Proto jsem jukl do konfigurátoru a zjistil jsem,že Karoq koupíš i za 1,3🙉🙉Já mám 140 kw Kodiaq scout.Auto na venek ne mic pěkné,ale bohužel jsem na víc neměl.Sedadla špatný atd.Asi bych si příště připlatil na XC 90.
A co se Hjundae týče...nemám v nich moc velkou důvěru,ale jen diky mecganikům,kteři u té firmy pracovsli,takže osbně zkušenost nemám.Ale pravda je,že škodovka je i v koncernu hidně drahá...

Odpovědět  |   | 
George  |  04. 07. 2020 13:19

Sorry za ten pravopis....

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  30. 07. 2020 22:21

Hovnaj je vrak, vyhodit smeti z panoptika do kose. Navic je to jen podstrceny reklamni clanek. Tedy je jasne, ze pravdivost nula nula nic. Hovnajiste jsou kkti.

Odpovědět  |   | 
bob  |  02. 08. 2020 11:11

Za mega koupíte prémii leda tak na papíru. Pokud má jako prémie vypadat a jezdit, pod 2 mega to nebude...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 18 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro