Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

63 komentářů

Martin P.
3. září • 9:27

Až teď ? Jako on to někdo zakazoval? Pokud to projde homologací může si tu pořídit kdo chce co chce.
Ikdyž já zapoměl žijeme v zemi, kde auta za melouny kupují neandrtálci co si v Německu nedokáží pořídit ani rohlík. Tedy pokud rovnou nemají status nežádoucí. Potřebují překládat to jak na ně mluví autoradio a jsou neschopný si spárovat telefon s autem.... tedy vlastně chápu.

Pavel
4. března • 17:40

Myslím, že auta od Hyundai jsou velmi kvalitní auta. Už jich mám více než 10 a kromě pravidelného servisu a nafty o těch autech nevím. Nechci hanit jiné značky, ale pokud auto funguje, nevím co si více přát. A cenová uroveň je velmi příznivá.

bob
2. srpna • 11:11

Za mega koupíte prémii leda tak na papíru. Pokud má jako prémie vypadat a jezdit, pod 2 mega to nebude...

Rokyta ex Acz
30. července • 22:21

Hovnaj je vrak, vyhodit smeti z panoptika do kose. Navic je to jen podstrceny reklamni clanek. Tedy je jasne, ze pravdivost nula nula nic. Hovnajiste jsou kkti.

Apik
3. července • 22:27

Neziju v luxusu,peníze mam,kupuji si co se mi líbí. Mam Karoqa za 1,1 mil a za pět let si koupím neco jineho. Kašlu na to. Klidně Hjundé,Mazdu,Audi nebo Mercedes .Slychávám take, že za Šáde dát míč muže jen debil nebo já. Záleží na každém z nás v čem si poveze svoji prdel a svoji rodinu. Premiovky,nepremiovky,dnes jsou auta spotřební zboží a vysere se jak Hjundé tak i BMW. A kvalita se dnes stírá jako los. Takze podle gusta a hloubky pohledu. Ne peněženky.
Auto je to ošklivě,pro Amíky jako dělané,tak proc ne.

George
4. července • 13:16

Zdravím.Půvidně jsem nevěřil,žé někdo může mít Karoq za 1,1mega.
Proto jsem jukl do konfigurátoru a zjistil jsem,že Karoq koupíš i za 1,3🙉🙉Já mám 140 kw Kodiaq scout.Auto na venek ne mic pěkné,ale bohužel jsem na víc neměl.Sedadla špatný atd.Asi bych si příště připlatil na XC 90.
A co se Hjundae týče...nemám v nich moc velkou důvěru,ale jen diky mecganikům,kteři u té firmy pracovsli,takže osbně zkušenost nemám.Ale pravda je,že škodovka je i v koncernu hidně drahá...

George
4. července • 13:19

Sorry za ten pravopis....

julo19
4. července • 13:09

O nič hnusnejsie ako karok a kodiak

.
3. července • 23:01

Souhlas až na poslední větu. To auto je pěkné a koupím si ho, i když jsem chtěl původně Santa Fe.

Rembaz
3. července • 18:25

Asi prvý Hyundai u ktorého sa mi páči interiér.

jhzgjnm
3. července • 17:14

Ať koukám jak koukám luxus tam nevidím ani uvnitř ani z venčí , asi jsem náročnější než autor článku.

JirkaY
3. července • 19:37

Je to prachsprostá bambusácká Hujda, tam luxus nehledej. ;-)

Milan
5. července • 8:18

Blbče!

OnlyTruth
3. července • 17:22

ma zaklad zadnokolku a pravu 4x4 .. nie haldex a zaklad v predku ako kodiak co sa zas technicky hra na premiu

Peter(Charouz)
3. července • 10:32

Jak se dalo očekávat nejvíce se to hnusi téměř, kteří v životě nebudou mít ani na toho zmiňovaného nového Kodiaqa. A přitom by stačilo to oblepit logem nějaké jiné značky a četli bychom tu něco úplně jiného. Já bych se za to auto nestyděl.

Štika
3. července • 10:56

Musíš to brát objektivně. Kdyby si měl 1,3mega na auto, koupil by sis hjundaje? To je stejná úchylárna jako že stodvacítky se dnes prodávají za 200 klacků.

Allamarein
4. července • 9:14

Jenže otázka, jak ji kladeš ty, nevyvstane nikdy v mysli člověka, který kupuje tak drahé auto. Protože ten buď něco tak velkého potřebuje nebo ne. Takovou otázku si kladou lidi, kteří kupují auta do půl miliónu.

LOL
3. července • 14:59

Potřebovat 8 plnohodnotných siců, tak tohle a Sedonu řadím do nejužšího výběru, za ně pak Hondu Odyssey. Nic lepšího se totiž dnes nedá koupit, než nějaká Amerika. Včkový Mergl předražený a nekvalitní, fauvé Tranďák je pak vyloženě kasička s průserovými motory. Plechové, původně dodávkové, Verso/PSA? Ani náhodou!Zcela objektivně korejčíkům chybí jen jedna jediná věc: a to je renomé značky, jinak ta jejich auta (zejména ta pro US trh) jsou spolehlivá, prostorná, kvalitně udělaná a dobře jezdí (na rozdíl od dnešní evropské dodávkové konkurence s lešenářskou trubkou místo zadní nápravy)

The
5. července • 9:48

V čem je 110kW 2,0TDI s posílenou konstrukcí kvůli použití v dodávce motorový průser? Močovina a DPF jsou už dnes bohužel běžný.

Peter(Charouz)
3. července • 11:55

Přijde na to, jakého. Tenhle je pro nás zbytečně velký. Mít loď, proč ne. A když už zmiňuješ to kdybys měl 1,3M, tak poslední 6 měsíců staré 1,1M , 3 roky předtím 560tis. a ještě 5 let předtím 660tis. Všechny doma. Takže to bych neřešil.

Kapr
3. července • 8:58

Hjundai za 1,3m.nepopírám že za posledních 10 let se tatobžumpaznačka neskutečně zvedla, ale snažit se konkurovat premiovkám jí nenáleží. Může to být sebevíc lepší auto, ale nikdo nevymění mercedes za hjundai. To bude mít prodejní úspěch asi jako Stinger (tím netvrdím že je stinger špatné auto)

Pilot
3. července • 18:36

Ale vymění a s klidným srdcem.
Co je dnes prémiová kvalita? Prázdné slovo. Rozdíly se stírají a dnes už je prémie dost často s kvalitou pod mainstreamem.
Hyundai, spíš jeho luxusní odnož Genesis, si kupují zákazníci, co mají jak se říká "za ušima", tzn. co se nechtějí před okolím za každou cenu předvádět a být obyčejnými pozéry jako většina lidí, kteří mají většinou jen na to prémiové auto a už na nic jiného). Zákazníci Genesisu nemají zapotřebí na sebe za každou cenu upozorňovat, že jsou velmi bohatí. Přitom nechtějí slevit ze svého luxusu. Genesis jim ho s přehledem nabídne.Podobně je to se zákazníky Hyundai. Jsou to lidé, kteří si umí užít své peníze smysluplněji, třeba je dát dětem na studia, nebo si pořídit lepší bydlení, koupit si vlastní letadlo, loď, pořádnou motorku nebo ušetřené peníze co by dali za nejmenovanou rádoby Českou značku auta dají třeba do paraglidingu a přitom mají minimálně srovnatelné, ne-li lepší, auto. To jsou nejčastější zákazníci hjondé. Rozumní to lidé.

Warumnicht
10. listopadu • 6:59

Bohatí lidé jsou většinou chytří a chytrý člověk si nekoupím něco druhořadého jako je korejské auto pro korporátní manažery. A když někdo považuje BMW či Audi za pozérské, tak pořád je tady MB, Volvo, Lexus, Jeep, LR, Jaguar a další

polo
4. července • 16:04

Takovejch keců, na opsání holého faktu, který zní: "Chtěl bych, ale nemám na to."

Jarda
4. července • 20:19

Nic jsi nepochopil. Právě že o penězích to vůbec není. Jsi jedním z těch mentálních chudáčků o kterých je psáno dále. ;-)

homer
3. července • 19:05

projektujes svoje predstavy do reality ale ta je jinde. Lidi co maj penize bydlej v urcitym standartu, zastavaj urcity funkce nebo vlastni funkcni firmy, travi dovoleny v urcitych resortech a urcite nejezdi v luzrovskych autech protoze by se ve svejch kruzich odrovnali

Amundsen
3. července • 20:08

Až budeš znát osobně pár opravdu bohatých lidí, zjistíš, že ti se v ČR skutečně nechtějí prezentovat majetkem. Naleštěným bavorákem přijede často hochštapler, pro kterého to je konečná na co má. Pilot píše realitu.

Škoda simply never
4. července • 10:19

Přesně, bavoráky a audiny jsou hlavně pro nagelovaný fotbalisty, mergly zase pro světský. Žadný skutečný boháči, spíš rychlokvašky. A tahle sorta lidí posuzuje druhé podle auta a dalších povrchních statků.

homer
3. července • 22:42

Jasne na pohled uplny zebraci, korunu bys jim dal, jenom aby nikdo nepoznal kolik maj koupi si hyundaje a bydli v bytovce s neprizpusobivejma

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
3. července • 22:55

Tam možná bydlíš ty. Ne, koupí si běžnou vilu, ale v interiéru se obklopí luxusem a k tomu si koupí Genesis (Hyundai).

Pilot
3. července • 19:42

Jistě píšeš o lidech, kteří vlastní RR nebo min. Bentley a za lůzrovská auta mají i ta prémiová (D3). Lidi, kteří si myslí, že by se ve svých kruzích odrovnali, hluboce lituji. Stejně tak i mentální chudáky, kteří používají pojem lůzrovské značky. Pro rozumné, o kterých jsem psal, to jsou obyčejní prachsprostí idioti, nic víc. Rozumní lidé si z těch idiotů nic nedělají, jsou jim úplně volní, nesahají jim ani ke kotníkům a je jim úplně jedno, jak vysokou sociální úroveň mají. Pro ně to jsou jen asociálové.

julo19
3. července • 13:23

A čo je na to kodiak za 50k€ tiež kúsok

Honimir
3. července • 12:12

Staci konkurovat treba Fordu, Mazde, VW, Toyote.. proti premii maji jine znacky.

Milan
3. července • 9:18

Je to model urceny pre US trh. A tam sa predava dobre. A ci chce alebo nechce konkurovat premiovkam rozhodne Hyundai a jeho zakaznici ;)

Kapr
3. července • 10:54

To s tebou souhlasím že rozhodnou zákazníci a absolutně to jen potvrdí můj dřívější příspěvek :))

Michal
3. července • 16:40

ty si idiot ... to není možné .... a Hyundai za 1,3 není tolik pamatuji v roce 2005 1. generace Santa fe se prodávala za 1,2 a lidi nám trhali ruce a nemělo to ani výbavu ani pořádny motor ... no možná by to chtělo se o ceny atd. zajímat delší dobu ... jo a prodávám i premiovky Range Rover Vogue a ta stojí až 5 mil tak nevím proč by 1,3 mělo být tolik ... tak si něco nastuduj než začneš házet ramena skoro mi přijde, že ti je tak 18 a četl si pár časáku a řídil tak Octavii I jinak si nedokážu vysvětlit tvoje příspěvky ...

.
3. července • 10:58

Jinak v US se hjundai drží dobře, ale opět pouze u sociální a Střední vrstvy a ti takové auto kupovat nebudou

Milan
3. července • 11:01

Poprosim link na analyzu o tej socialnej triede. Vdaka ;)

emkejx
3. července • 8:57

zaklad cca 800.000 a potom v Cesku komplet za 1.300.000 to akoze 500.000KC je dan, dovoz a homologizacia EU a papiere?! wtf

Phoenix
3. července • 9:28

ono je taky potřeba si uvědomit, že ty US ceny jsou většinou bez daní. I když ano, ty jejich sales tax jsou nižší než naše DPH... plus tam většinou bývá i kratší záruka... ale nestudoval jsem detailně, jak tohle konkrétní auto v US nabízejí

Hyundai YES!👍
5. července • 16:28

https://www.hyundaiusa.com/us/en/assurance/america-b... ...
Záruka až 10 let a 160 000 km.
Je to nejlepší záruka v rámci USA.
Zahrnuje opravu nebo výměnu součástí hnacího ústrojí (tj. vybraných součástí motoru a převodovky), které byly původně vyrobeny nebo nainstalovány společností Hyundai a které jsou při běžném používání a údržbě vadné z hlediska materiálu nebo výroby. Pokrytí se vztahuje pouze na původního majitele s účinností u modelového roku 2004 a novějších modelů. Druhý a / nebo následní vlastníci mají krytí součástí hnacího ústrojí v rámci 5-leté / 96 000 km záruky.

Hyundai YES!👍
5. července • 16:30

ZIP Code: třeba 10001 New York.

Kapr
3. července • 9:02

Na takové auto musí mít nastavenou vysokou marži, přece jen jich neprodají tolik, aby se to jinak vyplatilo. Proto těch 500k

julo19
3. července • 8:48

dizajnový hnus ako kodiak, ale interier o kus lepší v kodiaku grc ako zvonku tak aj vnútri

kolkyno
7. listopadu • 17:21

osobne by som tiez siahol radsej po fullke Telluride ci Mohave, alebo Sedone 2021 ;-)

Jídlo
3. července • 8:55

Věc vkusu. Kodiaq je běžné konzervativní auto, které ničím nevybočuje od konkurence, takže ničím nenadchne, ale ani neurazí

LOL
3. července • 14:52

kokodáq je bachratá hnusná svině (vidět je to hlavně v bílé barvě a zezadu), to není hezké auto ani trochu. Teda ne že by palisáda vyhrála soutěž krásy, to taky ne.
Co se provedení a kvality týká, tak lagrycová škodule se s kvalitně a festovně postaveným Hnůjdajem pro amies fakt srovnávat nemůže, s tím se škodafilové smiřte. :-D

pirate
3. července • 19:30

Hledal jsem všude možně po internetu, žádný vůz s jménem "kokodáq" neexistuje, píšeš sračky. :-D

LOL
3. července • 20:57

i kdeže, to ty jsi jen nedovtipný. :-D

julo19
3. července • 13:26

Keď nie zovnajškom tak vnútrom určite keď vidím tie mriežky vyduchov a celkovú kompozíciu mam cht si vypichnut oči ako Ford 2010 grc

setr
3. července • 9:46

Kodiaq je odporné auto. Designovej hnus, co uráží vkus. Čím déle se dívám, tím je to horší. Jistě, jsou i jiná odporná auta..... třeba BMW X, nebo Mercedes ropucha...

Moik
3. července • 8:46

Jo takže nový auto za 1 300 000 bez daně budu servisovat u nějaký ostravský firmy, která se zabývá táháním aut a skutrů z USA..hahahaA pozor tohle je rozhodně reklamní článek, je tam uveden název firmy. Měl by být označený.

petr r. (petrumr)
3. července • 15:38

není to státní, tak nemusí.

Petr Umrd z Rhodosu
3. července • 18:06

nemusí no..

Marco Polo
3. července • 8:16

Takže pro tuhle žumpu je nový standard psát neoznačené reklamní články a vydávat to za stadardní obsah? To Vám návštěvnost jistě zvedne.

petr r. (petrumr)
3. července • 15:37

marco, tak články se mají psát jen o škodě a jiná aut musí platit výpalné? Ačkoliv je tady o různých autech, tak jsem myslel, že kodiaq ještě milion kaček nepřekročil.

Petr Umrd z Rhodosu
3. července • 18:06

přesně..

.
3. července • 8:39

A jinak jsi normální? Jak si asi představuješ články o nových autech?

Marco Polo
3. července • 9:46

Schválně zkus hádat na co to je zaplacená neoznačená reklama. Napovím, že o auto vůbec nejde.

homer
3. července • 9:27

luxusni? svindlchrom, drevoplast a praseci kuze uz je dneska luxus jo?

Anonymizovaný
26. srpna • 8:56

Jistě píšeš o škod ovce, o té se to všeobecně ví.

Skodovak
3. července • 8:44

Musí tam být zmínka o Skodovce!

Hyundai i20 Coupe WRC RC1
3. července • 20:48

Máš pravdu. Škodovka proti tomuto nemá odpověď. Ale co taky čekat od podřadné automobilky.

Doporučujeme

Články odjinud