Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Hyundai rozšiřuje zástupy automobilek, které využívají Severní smyčku Nürburgringu nejen k testování (což je velmi smyslupné), ale i k marketingové komunikaci (což je mnohdy smysluplné méně). V tomto propagačním videu uvidíte nedávno ohlášenou novou generaci velkého sedanu Genesis. 

Nový Hyundai Genesis nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Nový Hyundai Genesis nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Za doprovodu dramatické hudby přijede Genesis ke Karussellu – možná nejslavnější klopené zatáčce na světě. Její komprese v kombinaci s hrbolatým panelovým povrchem znamená pro podvozek náročnou zkoušku. 

Hyundai ovšem nezamíří k vnitřnímu okraji. Objede Karussell zvenku, aby předvedl nevěrohodný drift, pozorovaný zblízka barevným motýlkem. Proč? A proč zrovna tady? Proč si ze všech zatáček, co jich Nordschleife nabízí, vybrat zrovna tu jedinou, kterou objíždějí venkem spíš ti bojácnější? Co nám to má říct o velkém luxusním sedanu s nanejvýš symbolickými sportovními ambicemi?

Zpátky do minulosti: průjezd Nordschleife ve Formuli 1 v roce 1967 (video)

Zpátky do minulosti: průjezd Nordschleife ve Formuli 1 v roce 1967 (video)

Pravé umění zkrátka klade řadu znepokojivých otázek, na které divák obtížně hledá odpověď...

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků