Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Hyundai rozšiřuje zástupy automobilek, které využívají Severní smyčku Nürburgringu nejen k testování (což je velmi smyslupné), ale i k marketingové komunikaci (což je mnohdy smysluplné méně). V tomto propagačním videu uvidíte nedávno ohlášenou novou generaci velkého sedanu Genesis. 

Nový Hyundai Genesis nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Nový Hyundai Genesis nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Za doprovodu dramatické hudby přijede Genesis ke Karussellu – možná nejslavnější klopené zatáčce na světě. Její komprese v kombinaci s hrbolatým panelovým povrchem znamená pro podvozek náročnou zkoušku. 

Hyundai ovšem nezamíří k vnitřnímu okraji. Objede Karussell zvenku, aby předvedl nevěrohodný drift, pozorovaný zblízka barevným motýlkem. Proč? A proč zrovna tady? Proč si ze všech zatáček, co jich Nordschleife nabízí, vybrat zrovna tu jedinou, kterou objíždějí venkem spíš ti bojácnější? Co nám to má říct o velkém luxusním sedanu s nanejvýš symbolickými sportovními ambicemi?

Zpátky do minulosti: průjezd Nordschleife ve Formuli 1 v roce 1967 (video)

Zpátky do minulosti: průjezd Nordschleife ve Formuli 1 v roce 1967 (video)

Pravé umění zkrátka klade řadu znepokojivých otázek, na které divák obtížně hledá odpověď...

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků