Luxusní elektrické BMW bez řidiče bude obrana proti Googlu a Applu

Luxusní elektrické BMW bez řidiče bude obrana proti Googlu a Applu

BMW má v plánu na začátku dalšího desetiletí uvést na trh luxusní autonomní elektromobil, který má být revoluční a podle slov šéfa BMW Haralda Krugera přinese doposud nevídaný standard do prémiové individuální dopravy.

Německá automobilka „pospíchá“ s vývojem autonomních systémů řízení, aby měla v záloze soupeře pro americké značky Google a Apple. Google vyvíjí technologii samočinné jízdy už několik let a předpokládá se, že ji nabídne některé z velkých automobilek.

BMW slaví 100 let existence konceptem Vision Next 100. Řídí sám

BMW slaví 100 let existence konceptem Vision Next 100. Řídí sám

Apple chystá vlastní auto, ale prozatím to vypadá, že první počin ještě nebude jezdit úplně sám. Navíc se zdá, že je to právě BMW, kdo by mohl pro Apple elektrické auto vyrábět. Ve hře je ale i některý z amerických výrobců.

BMW předpokládá, že se během pěti let technologie výroby akumulátorů posune o značný kus dál a dojezd plně elektrických aut se nejen výrazně prodlouží, ale klesne i potřebný čas k nabíjení. Přesto automobilka počítá s tím, že se některé mainstreamové modely bez záložního spalovacího motoru neobejdou.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků