Luxusní elektrické Audi A4 do čtyř let. Platformu bude sdílet s Porsche

kuk  |  26. 03. 2019 19:21

Prostě si pěkně počkáte, dinosauři jsou 10 let pozadu.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  26. 03. 2019 20:11

A ty si nepočkáš, protože už drandíš na dovolenou Teslou?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 03. 2019 21:04

Ne já drandím spalovákem a na dovolenou lítám.

Počkaj si ti, kteří by radši velkobaterkový elektroauto od zavedený autoznačky čili od dinosaurů, protože potřebujou lidem nacpat ještě spoustu spalovacích popelnic.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 03. 2019 21:07

Čili celý Německo.

Odpovědět  |   | 
nn  |  27. 03. 2019 09:08

A aký motoru má to lietadlo? Dúfam, že elektrický.

Odpovědět  |   | 
nn  |  27. 03. 2019 09:08

* motor

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:13

Zase hádáš blbě. Teď je ládujou vařenejma trolama. Prej super hořej, hlavně ty slovenský.

Odpovědět  |   | 
nn  |  28. 03. 2019 09:14

"Teď je ládujou vařenejma trolama."
Tak to budeš v prvej triede.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 14:45

Troly pálej v motorech zatímco já chrápu v ekonomy.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  26. 03. 2019 19:50

Tesla bude mať dovtedy aspoň 7 modelov...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  26. 03. 2019 20:59

x3 kazdy s rozdielnym dojazdom o 50km a vzdy bude kazdy schopny dat dolu na dialnici laferrari, aby boli pri mori skor ako Abramovic. To je ono.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  27. 03. 2019 00:59

Elektromobily spějí k reformě, která bude spočívat v poloviční až třetinové kapacitě baterií. Proč? No protože je málo lithia.
A taky budou nové elektromobily obsahovat normalizovaný kastlík na vkládání přenosných baterií. Proč?
Protože není dost nabíjecích stojanů, ani čas. A tak si přenosnou baterii nechají přes noc nabít na pumpě nočním proudem (levnějším).
Nové elektromobily budou mít zařízení, které přečerpá (za jízdy) proud z přenosné baterie do vnitřní baterie.
Proč jste se to nedozvěděli v žádném časopise?.
Protože takový elektromobil bude lehčí, levnější a nebude se muset připojovat do zásuvky.
A co z toho plyne? Že kdyby vám to řekli, tak by už neprodali ani jeden elektromobil - ležák. Vy se to dozvíte až tedy, když budou elektromobily bez nutnosti nabíjení připravené na prodej.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 03. 2019 02:54

Další "expert" co si myslí, že rozdává moudra. Úbytek mozkových buněk už u něj přesáhl kritickou hodnotu. Nikdo neví co bude a to všechny znervózňuje a proto se zaklínaj vlastníma rádoby moudrama.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 03. 2019 09:10

Zato ty zde jenom plácáš játrama, nikdy z tebe nic rozumného nevypadlo, ale poučovat ostatní, to by ti "šlo", experte.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:23

Vono to taky není pro tebe ty ňoumo, protože to stejně nikdy nepochopíš. Běž se radši vožrat tuzemákem a pak skoč na starou ať si tě taky užije.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 14:48

Poučovat blbce je tak snadný, to zvládne skoro každej, teda kromě blbců.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 03. 2019 05:40

Matrix se rozšiřuje jako plíseň .... pomalu, ale nezadržitelně. Ovčan to pozoruje a nemá žádnou možnost to změnit. Na jeho názor, ani názor jeho "demokraticky" zvolených zástupců se nikdo v protektorátu neptá. Přijde nařízení, zavedou se opatření ovčan srazí kufry.... Neradostny truchlivy jsou ty vodní kraje...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:28

Poděkuj Folkswágnu, že to všem podělali tím Dízlgejtem, ke kterýmu se přiznali jak malí kluci.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 03. 2019 10:39

Nepriznat se, tak to muzou v USA rovnou zabalit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 14:50

Taky nechápu proč se hned ke všemu přiznali jak malej fakan? Hele a neudělali to voni naschvál?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:33

Audi zrovna zažívá s e-tronem výrobní peklo. Nemaj baterky, museli snížit výrobu na polovinu a dodavatel je tlačí ke zdi a drží je za koule. No kdo by to byl do těch dinosaurů řekl?
Náskok díky technice je jim u baterkáčů na prd. Vítej v nový hře Audi.

Delay in e-tron production
https://ev-01.com/2019/03/27/delay-in-e-tro... ...

"The Belgian Audi factory in Brussels can only produce half of its planned target due to a shortage of batteries. This was reported by a regional German channel Bayerischer Rundfunk and was based on sources within the factory itself and its suppliers."


Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 103 N/A
Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 186 N/A