Luxusní elektrické Audi A4 do čtyř let. Platformu bude sdílet s Porsche

kuk  |  26. 03. 2019 19:21

Prostě si pěkně počkáte, dinosauři jsou 10 let pozadu.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  26. 03. 2019 20:11

A ty si nepočkáš, protože už drandíš na dovolenou Teslou?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 03. 2019 21:04

Ne já drandím spalovákem a na dovolenou lítám.

Počkaj si ti, kteří by radši velkobaterkový elektroauto od zavedený autoznačky čili od dinosaurů, protože potřebujou lidem nacpat ještě spoustu spalovacích popelnic.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 03. 2019 21:07

Čili celý Německo.

Odpovědět  |   | 
nn  |  27. 03. 2019 09:08

A aký motoru má to lietadlo? Dúfam, že elektrický.

Odpovědět  |   | 
nn  |  27. 03. 2019 09:08

* motor

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:13

Zase hádáš blbě. Teď je ládujou vařenejma trolama. Prej super hořej, hlavně ty slovenský.

Odpovědět  |   | 
nn  |  28. 03. 2019 09:14

"Teď je ládujou vařenejma trolama."
Tak to budeš v prvej triede.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 14:45

Troly pálej v motorech zatímco já chrápu v ekonomy.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  26. 03. 2019 19:50

Tesla bude mať dovtedy aspoň 7 modelov...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  26. 03. 2019 20:59

x3 kazdy s rozdielnym dojazdom o 50km a vzdy bude kazdy schopny dat dolu na dialnici laferrari, aby boli pri mori skor ako Abramovic. To je ono.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  27. 03. 2019 00:59

Elektromobily spějí k reformě, která bude spočívat v poloviční až třetinové kapacitě baterií. Proč? No protože je málo lithia.
A taky budou nové elektromobily obsahovat normalizovaný kastlík na vkládání přenosných baterií. Proč?
Protože není dost nabíjecích stojanů, ani čas. A tak si přenosnou baterii nechají přes noc nabít na pumpě nočním proudem (levnějším).
Nové elektromobily budou mít zařízení, které přečerpá (za jízdy) proud z přenosné baterie do vnitřní baterie.
Proč jste se to nedozvěděli v žádném časopise?.
Protože takový elektromobil bude lehčí, levnější a nebude se muset připojovat do zásuvky.
A co z toho plyne? Že kdyby vám to řekli, tak by už neprodali ani jeden elektromobil - ležák. Vy se to dozvíte až tedy, když budou elektromobily bez nutnosti nabíjení připravené na prodej.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 03. 2019 02:54

Další "expert" co si myslí, že rozdává moudra. Úbytek mozkových buněk už u něj přesáhl kritickou hodnotu. Nikdo neví co bude a to všechny znervózňuje a proto se zaklínaj vlastníma rádoby moudrama.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  27. 03. 2019 09:10

Zato ty zde jenom plácáš játrama, nikdy z tebe nic rozumného nevypadlo, ale poučovat ostatní, to by ti "šlo", experte.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:23

Vono to taky není pro tebe ty ňoumo, protože to stejně nikdy nepochopíš. Běž se radši vožrat tuzemákem a pak skoč na starou ať si tě taky užije.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 14:48

Poučovat blbce je tak snadný, to zvládne skoro každej, teda kromě blbců.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 03. 2019 05:40

Matrix se rozšiřuje jako plíseň .... pomalu, ale nezadržitelně. Ovčan to pozoruje a nemá žádnou možnost to změnit. Na jeho názor, ani názor jeho "demokraticky" zvolených zástupců se nikdo v protektorátu neptá. Přijde nařízení, zavedou se opatření ovčan srazí kufry.... Neradostny truchlivy jsou ty vodní kraje...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:28

Poděkuj Folkswágnu, že to všem podělali tím Dízlgejtem, ke kterýmu se přiznali jak malí kluci.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 03. 2019 10:39

Nepriznat se, tak to muzou v USA rovnou zabalit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 03. 2019 14:50

Taky nechápu proč se hned ke všemu přiznali jak malej fakan? Hele a neudělali to voni naschvál?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  28. 03. 2019 03:33

Audi zrovna zažívá s e-tronem výrobní peklo. Nemaj baterky, museli snížit výrobu na polovinu a dodavatel je tlačí ke zdi a drží je za koule. No kdo by to byl do těch dinosaurů řekl?
Náskok díky technice je jim u baterkáčů na prd. Vítej v nový hře Audi.

Delay in e-tron production
https://ev-01.com/2019/03/27/delay-in-e-tro... ...

"The Belgian Audi factory in Brussels can only produce half of its planned target due to a shortage of batteries. This was reported by a regional German channel Bayerischer Rundfunk and was based on sources within the factory itself and its suppliers."


Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A