Luxusní Brabus 850 je karbonem obložená raketa

Brabus představil novinku v podobě modelu 850. Jak jste si určitě všimli, coby základ zde posloužil Mercedes-Benz třídy S, konkrétně provedení 63 AMG. Po zásahu německé společnosti se z tohoto modelu stala velmi luxusní raketa schopná dosáhnout maximálních rychlosti až 350 km/h.

Mansory představuje Mercedes S 63 AMG vyladěný na tisíc koní

Mansory představuje Mercedes S 63 AMG vyladěný na tisíc koní

Původní přeplňovaným osmiválec o objemu 5,5 litru dostal velikost 5912 cm3, měnilo se ale samozřejmě také sání i turbodmychadla a spousta dalších věcí. Výsledkem je maximální výkon 625 kW (850 k) při 5400 ot./min (sériová verze má 430 kW / 585 k) a točivý moment 1450 Nm dostupný v rozmezí od 2500 do 4500 ot./min. O maximální rychlosti jsme se už zmínili, zrychlení z nuly na stovku pak proběhne za 3,5 s.

Co se spotřeby týká, podle oficiálních tabulek nemá jít o nic hrozného. Ve městě si údajně řekne Brabus 850 o necelých čtrnáct litrů, mimo město dokonce jen o 7,9 l/100 km a v kombinovaném cyklu mu bylo naměřeno 10,1 l/100 km.

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

Měnil se i design exteriéru a ve velkém se vylepšoval interiér. Místo podrobného popisu ale řekne více přiložená fotogalerie. Speciálně interiér opravdu stojí za detailnější prozkoumání. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků