Luxusní Brabus 850 je karbonem obložená raketa

Brabus představil novinku v podobě modelu 850. Jak jste si určitě všimli, coby základ zde posloužil Mercedes-Benz třídy S, konkrétně provedení 63 AMG. Po zásahu německé společnosti se z tohoto modelu stala velmi luxusní raketa schopná dosáhnout maximálních rychlosti až 350 km/h.

Mansory představuje Mercedes S 63 AMG vyladěný na tisíc koní

Mansory představuje Mercedes S 63 AMG vyladěný na tisíc koní

Původní přeplňovaným osmiválec o objemu 5,5 litru dostal velikost 5912 cm3, měnilo se ale samozřejmě také sání i turbodmychadla a spousta dalších věcí. Výsledkem je maximální výkon 625 kW (850 k) při 5400 ot./min (sériová verze má 430 kW / 585 k) a točivý moment 1450 Nm dostupný v rozmezí od 2500 do 4500 ot./min. O maximální rychlosti jsme se už zmínili, zrychlení z nuly na stovku pak proběhne za 3,5 s.

Co se spotřeby týká, podle oficiálních tabulek nemá jít o nic hrozného. Ve městě si údajně řekne Brabus 850 o necelých čtrnáct litrů, mimo město dokonce jen o 7,9 l/100 km a v kombinovaném cyklu mu bylo naměřeno 10,1 l/100 km.

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

BMW X6 už není jediné. Mercedes představuje GLE Coupé

Měnil se i design exteriéru a ve velkém se vylepšoval interiér. Místo podrobného popisu ale řekne více přiložená fotogalerie. Speciálně interiér opravdu stojí za detailnější prozkoumání. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků