Luxusní BMW za 3,5 milionu zmizelo během 2 minut. Víme, jak tomu šlo zabránit

bzzz  |  09. 02. 2018 09:46

To je na zalobu BMW

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 02. 2018 14:53

Kdo ma na Bmw, ma zamknutou branku. Kdo ma zamknutou branku, musi mit rotvika na zahrade.

Odpovědět  |   | 
Colin  |  09. 02. 2018 16:42

Stačí mít GAP a je mi to fuk, jestli mi někdo nový BMW ukradne. Aspoň si budu moct nakonfigurovat nový :)

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  09. 02. 2018 10:01

To je fakt komédia. Priplatiš si za "pohodlie" že nemusíš stlačiť jedno tlačítko, aby si potom kľúčik strkal do hrnca, alebo ľadničky. To nevymyslíš.
A prináša to pre zlodejov ďaleko pohodlnejšie situácie, než sa plížiť nocou s anténami. V USA sa s tým gangy nemazlia. Tankuješ na pumpe, skočí ti do auta a je fuč. A je mu jedno, či urve aj hadicu od stojanu. Zastavíš na červenú, zozadu do teba mierne ťukne auto, akože nedobrzdí, vystúpiš sa pozrieť na škodu, medzitým ti iný skočí do auta a je fuč.
Páni inžinieri to nedomysleli. Teraz síce dávajú na niektoré kľúče vypínač, že si ho možeš vypnúť. Ale aký to má teda zmysel? Miesto vytiahnutia kľúča a zmáčknutia pre odomknutie/zamknutie dverí si vytiahneš kľúč a mačkáš ho aby si ho vypol/zapol. Á pardon. Nemusíš ho strkať do palubky. To je teda fakt luxus, ktorý sa vyplatí.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  09. 02. 2018 10:52

Zásadní rozdíl je odemkonout a nastartovat, na odemykání mají auta několik antén, ne jednu a musí reagovat na větší vzdálenost.
Pokud lze nastartovat s klíčkem v aktovce např. v kufru, je to podle mě blbě, dosah by měl být max metr od středového tunelu, kde se předpokládá ta "kapsa s klíčem".

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 02. 2018 10:57

Měl jsem tuto rádiovou p*čovinu před deseti lety v passatu a už jsem to u dalších aut neopakoval. Totální debilovina.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  09. 02. 2018 11:02

Problém naftových VW/Škoda s kessy byl v zásadě v tom, že se muselo start tlačítko držet až do nastartování, žhavení nešlo samo.

Jako je to hezká věc, ale prostě to tak nějak nefunguje správně...

Odpovědět  |   | 
tom  |  09. 02. 2018 16:14

To ses ale tak 10 let zpatky...

Odpovědět  |   | 
Květák  |  09. 02. 2018 11:40

Přesně tak.. stejně jako systém start/stop, elektronická parkovací brzda, elektronické jízdní asistenty, a jiné nesmysly..!!!

Odpovědět  |   | 
10.255.26 Jirka  |  09. 02. 2018 13:00

Anténu na odemčení mám jednu a pochybuji, že by jich bylo v jiném autě více. Klíček k nastartování má omezený dosah, cca 2 až 5 metrů, ten dosah prodlouží právě tím zařízením,které signál převezme v blízkosti klíčku a přepošle třeba na 100 metrů. Po nastartování už není potřeba a s autem se nechá odjet.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  09. 02. 2018 14:02

Např. Superb 2 měl 3 + 1 jednotku startování...

http://cs.realoem.me/Skoda/CZ/SUP/2014/768/R/9... ...

Odpovědět  |   | 
Honza  |  09. 02. 2018 13:48

Mám auto s bezklíčovým startováním a odemykáním a pokud si vyloženě nesednu do auta a klíč není do metru od volantu, tak nenastartuji. Mám li ho v kufru, tak taky nenastartuji

Odpovědět  |   | 
kudlanka  |  09. 02. 2018 19:12

Ale v tom je ten trik! ten řidič má vysilač-příjimač na klíně(rádoby klíč)! a ti kluci jsou jen anténa (příjimač a vysilač) ! Jednoduše řečeno naklonují signál klíče do (rádoby klíče) uprostřed vozu k týpkovi co čeká na příjem. Můžete mít rozsah omezen na 1m ale stejně Vám to nepomůže! prostě udělají si kopii klíče na dálku...... pak si může startovat kolikrát chce.... to je jen názor

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  09. 02. 2018 11:05

a přitom stačí zmačknout 2x tlačítko na klice a je keyless vyplí

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  09. 02. 2018 11:18

Ale aj u takto vybavených áut platí otázka, v čom teda spočíva výhoda oproti klasickému centrálnemu zamykaniu. Je skutočne ten zásadný wow efekt v tom, že nemusí strkať kľúč do zapaľovania? Alebo že može tú "frajerinu" predviesť v bezpečnej zóne pred dedovou chalupou ? Alebo na to baliť baby, ktoré to ešte nepoznajú? To sú všetko možno dovody pre niekoho tak doležité, že je ochotný si za to priplatiť, uznávam. Pre mňa je to ale totálna hovadina, starosť a výdaje naviac.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 02. 2018 17:03

nevím jaký máš auto, ale já nemám tam tlačítka, ale senzory a když ji dvakrát pohladím, tak se odpojí kliky zevnitř.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 12:06

A preto mam uplne normalne klasicke jednoduche auto a poriadnu mechaniku, zamok hriadela volantu. A nemusim sa uplne zbytocne stresovat.

Odpovědět  |   | 
KRD  |  09. 02. 2018 12:47

Tím myslíte Zeder?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 20:37

Ano

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  11. 02. 2018 15:21

Minus ma presvedcil ze to nemam.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 02. 2018 17:12

já zase auto bezklíčový vstup i startování, ovladač je WIFI a pojištění proti všemu a k tomu asistenci. Nechci předbíhat vyšetřování, ale možná pojištovací podvod. Ta wifina v tym klíčku jde tak na metr a oni byli tak deset metrů před požárníma dveřma.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 02. 2018 12:46

Ja tieto hovadiny neriesim. Bud to odomkne alebo nie.

Odpovědět  |   | 
10.255.26 Jirka  |  09. 02. 2018 12:52

Měl by být zákon, který by umožňoval jakékoliv zabezpečení auta a to i za cenu, že to zloděj nemusí přežít.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 02. 2018 13:24

A když ti to selže, získáváš Darwinovu cenu...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 20:39

Nejake roky dozadu, niekto nastrazil rybarske haciky pod prdel. Masaker

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  10. 02. 2018 17:49

Přesně tak,chtěl bych vidět ty videa jak někdo vyletí do vzduchu ,nebo se usmaží na sedadle,atd.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  11. 02. 2018 17:44

podla mna by stacil automaticky trest smrti pre zlodeja.

granat pod sedackou, ci minibrokovnica v hlavovej opierke by boli efektivnejsie a spravodlivejsie, problem je v spolahlivosti, ta by musela byt absolutna :)

Odpovědět  |   | 
Frank  |  09. 02. 2018 16:06

No, já bych byl v klidu. Je to jen reklama na ten jejich VAM R1.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  09. 02. 2018 17:02

zvlastni, a to je jako problem pro vyrobce do kodu napsat par radku navic, ktere zajisti aby v pripade ze dojde ke strate signalu za jizdy nejdriv upozornilo ridice ze se stratil signal klicku a do rekneme minuty pak bezpecne auto zastavil tim ze zapne obryysovky, zastavi a nasledne vypne motor, zavola na nejakou ustrednu kde nahlasi kradez vozu a uda svou polohu (tyhle auta maj trvale pripojeni k netu prez simku a vedi polohu prez GPS) a uzamkne vozidlo tak ze se z nej pujde dostat jen hodne brutalni silou skrz okno, a to jeste pokud nema bezpecnostni folie?
jako u auta za 300 tisic bych necekal neco lepsiho, ale u auta za 3.5 milionu?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 02. 2018 17:07

já to mám u citroena tak, že když se ztratí ovladač z kabiny, tak na displeji to napíše a začne to zvonit, v návodě je napsaný, že po zastavení už to bez ovladače nenastartuji, tj i když se vybije baterka tak už se ovladač musí strčit do zásuvky.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  09. 02. 2018 18:48

Predstav si situaci, ze jedes s rodinou na dovolenou, jsi v horach, vsude tma, deti usnuli a najednou dojde ke zkratu v baterii a auto ti zahlasi, ze do minuty dojde k zastaveni vozidla, uzamceni a nahlaseni ukradeni vozidla buhvikam - pravdepodobne na ceskou infolinku, ktera nasmeruje napr. Italske (budes v Dolomitech) policisty ? Nooo to bude vyzivne.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 02. 2018 19:29

to hlášení tam nemám, mám pojištění z nejlepší asistencí v celé evropě, jak dojde ke zkratu, zavolám, ubytují nás a když to neopraví, tak dají náhradní vůz a kdyby se nouzově spustila ruční brzda, tak dveře se odemknou kdybych to měl povoleno zamknutí za jízdy a to nemám.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  09. 02. 2018 19:46

Take mne to pripada jako nejlepsi reseni - ztrati se signal z klice, objevi se varovani na displeji, po 10 km neprijemny zvuk, po 15 km auto zpomali a zastavi, spusti blinkry. Reseni vymenit baterku v klici nebo zadat heslo na displeji. Softwerova zalezitost - snadna aplikace.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  11. 02. 2018 17:49

akby sa aj pocas jazdy pokazil radiovy kluc, stacilo by vyhodit na displeji klavesnicu a zadat napr 5 miestny kod pre pokracovanie. ten zlodej nevie, takze zamknut a zavolat automaticky policiiu

Odpovědět  |   | 
fic  |  11. 02. 2018 14:52

Na dovolenou se lítá, nejezdí na kopec. Eště v noci, s fakanama, zcela jistě nějakej sgarb německé provenience... No neni to snadnej život bejt blbcem....

Odpovědět  |   | 
fic  |  11. 02. 2018 14:52

Na dovolenou se lítá, nejezdí na kopec. Eště v noci, s fakanama, zcela jistě nějakej sgarb německé provenience... No neni to snadnej život bejt blbcem....

Odpovědět  |   | 
dilema  |  10. 02. 2018 07:09

Filmový KITT uměl řidiče i spolujezdce katapultovat přes střechu. Takže jestli má takový vůz nějaké kamery a čidla (třeba parkovací) a po odemčení by kamerou zahlédl, jak se kolem motají nějaké osoby s anténou, tak by měl místo nastartování toho řidiče rovnou vyhodit ven?

Odpovědět  |   | 
ententýn  |  09. 02. 2018 20:52

Reanult Twingo rv 98, neprolomitelne odemykani na dalku, Infra Dalkac. A vylizte si kapsu

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 02. 2018 20:56

kto by taketo nieco kradol preboha....

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  09. 02. 2018 23:59

Neprolomitelné.... To jsem měl v o deset let starším Renaultu 21. Kód ovladače ještě pevný, stačilo ho nahrát do "učícího se" univerzálního dálkového ovladače od televize
Mimochodem, dálkové ovládání už dávno definitivně chcíplo, Renault ale ještě stále jezdí.....

Odpovědět  |   | 
samavoda  |  11. 02. 2018 10:53

To se odemykalo tak, ze se vzal nejaky tehdejsi maly komp s infra portem (treba Psion nebo HP delalo takovy vecicky) a pustil se nejaky vetsi soubor na tisk pres ten IR port. A behem max. par minut (vetsinou stacilo par vterin) tam ten odemykaci kod probehl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 149 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 135 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 26 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A
Škoda Kodiaq RS poprvé spatřena v Česku během testování. Bez maskování

Škoda Kodiaq RS poprvé spatřena v Česku běh…

Nejsilnější provedení Škody Kodiaq zachytil na hradecké dálnici náš čtenář David. Vůz se během testování proháněl bez maskování.

9.  5.  2018 | | 51 N/A