Luxusní BMW za 3,5 milionu zmizelo během 2 minut. Víme, jak tomu šlo zabránit

Luxusní auta se kradla, kradou a krást se budou i nadále. Mohou za zejména elektronické systémy, které zlodějům napomáhají. Stejně jako v případě krádeže BMW v Hradci Králové.
Luxusní BMW za 3,5 milionu zmizelo během 2 minut. Víme, jak tomu šlo zabránit

Že drzost a vychytralost zlodějů aut nezná mezí, víme už dlouho, avšak buďme upřímní, mnohdy si to mohou sami majitelé zejména luxusních kousků mnohamilionových hodnot. Důvodem jsou čím dál rozšířenější systémy bezklíčového odemykání a startování, kdy stačí mít klíč od vozu pouze v kapse, zatáhnout za kliku a motor nastartovat tlačítkem. A právě toho zloději využívají.

Jak naložit SUV do dodávky? Rumunský zloděj vám to předvede

Jak naložit SUV do dodávky? Rumunský zloděj vám to předvede

Za krásnou ukázkou toho, že tomu tak skutečně je, dokládá případ z Hradce Králové. Luxusní sedmičkové BMW stálo v noci před domem. Trojice zlodějů použila speciální čtečku, která v prodlouží dosah signálu klíče od vozu. Ten si díky tomu myslel, že se klíč nachází někde blízkosti, i když třeba visel někde v bytě majitele. Pak už stačilo zatáhnout za kliku a stisknout startovací tlačítko, přičemž fakt, po chvíli jízdy vůz stoprocentně hlásil ztrátu signálu klíče, už zloděj řešit nemusí. Motor se totiž nezastaví.

Americký dealer přišel o Audi RS5 Coupé. Zloděj si ho prostě odvezl

Americký dealer přišel o Audi RS5 Coupé. Zloděj si ho prostě odvezl

Na celý průběh loupeže se můžete podívat v přiloženém videu. Muži si vůz pravděpodobně cíleně vyhlédli na volně přístupném parkovišti před rodinným domem. Policie apeluje na majitele vozů vybavených bezklíčovým odemykáním a startování, aby si klíček ukládali co nejdále od vozu, ideálně do jakékoliv plechové schránky, která neustále vysílaný signál odstíní.

Chevrolet Corvette: auto, kterému neodolá žádný zloděj

Chevrolet Corvette: auto, kterému neodolá žádný zloděj

Existuje však i spolehlivější řešení. Není tomu tak dlouho, co jsme si něco pověděli o systému VAM R1 slovenské výroby. Jde o šesticestný imobilizér, který blokuje určité okruhy vozu, a bez speciální černé skříňky, která okruhy opět propojí, s vozem zkrátka nikdo neodjede.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků