Luxgen7 SUV: chlouba tchajwanského autoprůmyslu

Nejprve se objevil typ Luxgen7 MPV, nyní první tchajwanská automobilka představuje model Luxgen7 SUV. Svými vnějšími rozměry má být novinka takřka identická se stávajícím Mercedesem M, má však nabídnout „největší interiér ve své třídě“ a „profil ve stylu kupé“. Inu, těšíme se na to, až peruánští indiání představí konkurenta Veyronu.

U Luxgenu míří opravdu vysoko a v paletě doplňkové výbavy, mimochodem takřka zkopírované od Mercedesu, najdeme pokrokové položky Night Vision, hlídání mrtvého úhlu nebo varování před nechtěným opuštěním jídzního pruhu. Ale je zde opravdu převratná novinka: systém proti krádeži, který v případě poplachu posune řidičovo sedadlo a opěradlo těsně k volantu, čímž má znemožnit ovládání vozidla. A máme zde dokonce již i ceny, jež v přepočtu zahrnují škálu od 25 800 do 35 400 amerických dolarů. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Luxgen7 SUV
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků