Luxgen7 SUV: chlouba tchajwanského autoprůmyslu

Nejprve se objevil typ Luxgen7 MPV, nyní první tchajwanská automobilka představuje model Luxgen7 SUV. Svými vnějšími rozměry má být novinka takřka identická se stávajícím Mercedesem M, má však nabídnout „největší interiér ve své třídě“ a „profil ve stylu kupé“. Inu, těšíme se na to, až peruánští indiání představí konkurenta Veyronu.

U Luxgenu míří opravdu vysoko a v paletě doplňkové výbavy, mimochodem takřka zkopírované od Mercedesu, najdeme pokrokové položky Night Vision, hlídání mrtvého úhlu nebo varování před nechtěným opuštěním jídzního pruhu. Ale je zde opravdu převratná novinka: systém proti krádeži, který v případě poplachu posune řidičovo sedadlo a opěradlo těsně k volantu, čímž má znemožnit ovládání vozidla. A máme zde dokonce již i ceny, jež v přepočtu zahrnují škálu od 25 800 do 35 400 amerických dolarů. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Luxgen7 SUV
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků