Lupič ukradl Teslu Model 3 z půjčovny. Stačila mu k tomu oficiální aplikace

36 komentářů

bob
17. září • 8:45

Auta se kradli a vykrádali vždycky. Dnes se na to musíme koukat optimisticky. Kolegovi vykradli auto a ani neměl rozbité okénko, není to super? Už žádný rozsekaný a zničený interiér od střepů. Jenom si v pohodě otevřou dveře, vezmou batoh a auto máte pořád jako nové... Budoucnost je super !

DDT
12. září • 14:12

bežte s teslou a usa do pr.dele...

Martin
13. září • 14:45

S USA souhlasím, Tesla je ale fakt skvělá... Konkrétně Xko

JirkaX
12. září • 11:58

Mohl by mi někdo vysvětlit, jak se na dálku startuje elektromobil? Je to v tom článku zmíněno asi 2x.

petr r. (petrumr)
15. září • 20:48

je to stejný jak kdybys zapl tlačítko u auta a nezmáčkls spojku(brzdu). U té tesly se zapne co máš nastavený, třeba klima nebo topení a stačí přidat plyn a jedeš.

Martin
11. září • 21:36

Úplný nesmysl, Tesla aplikace žádný vin kód nepotřebuje, vše je spojeno emailovou adresou a heslem. Pokud autopůjčovna nezměnila heslo, nebo ho změnila tak, že ho opět uhodl, je to její chyba. Navíc lze aplikaci přístup odepřít, což bych v případě půjčovny udělal. Zase hon na Teslu a psaní článků neznalkem. Dnes mi přišla nová aktualizace a auto je vybaveno novou funkci pin to drive. Která z evropských super automobilek to zavedla takto rychle jako řešení na zesilovač signálu keyless systému? Přitom je to tak jednoduché...

Anti-automat
11. září • 19:38

mam Zeder Lock.
;-)

Art Vandelay
11. září • 17:23

Tesla takisto uz predava v USA viac osobnych aut ako BMW.Model 3 je v USA najpredavanejsi premiovy sedan.Len aby sa nezabudlo popri tychto negativnych spravach co citame na autorevue...

Marek71
12. září • 0:24

Tesla 3 je prémiový sedan? Jak se to určuje? Nebo to si automobilka řekne, že je prémiová? Nebo podle ceny? Nebo v čem je ta prémiovost?

Saman
12. září • 9:59

amici jsou v tomrto zvlastni a maji jine kategorie nez my v Evrope, i to co my zde oznacujeme jako nizsi stredni trida oni maji v premiovych sedanech ;-) je tam kuprikladu i Toyota Corola, Honda Civic a dalsi B-] vlastne treba Corola a Camry, nebo Civic a Accord jsou tam ve stejne tride a Camry a Accord se radi hned do dvou skupin, proste to maj jinak

Art Vandelay
12. září • 12:28

Chlapci, asi hovorite o tomto, urcite tam Corolla alebo Camry nie su:https://www.statista.com/statistics/287722/entry-l... ...

Saman
12. září • 13:10

tak a ted ty statistiky prodeju za rok 2018, treba po jednotlivych mesicich :-) ono se totiz o tom nepise v souvislosti s rokem 2017 kdy se teprve model 3 zacal na konci roku vyrabet v mnozstvi mensim nez malem, ale o mesicich 3 kvartalu roku 2018, tedy udaje ktere si na statista.com musis zaplatit, a nebo je moznost se podivat na statistiky carsalesbase.com kde jsou statistiky po mesicich na kazdy model a zdarma

Marek71
12. září • 10:54

Aha... tak to potom ano, v tom případě je Tesla 3 stejně "prémiová" jako Corola. Možná to taky nemám úplně přesně, ale za prémiovou značku považuji německou trojku a k tomu třeba Lexus, Infinity, možná snad Volvo?

Kozel
15. září • 23:17

Prémiová značka je naprosto přesný pojem z marketingu: značka je prémiová, pokud zákazníci za výrobky této značky jsou ochotni zaplatit víc peněz než za stejné výrobky neznačkové, resp. zaplatí víc jen proto, že ten výrobek má tu značku. Částka, o kolik víc jsou ochotni zaplatit, se nazývá prémie. Používá se to při určení ceníkové ceny auta. Dnes už i škodovka má poměrně vysokou prémii.

(
12. září • 11:02

jj přesně, taky mě tesla nepřijde jako prémie se vším všudy co umí němci..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
12. září • 11:26

ono premiovost je vec kterou nejde snadno popsat, nekdo si za premiovosti predstavuje luxus, jiny treba technickou vyspelost, a dalsi treba jednoduchostano jizda v BMW, Mercedesu, Audi a treba tom Lexusu je super, ale kdys se treba zamerime ja aspekty technickou vyspelost, tak zase zminene automobilky dost prohravaji, viz treba aktualizace cehokoliv, kolega v USA ma BMW M3, nahrat aktualizaci navigace pro nej znamenalo ze auto muselo bejt zaple a on stravil 4 hodiny tim, ze tam postupne naladoval 4 DVD, a tim ze byldi relativne v centru velkomesta a parkuje na ulici, tak si proste nedovolil nechat auto odemcene a s klickem v zapalovani bez dozoru, takze tam 4 hodiny skutecne sedel :-D no rekneme ze tohle proste neni neco co bych nazval premiovosti, a obdobnou zkusenost ma ted i muj bejvalej sef co si poridil Jaguara F-Pace, fakt je tohle premiovost ve 21 stoleti?je treba si i uvedomit ze lidi se meni, co bylo "in" pred 10 lety nemusi bejt "in" za dalsich 5 let

sdrce selestu
12. září • 1:01

Premiove auto je takove, ktere lze poridit z premii. ;-)

runner42
11. září • 19:35

Kde jsi četl takovou pitomost?US market 2017 sales figures
BMW 305,685
Tesla 50,145

Saman
12. září • 9:57

pisou to na spouste servrech, a hlavne, pise se na nich o premiovych sedanech
"mid-size car", tedy auta ktera my v Evropa nazivame stredni tridou, tam se BMW neumistuje s BMW ani v prvni petce, mozna ani v prvni desitce prodejnosti, Tesla v tomto segmentu ale jiz vede prave s modelem 3vesmes to srovnavaji s prodeji BMW 3, Audi 4, MB-C a Lexusem IS, v sirsim srovnani pak s dalsima zastupcema dane tridy v USA, tedy Corollou, Camry, Civicem ktere my v Evrope radime ale do nizsi stredni tridy, i tak tyhle auta Model 3 v USA prodeji jiz prekonava asi 2 nebo 3 mesice po sobeostatne stejne se pise i o prodejich modelu S, ktery sve konkurenty v USA taky pokoruje, ale tam me to prijde nefer prave proto, ze srovnavaji s auty ktera my v Evrope radime do luxusni trudy a ne do vyssi stredni kam Tesla v Evrope spadaproste a jednoduse, Tesla za srpen prodala vic aut nez jine znacky v danych segmentech, no tak o tom servry pisou, a to znamena ze se muze rozjet flame-war na tema Tesla, anis by to nejak ovlivnilo cokoliv a kdekoliv :-D

Art Vandelay
11. září • 19:54

August 2018BMW - 14450 predanych osobnych autTesla - 20425 predanych osobnych autRozdiel sa bude uz len zvacsovat...

Grey
12. září • 9:58

Nevim, ktera statistika pro US je relevantni, ale co jsem nasel v rychlosti 9data odpovidaji prispevku runner42 a vubec nesedi na Art Vandelay...:
https://www.marklines.com/en/statistics/flash_sales... ... BMW: 23 789 (Aug 2018), 199 157 (Jan-Aug 2018)
Tesla (Est): 10 000 (Aug 2018), 50 050 (Jan-Aug 2018)

Saman
12. září • 14:45

rok 2018 po mesicich BMW 3 - https://goo.gl/yHgZ9v...
Tesla 3 - https://goo.gl/JCLQDH... BMW celkove v USA - https://goo.gl/aPqzgr...
tesla celkove v USA - https://goo.gl/MeMDJd... staci?

Art Vandelay
12. září • 10:31

jasne hovorim o osobnych autach (nie SUV, tie mozeme porovnavat az ked tam bude mat Tesla svoj produkt) a o auguste, nie celom roku. Vyroba Modelu 3 sa robehla az v juli. Tych 10 000 co uvadzas je len nespravny odhad, realita je ina:.https://insideevs.com/tesla-model-3-outsold-bmw... ...
https://insideevs.com/monthly-plug-in-sales-sco... ...
https://insideevs.com/tesla-model-3-us-top-5-be... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
runner42
13. září • 15:21

A co je tohle? tesla.com: Model X is the safest, quickest, most capable SUV ever

Art Vandelay
13. září • 21:43

??? Nemas pocit, ze pri cene 90k+ Tesla nemoze konkurovat SUVckam co su pod X5kou. Pockajme si na Model Y a uvidime ako sa bude predavat...

runner42
13. září • 21:58

Problém Tesly.
Faktem je, že tvůj první příspěvek není věčně správný a ani s pokusem o vyloučení BMW SUV si neuspěl.

Art Vandelay
14. září • 9:45

Ok, myslim ze debat na urovni 12 rocnych deti sme uz mali dost...

sdrce selestu
12. září • 0:59

Tak na co cekas? Hopsa hejsa pro akcie do Brandejsa ... eee pardon, do Tesly.Neuverim, ze tomu skutecne veris, dokud nebudes drzet akcie Tesly alespon za 100 000 CZK. Jinak je to jen takove to hospodske nezavazne tlachani. B-]

Art Vandelay
12. září • 9:29

Ako ti odpovedat, pre niekoho je 100 tisic CZK vela a pre niekoho je 10 mil CZK takmer nic. Realita je ta, ze investovane mam tak, ake riziko som schopny zniest aj pri najhorsom moznom scenari, a zaroven tolko, ze ked akcia bude tam kde ocakavam, ze to vyrazne zvysi zivotny standard mojej rodiny, takze nie, krcmove reco to nie su...

runner42
11. září • 20:39

To neznamená vůbec nic, protože si Tesla vybrala nejslabší měsíc BMW (pokud tedy nemají najednou 50% propad prodejů) a mezi měsíci lze výsledkem snadno manipulovat, stačí týden pozdržet dodání. Porovnej alespoň kvartál. Opravdu směrodantný je pak až rok.Takže pokud Tesla prodává více než BMW, očekávám že prodá více jak 300.000 aut ročně.
A nebo jsou to jen další žvásty barona Prášila Muska.

Michal
11. září • 20:19

Čím víc aut Tesla prodá, tím více prodělá...A to se vyplatí :-D

Buffalo007
12. září • 10:10

Tesla neprodělává na autech. Prodělává, protože má stále ohromné investice do továren.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
13. září • 6:37

Tento trapný blud o investicích ti vyvrátí pohled do finančních výkazů!

Art Vandelay
13. září • 13:36

Capex za 2017: 3,4 mld
Capex za 2018: cca 2.5 mld

runner42
13. září • 13:55

Až na to, že R&D Tesly stejně jako jiných automobilek je opex. ;-)

prenatalni gerontek
11. září • 17:49

No vidis a jeden by pritom byval byl klidne dal ruku do ohne za to, ze Teslu Model 3 v CR valcuje v prodejich i hadraplan, ackoliv ten se jiz celou radu let nevyrabi (spise "nesesiva"). :-P

Doporučujeme

Články odjinud