Britský úpravce Lunaz se dlouhodobě věnuje přestavbám luxusních anglických vozů na elektromobily. Zdroj: Lunaz Design

Britský úpravce Lunaz se dlouhodobě věnuje přestavbám luxusních anglických vozů na elektromobily. | Zdroj: Lunaz Design

Je to jedna z možností, jak si užít ducha historických vozů, aniž byste se umazali olejem nebo řešili vrtochy spalovacího motoru. Zdroj: Lunaz Design

Je to jedna z možností, jak si užít ducha historických vozů, aniž byste se umazali olejem nebo řešili vrtochy spalovacího motoru. | Zdroj: Lunaz Design

S Range Roverem první generace již má bohaté zkušenosti, ale tentokrát se pouští do mnohem komplexnějšího projektu. Zdroj: Lunaz Design

S Range Roverem první generace již má bohaté zkušenosti, ale tentokrát se pouští do mnohem komplexnějšího projektu. | Zdroj: Lunaz Design

Kabriolet je inspirovaný třináctým dílem z filmové série Jamese Bonda (Octopussy), kde s touto karosářskou verzí táhl přívěs s koněm. Zdroj: Lunaz Design

Kabriolet je inspirovaný třináctým dílem z filmové série Jamese Bonda (Octopussy), kde s touto karosářskou verzí táhl přívěs s koněm. | Zdroj: Lunaz Design

K modrému laku karoserie Maya Lunaz zvolil ořechovou podlahu zadní části osazenou lavicemi pro šest cestujících. Kvalitu provedených prací dokazuje aplikace odolného laku chránícího podlahu, jehož aplikace trvá tisíc hodin. Zdroj: Lunaz Design

K modrému laku karoserie Maya Lunaz zvolil ořechovou podlahu zadní části osazenou lavicemi pro šest cestujících. Kvalitu provedených prací dokazuje aplikace odolného laku chránícího podlahu, jehož aplikace trvá tisíc hodin. | Zdroj: Lunaz Design

Původní podvozek nahradí moderní nastavitelný set s dlouhým zdvihem. Následně dojde k integraci elektrického pohonu všech kol s výkonem 360 koní a točivým momentem 612 N.m. Zdroj: Lunaz Design

Původní podvozek nahradí moderní nastavitelný set s dlouhým zdvihem. Následně dojde k integraci elektrického pohonu všech kol s výkonem 360 koní a točivým momentem 612 N.m. | Zdroj: Lunaz Design

řední část kabiny je vybavena na míru vyrobenou středovou konzolí se šestipalcovým infotainmentem podporujícím Apple CarPlay. Nový majitel si dále vybral 1300w audiosystém, vyhřívané a chlazené držáky nápojů, podložku s bezdrátovým nabíjením a lednici. Barevné sladění se zadní palubou zajistí použití dvou druhů dřeva. Zdroj: Lunaz Design

řední část kabiny je vybavena na míru vyrobenou středovou konzolí se šestipalcovým infotainmentem podporujícím Apple CarPlay. Nový majitel si dále vybral 1300w audiosystém, vyhřívané a chlazené držáky nápojů, podložku s bezdrátovým nabíjením a lednici. Barevné sladění se zadní palubou zajistí použití dvou druhů dřeva. | Zdroj: Lunaz Design

Pro více konvenční Town byl zvolen oranžový odstín kombinovaní s černou střechou. Zdroj: Lunaz Design

Pro více konvenční Town byl zvolen oranžový odstín kombinovaní s černou střechou. | Zdroj: Lunaz Design

Tento kousek bude sloužit řidiči, který bude majitele vozit ulicemi Monaka. Zdroj: Lunaz Design

Tento kousek bude sloužit řidiči, který bude majitele vozit ulicemi Monaka. | Zdroj: Lunaz Design

Vůz bude vybaven elektricky ovládanými sedadly čalouněnými vlněnou tkaninou. Zdroj: Lunaz Design

Vůz bude vybaven elektricky ovládanými sedadly čalouněnými vlněnou tkaninou. | Zdroj: Lunaz Design

Většinou stačí Lunazu na dokončení obdobného projektu 30 000 hodin. V případě Townu však náročnost prací odhaduje na 50 000 hodin, které si cení přibližně na 6 milionů korun. Zdroj: Lunaz Design

Většinou stačí Lunazu na dokončení obdobného projektu 30 000 hodin. V případě Townu však náročnost prací odhaduje na 50 000 hodin, které si cení přibližně na 6 milionů korun. | Zdroj: Lunaz Design

Předání případných nových zakázek je plánované na druhé čtvrtletí příštího roku. Zdroj: Lunaz Design

Předání případných nových zakázek je plánované na druhé čtvrtletí příštího roku. | Zdroj: Lunaz Design

Je to jedna z možností, jak si užít ducha historických vozů, aniž byste se umazali olejem nebo řešili vrtochy spalovacího motoru. Zdroj: Lunaz Design
S Range Roverem první generace již má bohaté zkušenosti, ale tentokrát se pouští do mnohem komplexnějšího projektu. Zdroj: Lunaz Design
Kabriolet je inspirovaný třináctým dílem z filmové série Jamese Bonda (Octopussy), kde s touto karosářskou verzí táhl přívěs s koněm. Zdroj: Lunaz Design
K modrému laku karoserie Maya Lunaz zvolil ořechovou podlahu zadní části osazenou lavicemi pro šest cestujících. Kvalitu provedených prací dokazuje aplikace odolného laku chránícího podlahu, jehož aplikace trvá tisíc hodin. Zdroj: Lunaz Design
12
Fotogalerie

Lunaz chystá dva zakázkové Range Rovery. Jeden bude vozit smetánku po Monaku a druhý v duchu ikony z Jamese Bonda

Lunaz ohromuje dalšími dvěma projekty. Jejich zhotovení bude trvat několik desítek tisíc hodin.

Britský úpravce Lunaz se dlouhodobě věnuje přestavbám luxusních anglických vozů na elektromobily. Je to jedna z možností, jak si užít ducha historických vozů, aniž byste se umazali olejem nebo řešili vrtochy spalovacího motoru. S Range Roverem první generace má bohaté zkušenosti, ale tentokrát se pouští do komplexnějšího projektu. Vedle verze s prodlouženým rozvorem zvané Town, má vzniknout i off-road Country.

Kabriolet je inspirovaný třináctým dílem z filmové série o agentu Jejího Veličenstva Jamesi Bondovi (Octopussy), kde s touto karosářskou verzí táhl přívěs s koněm. Vlastně to bylo letadlo maskované skeletem, který dostihového běžce připomínal. Moderní interpretace od Lunazu bude sloužit v newyorském Southamptonu k příležitostnému tahání plachetnice.

Přestavba odstartuje úplným rozebráním celého vozu a vyztužením pomocí ocelových profilů. Původní podvozek nahradí moderní nastavitelný set s dlouhým zdvihem. Následně dojde k integraci elektrického pohonu všech kol s výkonem 360 koní a točivým momentem 612 N.m. Dojezd prodlouží výkonný brzdový systém s rekuperací, zahrnující šestipístkové třmeny vpředu a čtyřpístkové vzadu.

K modrému laku karoserie Maya Lunaz zvolil ořechovou podlahu zadní části osazenou lavicemi pro šest cestujících. Kvalitu provedených prací dokazuje aplikace odolného laku chránícího podlahu, jehož aplikace trvá zhruba tisíc hodin. Přední část kabiny je vybavena na míru vyrobenou středovou konzolou se šestipalcovým infotainmentem podporujícím Apple CarPlay. Nový majitel si vybral 1300w audiosystém, vyhřívané a chlazené držáky nápojů, podložku s bezdrátovým nabíjením a lednici. Barevné sladění se zadní palubou zajistí použití dvou druhů dřeva. Netradičním prvkem bude čtyřmístný natahovač hodinek.

Pro více konvenční Town byl zvolen oranžový odstín kombinovaní s černou střechou. Tento kousek bude sloužit řidiči, který bude majitele vozit ulicemi Monaka. Vůz bude vybaven elektricky ovládanými sedadly čalouněnými vlněnou tkaninou. Na delších cestách potěší možnost vyhřívání i ventilace a masážní funkce.

Většinou stačí Lunazu na dokončení obdobného projektu 30.000 hodin. V případě Townu však náročnost prací odhaduje na 50.000 hodin, které si cení přibližně na 6 milionů korun. Předání případných nových zakázek je plánované na druhé čtvrtletí příštího roku.

Doporučujeme

Články odjinud