Lumma Design: ještě více karbonu pro BMW i3 a i8

Lumma Design: ještě více karbonu pro BMW i3 a i8

BMW i3 a i8 jsou automobily, které dostaly už z továrny spoustu velmi moderních technologií a které používají pouze ty nejmodernější materiály. Lidé od Lumma Design si ale řekli, že těch lehkých materiálů ještě není dost a vůbec že je ještě stále co vylepšovat. Takže se máme těšit na dvě novinky spadající do sekce tuning.

Fotogalerie: Range Rover Sport vyladěn podle not Lumma Design

Fotogalerie: Range Rover Sport vyladěn podle not Lumma Design

Supersportovní BMW i8 dostalo karbonový přední nárazník a prahové nástavce, ze stejného materiálu je pak vyroben také vylepšený zadní nárazník s integrovaným difuzorem. Patřičný vzhled podtrhnou ještě navíc kola speciálně připravená pro i8 a decentní zelené linky.

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

Prohlédněte si sériové BMW i8 ze všech stran (video, velká galerie)

V podobném duchu se nesou taktéž úpravy BMW i3. Společnost Lumma Design opět přepracovala přední nárazník, jiná je také kapota a znovu nechybí prahové nástavce. Vše je vyrobeno z karbonu. Na rozdíl od poněkud srandovních úzkých kol, které používá sériová verze, přidala Lumma na i3 disky CLR 22. Jak název napovídá, jejich velikost je 22 palců.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků