Lumma CLR X 650 M: zběsilost pokračuje

Nový projekt CLR X 650 M je dalším dějstvím, jež Lumma rozehrála s vozy BMW. Obětí jsme tentokrát my, předmětem úprav model X6.

BMW řad X5 a X6 jsou oblíbenými terči snah různých ladičských firem, ve skutečnosti se totiž projevují jako vhodné základy k dalším zlepšováním vzhledu i jízdních výkonů. Nyní si model X6 vzali do prádla u ladičské společnosti Lumma Design z německého Winterlingenu a první snímky této novinky k nám unikly díky ruskému zástupci značky Lumma s názvem TopCar. A slabší nátury raději předem upozorňujeme, že delší prohlížení přiložených snímků může způsobit zažívací potíže.

Připomeňme, že Lumma Design nedávno možná vrátila titul pro nejrychlejší sedan světa modelu BMW M5, když představila rozsáhle modifikovaný stroj Lumma CLR 730 RS s nejvyšší rychlostí 367 km/h (my jsme vám jej podrobně představili na tomto místě).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak je již z názvu Lumma CLR X 650 M patrné, novinka vychází ze sériového provedení BMW X6 M. Oproti němu se však vyznačuje ještě agresivnějším vzhledem karoserie podpořeným novými nárazníky, obklady prahů, rozšířenými blatníky nebo zadním difuzorem. Na karoserii se objevily též černé mřížky na přídi nebo decentní zadní spoiler, celý vůz pak stojí na robustních litých kolech o průměru 23 palců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Technických detailů zatím mnoho k dispozici nemáme, ale očekává se, že o pohon stroje Lumma CLR X 650 M se postará modifikovaný zážehový osmiválec s objemem 4,4 l dopovaný párem turbodmychadel, jenž bude naladěn na 650 koní (476 kW) a 830 Nm. Standardní BMW X6 M přitom vykazuje výkon o 95 koní nižší a točivý moment menší o 150 Nm. Zrychlení z klidu na 100 km/h by mělo proběhnout za 4,5 s, zatímco nejvyšší rychlost bude v okolí hranice 310 km/h.

Podrobnosti zatím neznáme, budeme si na ně muset počkat až do premiéry na ženevském autosalonu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lumma CLR X 650 M
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků