Lumma CLR X 650 M: zběsilost pokračuje

Nový projekt CLR X 650 M je dalším dějstvím, jež Lumma rozehrála s vozy BMW. Obětí jsme tentokrát my, předmětem úprav model X6.

BMW řad X5 a X6 jsou oblíbenými terči snah různých ladičských firem, ve skutečnosti se totiž projevují jako vhodné základy k dalším zlepšováním vzhledu i jízdních výkonů. Nyní si model X6 vzali do prádla u ladičské společnosti Lumma Design z německého Winterlingenu a první snímky této novinky k nám unikly díky ruskému zástupci značky Lumma s názvem TopCar. A slabší nátury raději předem upozorňujeme, že delší prohlížení přiložených snímků může způsobit zažívací potíže.

Připomeňme, že Lumma Design nedávno možná vrátila titul pro nejrychlejší sedan světa modelu BMW M5, když představila rozsáhle modifikovaný stroj Lumma CLR 730 RS s nejvyšší rychlostí 367 km/h (my jsme vám jej podrobně představili na tomto místě).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak je již z názvu Lumma CLR X 650 M patrné, novinka vychází ze sériového provedení BMW X6 M. Oproti němu se však vyznačuje ještě agresivnějším vzhledem karoserie podpořeným novými nárazníky, obklady prahů, rozšířenými blatníky nebo zadním difuzorem. Na karoserii se objevily též černé mřížky na přídi nebo decentní zadní spoiler, celý vůz pak stojí na robustních litých kolech o průměru 23 palců.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Technických detailů zatím mnoho k dispozici nemáme, ale očekává se, že o pohon stroje Lumma CLR X 650 M se postará modifikovaný zážehový osmiválec s objemem 4,4 l dopovaný párem turbodmychadel, jenž bude naladěn na 650 koní (476 kW) a 830 Nm. Standardní BMW X6 M přitom vykazuje výkon o 95 koní nižší a točivý moment menší o 150 Nm. Zrychlení z klidu na 100 km/h by mělo proběhnout za 4,5 s, zatímco nejvyšší rychlost bude v okolí hranice 310 km/h.

Podrobnosti zatím neznáme, budeme si na ně muset počkat až do premiéry na ženevském autosalonu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lumma CLR X 650 M

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 1 000 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 160 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků