Lukáš Pešek potěší fanoušky značky SEAT

Lukáš Pešek, hvězda českého motocyklového nebe, potěší na přelomu listopadu a prosince nejen fanoušky rychlých motorek ale i rychlých vozů, když vymění řidítka motocyklu za propisovačku a vydá se do autosalonů SEAT na autogramiádu pro příznivce této dynamické španělské značky.

„Jde o pokračování naší spolupráce, kterou jsme zahájili v letošním roce,“ říká Petr Táborský, vedoucí divize SEAT společnosti Import VOLKSWAGEN Group, „kdy Lukáš v rámci našeho partnerství dostal k dispozici sportovní SEAT León FR. Jsme si jistí, že jej náš „dravec“ správně nažhavil k vynikajícímu závěru sezony.“

Lukáš Pešek bude mít zájemcům v autosalonech SEAT jistě co vyprávět, vždyť kdo by se nechtěl dozvědět z první ruky, jak se těší na svůj start ve dvěstěpadesátkách v sezoně 2008! Kdo si tedy jeho autogramiádu nechce nechat ujít, musí si poznačit v diáři některé z následujících dat a míst konání:

24. listopadu10:00-12:00 Pyramida Průhonice

1. prosince11:00-13:00Auto Pytela Vyškov

8. prosince10:00-12:00 Auto Exner Praha.

Podrobnosti o průběhu autogramiád Lukáše Peška zájemcům rádi sdělí pracovníci příslušných autosalonů SEAT.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků