Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tom Cruise  |  18. 03. 2020 08:48

OK, já jsem si bůhvíproč dosud myslel, že se to stalo ve stoupání z K.Varů. Tak jsem zase o něco chytřejší

Odpovědět  |   | 
b  |  18. 03. 2020 09:04

To byl Ivan Hlinka, jehož superb 16. srpna 2004 smetla na karlovarské výpadovce avie řízená Františkem Veletou

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  18. 03. 2020 10:27

No spíš Hlinka smetl Avii odbočující mimo pozemní komunikaci... O tom, že mu ta Avie nedala přednost, není pochyb. Jen kdyby Ivan tolik nepospíchal.

Odpovědět  |   | 
Allien  |  18. 03. 2020 12:19

....a byl připoutanej....

Odpovědět  |   | 
jozka  |  18. 03. 2020 13:15

...a nemel navato...

Nekdo holt tomu stesticku chodi naproti...

Odpovědět  |   | 
b  |  18. 03. 2020 09:04

To byl Ivan Hlinka, jehož superb 16. srpna 2004 smetla na karlovarské výpadovce avie řízená Františkem Veletou

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  18. 03. 2020 09:01

To je konspirace jako vražda kamionem napříč je dost na náhodu. Jak ošetřili protisměr a ostatní auta ve směru.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  18. 03. 2020 10:21

Nijak, ztraty jsou povoleny. Udelas zataras a cekas. Ostatni se bud vyhne nebo zahyne. tobe jde o cil. Dany usek neznam, ale v mem okoli nemam okresku, ktera by byla vhodna na nocnich 160 jeste s autem slepym jak patrona. Pan prumyslnik mozna genialni, jako ridic darwinova cena. A to musel byt chytrej clovek. Co pak chtit po opalenych volicich Ano jezdici Thaliou a nosici teplaky. Chybu muze udelat kazdy, stejne jako se ne svou vinou dostat do neprijemne situace. Ale jsou chyby a chyby, mozna se zde pridala i smula.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  18. 03. 2020 13:00

A toho řidiče kamionu uplatili za posezení v base ?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 03. 2020 19:29

Napsal, že je to konspirace, což v překladu znamená, že tomu, vraždě, nevěří. Proč mu tedy dáváš hloupou otázku na uplácení řidiče?

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  19. 03. 2020 20:46

To bylo Mirku doplnění k té konspiraci, nikoliv jen otázka.... Chytrému napověz... a možná víš jak je to dál.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 03. 2020 11:14

No vyznění toho tvého příspěvku opravdu není jako doplnění jeho názoru. Ten zbytek nebudu raději komentovat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 03. 2020 11:17

A přece jen něco přidám, řekl sis o to. Pokud bys to tak myslel, tak na konec věty nemůžeš dát otazník, ale tečku. Chytrému napověz... a možná víš jak je to dál.

Odpovědět  |   | 
Nemirek  |  20. 03. 2020 12:35

... a tu o potrefené huse znáš?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 03. 2020 16:49

Změnit si přezdívku a hrát si na chytrého, docela úlet i pro pitomce.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2020 13:07

Prej meli v zaloze jeste kance, ozralyho cyklistu, vystrasenyho srnce a silnicari zapomenutou dopravni znacku.

Odpovědět  |   | 
k22  |  18. 03. 2020 09:26

Jet 160 po okresce může jen MAGOR. Stěstí že ten genius nezabil někoho nevinného!

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  18. 03. 2020 16:03

tiez si hovorim ze to dopadlo najlepsie ako mohlo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2020 16:26

To nee... idealne by rozbil auto a sobe drzku, prisel o papiry a mel z ostudy kabat.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  20. 03. 2020 21:36

hej a o par mesiacov by jazdil po okreskach 160 opat. mrtvy uz nikoho nezabije.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  18. 03. 2020 09:32

Jezdit směrově nestabilním autem nad 120 km/h je šílenství. Pokud 160 a po tmě, tak byl výsledek jen otázkou času.

Odpovědět  |   | 
vojta  |  18. 03. 2020 10:11

Za a. Nech stabilitu posoudit odborniky a nes.r se jim do řemesla. Za b. Postavit v noci auto s kladami přes cestu a neudelat nic pro jeho oznaceni je taková skoro vražda. Ať už objednaná, nebo ne. Za c. Evidentně viš o tomhle připadu h. o, protože do Kalmova auta nabouralo za nim jedouci, které zdaleka nejelo tak rychle a navic měl jeho řidič vic času na reakci než Kalma. Takže tam by boural asi leckdo. Za d. To auto s kladami nemelo boční zábrany. Takže náraz byl mimo deformačni zónu. Rovnou na předni okno. Za e. Debily co jsou generály po bitvě potkávám každý den. Je až neuvěritelné, kde berou tu jistotu, že jsou věrozvěsti.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  18. 03. 2020 10:32

No pokud mu s tím náklaďákem vypovědělo auto službu, tak chvíli trvá, než vylezeš, vyndáš trojúhelník a ujdeš 50 metrů. A pokud se k tobě řítěj světla s debilem za volantem, co letí kládu na okresce, pak bych se na to taky vysral a šel bych do bezpečí. Mimochodem, ten kamion na silnici mohl, ony totiž existují výjimky ze zákazu ježdění. A je jich dost. Ale jestli jsi byl přímo na místě u nehody, pak se rád nechám poučit. Já tam nebyl.

Odpovědět  |   | 
vojta  |  18. 03. 2020 10:54

Nebyl jsem přimo u střetu, byl jsem tam později. Ital vezl nakladakem drevo do Čech! A stál u Horusic v listopadu a v neděli okolo 20:00 hodiny. Takže na výstrahu před prekážkou měl jeho řidič spoustu času. A auto nechal stat tak blbě, že se mu moc vyhnout nedalo. A mimochodem Kalma jezdil ralye, takze asi uměl vic, nez nějaký pisálek.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  18. 03. 2020 11:21

Je to celkem náročné, vymyslet na jakou stranu dát trojúhelník, když auto zatarasí křižovatku.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  18. 03. 2020 18:00

Dává se na obě strany hlavní silnice, většinou jezdí i ven a tam musely být už dávno dva, pro každé vozidlo soupravy jeden.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 03. 2020 15:35

Blbé je, že klasická Octavia nebyla zrovna auto na rallye. Jo, po úpravách to šlo, ale základ zrovna moc ovladatelný nebyl.

Odpovědět  |   | 
Max  |  18. 03. 2020 23:18

Kamion byl na italských značkách,protože spediční firma byla italská.Řidič byl Čech a k závadě došlo těsně před nehodou,takže nestačil ani zareagovat.

Odpovědět  |   | 

když se utrhne hadice-červená tak rychle vystoupit, vypustit a přepnout vzduch v rozvaděči a odjet, v té době jezdili řidiči co dělali na dílně a nebyly na návěsu pružinový válce. Otázka půl minuty.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  18. 03. 2020 19:46

V roce 1996 už pružinové válce byly, takže pokud mu utekl vzduch či se poroučel kompresor, měl smůlu.

Odpovědět  |   | 
bod  |  18. 03. 2020 20:39

Debilové jsou leda ti, kteří jedou rychleji, než aby mohli bezpečně zastavit na vzdálenost, na jakou mají rozhled. Zákon o provozu na pozemních komunikacích to říká jasně. To, že řidič za Kalmou taky naboural, ho jen řadí mezi jmenovanou skupinu - nedodržel bezpečnou vzdálenost.
Jestli podle vás by tambourak "kdekdo", jsem rád že nejsem jako vy kdekdo.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 03. 2020 12:00

Štěstí (při vší té smůle), že nejel směrově nestabilním autem.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 03. 2020 13:42

Nepiš blbosti. 160 pro ni nebyl žádný problém. První jsem kupoval v 97. a jezdil s ní přes celý Německo, tak nějakou zkušenost mám. V noci ne, ta světla za moc nestála. Až u FL byla o něco lepší.

Odpovědět  |   | 
Václav Hellebrand  |  18. 03. 2020 10:00

Když někdo jede 160 v noci mimo dálnici ( ani tam to není úplně v pohodě) , tak si o podobnou smrt přímo říká. Takže vše okolo jsou bláboly.

Odpovědět  |   | 
homer  |  18. 03. 2020 11:20

tesat do palubnich desek a nechat trvale podsviceny...

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  18. 03. 2020 11:22

A 200 je v pohodě?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  18. 03. 2020 11:51

Do dvou kil je vše ok.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 03. 2020 12:52

Hloupa a zbytecna smrt. 160 za snizene viditelnosti a na okrsce, nejspise nemel ani cas reagovat... ale misto kamionu to stejne tak mohlo byt zvire, cyklista.

Odpovědět  |   | 
am  |  18. 03. 2020 13:41

Speciální značky F se správně měli používat pouze pro auta při zkouškách. Nikoliv pro šéfy a atd. Potom byla ještě jedna smrtelná nehoda nezkušebáka, a poté konec neomezené rychlosti pro zkušení čísla. Neomezenou měli a mají jen některá. A opravdu používaná pro zkoušky.

Odpovědět  |   | 
tester  |  18. 03. 2020 22:45

Zvláštní registrační značky začínající písmenem F se používají obecně pro vozy, které by jinak homologací neprošli. O tom kdo vůz řídí zákon nic neříká, může to být jak hlavoun tak zkušební jezdec. Neomezená rychlost už neplatí pro ŽÁDNÉ F číslo. Také v práci používáme Fka a moc výhod to nemá...

Odpovědět  |   | 
Moik  |  18. 03. 2020 13:31

Ať tak či onak, každopádně by zaplakal už v roce 2014, když byla představena O3. A podle prvního ošahání a prvního testu na yt by plakal i v roce 2020. Na obhajobu Škody je nutno dodat, že on tak šíleně šetřit nemusel.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  18. 03. 2020 13:37

1) Dobře že už F čísla musí jezdit dle zákona 50/90/130, víc ať i jezdí na uzavřené trati.
2) Jet v noci mimo dálnice 160 je hovadina i dneska v voze s laser světly. Ony totiž vypíná každou chvíli automatika. Nelze je použít manuálně. A na potkávací při 160kmh, kde je brzdná dráha v reálných podmínkách (nekvalitní povrch) +reakční čas zákonitě daleko větší, než je zákonem stanovená jízda takovou rychlostí , ať lze zastavit na rozhled, tam není o čem, i když měl v té době čísla, kde se mohlo překročit Vmax, nesmělo se porušit ostatní ustanovení, takže jel jak hovado, jen otázka času, než smete cyklistu, chodce, zvěř, traktor, cokoliv. Kdyby jel 200 na dálnici kde jsou tři pruhy a žáný provoz, bylo by to mnohonásobně bezpečnější.
3) Že kamion s dřevem jezdí jak dobytek, nic nedodržuje, NIC, je běžné dodnes, včetně porušování AETR a všeho možného. Jezdím hodně, a dřevo se vozí 24/7. Že měl podíl viny je jisté, neoznačit překážku je pro advokáta pamlsek. Na tom si smlsne, stačí chtít.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  20. 03. 2020 18:41

Pokud pan manager Kalma jel v noci 160, a kdo ví jestli ne na tlumená světla, tak si o něco podobného vysloveně koledoval. 160km/h je téměř 50m za sekundu - tedy padesát metrů během reakční doby, dalších minimálně 100 m (u oktáfky spíš 150m) brzdná dráha z této rychlosti, prostě to byla jen otázka času kdy to někam / pod něco/ do někoho napálí.
Možná to bylo štěstí, že to byl kamion a ne rodina ve stodvacítce, kde by tatík neodhadl že auto po hlavní letí jak postřelené prase a vjel mu do cesty z vedlejší.....

Ještě mě napadá věta, která proběhla novinami v dobách, kdy se ve své audině o protijedoucí kamion zabil jeden plzeňský velkouzenář a internetové diskuse byly v plenkách - děkujeme ti, statečný tiráku, že jsi neuhnul a tím nás zbavil toho hovada.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 127 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A