Luc Donckerwolke bude šéfovat designu značek Hyundai a Kia

Designér Luc Donckerwolke, který se proslavil především prací pro koncern Volkswagen a značku Audi, zaujme místo Petera Schreyera jako hlavního designéra značek Hyundai a Kia. Schreyer, kterému bude už 63 let, totiž nejpozději za dva roky odejde do penze.

Luc Donckerwolke pracoval na designu závodního speciálu Audi R8 LMP, ale stál i za vznikem Lamborghini Murcielago a Lamborghini Gallardo. Naposledy pracoval pro značku Bentley, když ho údajně přemluvila společnost Hyundai, aby přešel na její stranu.

Designér Bentley kritizuje Lincoln: Continental je kopií Flying Spuru

Designér Bentley kritizuje Lincoln: Continental je kopií Flying Spuru

Jak informují Automotive News, Peter Schreyer také vlastně v roce 2006 přešel ke značce Kia od koncernu Volkswagen. Postupně se vypracoval na pozici hlavního muže designu obou značek koncernu Hyundai.

Bez zajímavosti není ani to, že Donckerwolke navrhl design první generace Škody Octavia a rovněž první generaci Škody Fabia, což byly vlastně jeho první výtvory. Poslední auto navržené Donckerwolkem je Bentley Flying Spur.

Galerie aut, která navrh Luc Donckerwolke

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků