Automobilka Lotus  uvádí na trh model Evora GT410. Novinka vychází z původního modelu GT410 Sport a navrch přidává více komfortu v zájmu lepší každodenní použitelnosti. Nový počin má tedy vedle sedadel Sparco i klimatizaci, parkovací kameru, navigaci, podporu Apple Carplay a vůbec poprvé i rádio DAB. Lotus

Automobilka Lotus uvádí na trh model Evora GT410. Novinka vychází z původního modelu GT410 Sport a navrch přidává více komfortu v zájmu lepší každodenní použitelnosti. Nový počin má tedy vedle sedadel Sparco i klimatizaci, parkovací kameru, navigaci, podporu Apple Carplay a vůbec poprvé i rádio DAB. | Lotus

Výplně dveří už nemají jen madlo a kliku, ale kůží čalouněnou opěrku ruky a úložný prostor. Zadní okno je pro lepší výhled větší a tvůrci si pohráli i se zvukovou izolací kabiny. Ráfky o velikosti 19“ vpředu a 20“ vzadu již neobouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, ale Michelin Pilot Sport 4S. Přepracované jsou samozřejmě i tlumiče. Lotus

Výplně dveří už nemají jen madlo a kliku, ale kůží čalouněnou opěrku ruky a úložný prostor. Zadní okno je pro lepší výhled větší a tvůrci si pohráli i se zvukovou izolací kabiny. Ráfky o velikosti 19“ vpředu a 20“ vzadu již neobouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, ale Michelin Pilot Sport 4S. Přepracované jsou samozřejmě i tlumiče. | Lotus

Vůz je možné vyzdobit dvoubarevnou střechou či červenými brzdovými třmeny bez příplatku. Ve standardu je i vyhřívání sedadel a tempomat. Pod kapotou se nezměnilo nic. Přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru zde pumpuje stále stejných 416 koní, které můžete pobízet pomocí automatické či manuální převodovky.  Lotus

Vůz je možné vyzdobit dvoubarevnou střechou či červenými brzdovými třmeny bez příplatku. Ve standardu je i vyhřívání sedadel a tempomat. Pod kapotou se nezměnilo nic. Přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru zde pumpuje stále stejných 416 koní, které můžete pobízet pomocí automatické či manuální převodovky.  | Lotus

Lotus nezveřejnil kompletní technické údaje, takže nevíme o kolik kilogramů je novinka těžší a jaký to mělo má na dynamiku. Dobrou zprávou je určitě cena. Lotus uvádí, že Evora GT410 startuje na částce 99.900 eur (2.517.480 Kč), což je oproti sportovní Evoře o jedenáct tisíc eur méně. Pokud máte o vůz zájem, kontaktuje české zastoupení značky. Lotus

Lotus nezveřejnil kompletní technické údaje, takže nevíme o kolik kilogramů je novinka těžší a jaký to mělo má na dynamiku. Dobrou zprávou je určitě cena. Lotus uvádí, že Evora GT410 startuje na částce 99.900 eur (2.517.480 Kč), což je oproti sportovní Evoře o jedenáct tisíc eur méně. Pokud máte o vůz zájem, kontaktuje české zastoupení značky. | Lotus

 Lotus

| Lotus

 Lotus

| Lotus

 Lotus

| Lotus

 Lotus

| Lotus

 Lotus

| Lotus

Výplně dveří už nemají jen madlo a kliku, ale kůží čalouněnou opěrku ruky a úložný prostor. Zadní okno je pro lepší výhled větší a tvůrci si pohráli i se zvukovou izolací kabiny. Ráfky o velikosti 19“ vpředu a 20“ vzadu již neobouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, ale Michelin Pilot Sport 4S. Přepracované jsou samozřejmě i tlumiče. Lotus
Vůz je možné vyzdobit dvoubarevnou střechou či červenými brzdovými třmeny bez příplatku. Ve standardu je i vyhřívání sedadel a tempomat. Pod kapotou se nezměnilo nic. Přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru zde pumpuje stále stejných 416 koní, které můžete pobízet pomocí automatické či manuální převodovky.  Lotus
Lotus nezveřejnil kompletní technické údaje, takže nevíme o kolik kilogramů je novinka těžší a jaký to mělo má na dynamiku. Dobrou zprávou je určitě cena. Lotus uvádí, že Evora GT410 startuje na částce 99.900 eur (2.517.480 Kč), což je oproti sportovní Evoře o jedenáct tisíc eur méně. Pokud máte o vůz zájem, kontaktuje české zastoupení značky. Lotus
 Lotus
9
Fotogalerie

Lotus zkrotil zběsilou Evoru. Teď je z ní i grand tourer s pěkným interiérem

Nová Evora GT410 má klimatizaci, vyhřívané sedačky, navigaci i podporu Apple CarPlay.

Automobilka Lotus uvádí na trh model Evora GT410. Novinka vychází z původního modelu GT410 Sport a navrch přidává více komfortu v zájmu lepší každodenní použitelnosti. Nový počin má tedy vedle sedadel Sparco i klimatizaci, parkovací kameru, navigaci, podporu Apple CarPlay a vůbec poprvé i rádio s DAB.

Výplně dveří už nemají jen madlo a kliku, ale kůží čalouněně loketní opěrky a úložný prostor. Zadní okno je pro lepší výhled větší a tvůrci si pohráli i se zvukovou izolací kabiny. Ráfky o velikosti 19“ vpředu a 20“ vzadu již neobouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2, ale Michelin Pilot Sport 4S. Přepracované jsou samozřejmě i tlumiče.

Vůz je možné vyzdobit dvoubarevnou střechou či červenými brzdovými třmeny bez příplatku. Ve standardu je i vyhřívání sedadel a tempomat. Pod kapotou se nezměnilo nic. Přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru zde pumpuje stále stejných 416 koní, které můžete pobízet pomocí automatické či manuální převodovky. 

Lotus nezveřejnil kompletní technické údaje, takže nevíme o kolik kilogramů je novinka těžší a jaký to mělo má na dynamiku. Dobrou zprávou je určitě cena. Lotus uvádí, že Evora GT410 startuje na částce 99.900 eur (2.517.480 Kč), což je oproti sportovní Evoře o jedenáct tisíc eur méně. Pokud máte o vůz zájem, kontaktuje české zastoupení značky.

Lotus

Lotus Cars je britská automobilka zaměřená na výrobu sportovních vozů. V roce 1952 ji v Londýně založil Colin Chapman. Lotus byl a znovu je aktivní také v závodech F1.

Automobilku v úpadku v roce 1994 koupil malajský Proton.

Lotus Elise • Lotus Exige • Lotus Evora • Lotus Evija

Doporučujeme

Články odjinud