Lotus řadí vyšší stupeň: 2-Eleven GT4 Supersport

Britský výrobce sportovních vozidel Lotus začal ještě loni vyrábět lehký model 2-Eleven, který byl určen pro zákazníky, kteří si chtěli z času na čas vyjít na okruh a pořádně si tam zadovádět. Nicméně, toto auto si svou hmotností a relativně vysokým výkonem o to přímo žádá, avšak jak se dalo čekat, při této edici to ani zdaleka neskončilo a nyní společnost přichází s další novinkou.  

Dá se říci, že model 2-Eleven po více než roku od svého uvedení trochu „dozrál“ a automobilka se jej rozhodla poslat na okruh i profesionálně a to konkrétně na závody SRO GT4 Supersport. Kromě nezbytných bezpečnostních úprav, jako třeba instalování ochranné klece, se pár modifikací ušlo i pohonnému agregátu. Vysokootáčková osmnáctistovka nyní dosahuje maximálního výkonu 195 kW/270 koní. Výrobce kromě toho ještě značně vylepšil šestistupňovou sekvenční převodovku, takže teď je řazení mnohem přesnější a rychlejší.

Prvotní informace zatím mluví o tom, že výroby se dočká přesně 10 kusů a cena za kus se zřejmě bude pohybovat kolem 78 000 liber (zhruba 2 400 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Lotus 2-Eleven GT4 Supersport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků