Lotus řadí vyšší stupeň: 2-Eleven GT4 Supersport

Lotus řadí vyšší stupeň: 2-Eleven GT4 Supersport

Britský výrobce sportovních vozidel Lotus začal ještě loni vyrábět lehký model 2-Eleven, který byl určen pro zákazníky, kteří si chtěli z času na čas vyjít na okruh a pořádně si tam zadovádět. Nicméně, toto auto si svou hmotností a relativně vysokým výkonem o to přímo žádá, avšak jak se dalo čekat, při této edici to ani zdaleka neskončilo a nyní společnost přichází s další novinkou.  

Dá se říci, že model 2-Eleven po více než roku od svého uvedení trochu „dozrál“ a automobilka se jej rozhodla poslat na okruh i profesionálně a to konkrétně na závody SRO GT4 Supersport. Kromě nezbytných bezpečnostních úprav, jako třeba instalování ochranné klece, se pár modifikací ušlo i pohonnému agregátu. Vysokootáčková osmnáctistovka nyní dosahuje maximálního výkonu 195 kW/270 koní. Výrobce kromě toho ještě značně vylepšil šestistupňovou sekvenční převodovku, takže teď je řazení mnohem přesnější a rychlejší.

Prvotní informace zatím mluví o tom, že výroby se dočká přesně 10 kusů a cena za kus se zřejmě bude pohybovat kolem 78 000 liber (zhruba 2 400 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Lotus 2-Eleven GT4 Supersport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků