Lotus přichycen při dopingu modelu Exige

8 komentářů

Saman
24. listopadu • 15:20

Bylo by mozne uvest zdroj odkud cerpate ceny, precijen mi prijde divne ze cena Cup verze je oproti zakladnimi Exige tak vysoka, zakladak stoji 44900 euro a cena 76000 euro mi prijde dost vysoka nato ze se od zakladniho Exige zas tak nelisi a podava nachlup stejne vykony, Sem fanda Lotusu a tak bych mozna poopravil udaj o kW, Cup nema 139kW ale 141kW, a Exige Cup 240 ma 181kW a ne 178kW. Cerpam primo z ofi. stranek Lotusu.

marepa
24. listopadu • 11:51

no radeji bych boural v BMW M3 nebo M5, nez v tomhle pidivozitku :) ... jako cena je super, podvozek taky bude slusny, ale prece jenom mi to prijde porad takove male autciko. Par lotusu sem videl nazivo.. a opravdu vypadaly jako velka motokara.
nicmene je pravda, ze za ty penize se bude tezko schanet neco podobneho.Napada mne snad CorvetaZ06, ale ta je vahou nekde jinde :) nicmene zabavne svezeni s ni asi taky nebude spatne :)

dodo
27. listopadu • 0:26

ked som jazdil MITSUBISHI GT 3000 VR 4 Unlimited tak prisiel obch. partner na Lotuse ESPRIT turbo, ktory ma zotrel kde chcel a kedy chcel. Kto pozna Sorosku mna tam pri 210 km/h predbehol. Dnes na to niesom hrdy no odvtedy mam pred Lotusmi respekt a myslim si ze zvladnut a vychutnat Lotus ci uz ELISE, alebo ESPRIT ma menej ako 1 % tych co si tu piseme. Ja zial medzi nich nepatrim a preto si Lotus nikdy nekupim. Inak ten Lotus potom v Kosiciach rozsekal a neviem ci este v POP CAR-e nestoji.

Doupik
24. listopadu • 16:20

Jojo, s tou bezpečností to nebude moc extra, protože to auto je vysoké do půlky dveří našeho off-roadu. Střet s jakýmkoliv autem musí být pak fakt špatný...

Saman
24. listopadu • 16:51

To auto neni o bezpecnosti nebo o pohodlne jizde, je to cistokrevnej sportacek a to je jeho priorita, tohle auto je delane na okruh a okresky, a tam to nejakejm snekum jako je M3 nebo M5 nanda s prehledem. Jinak stret s offroudem co ma zebrinovej ram at us pred kastlej nebo pod plastama je smrtonosnej pro vetsinu aut, proti takovemu treba Patrolu nema sanci v kreshy ani A6. Ty lidi co si koupej Lotus ani necekaj ze si kupujou obrnenej tank, ale sportovni nacini co jim ukaze jak vypada stado koni na lehkym aute se sqelim podvozkem.

marepa
25. listopadu • 13:14

no kdyz ma clovek penize jenom na to, aby si koupil auto na okruh,.. tak pak asi jo :) .. mne to proste prijde podobne jako Smart Roadster,..coz bude auto podvozkove dobre, ale cenou je az prilis drahe ... proste dat za motorkaru na vikendy 600tisic..  u lotusu je to trochu jinak, je o neco vetsi ale zase i drazsi :)
a tim bouranim sem chtel rict prave to, ze kdyz v M3 napalite treba do Fabie.. tak na tom urcite budete lip, nez kdyby ste napali do Fabie tim Lotusem ...
jako je to pekna hracka, .. ale za ty penize mi to porad prijde jako male auto .. treba takovy 350z je cenove velmi podobny, pomerem vykon/hmotnost je na tom hur.. ale opet je to vetsi kus auta a radeji bych boural v nem nez v lotusu

Radek Ondrášík
25. listopadu • 13:27

No myslím, že ani M3 ani 350Z nedokáži uspokojit řidiče jako tento Lotus a o tom to je. Za každé procento lepšího svezení se ukrutně platí. Základ je poměrně levný, ale vše nad to se vyvažuje zlatem. Ono za 2,7 mil. Kč už je Ultima ve stavebnici, což je zase o nějaký krok dále.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
25. listopadu • 17:23

Takove spestreni pro fanousky Lotusu
Lotus Elise 111S - 118kW , zakladni cena 38900 euro
h ttp://elise.pinkcore.com/video/One_Eleven_Association_111S_versus_F40_Monthlery_2001.mpeg
Motorsport Lotus Elise - 141kW , zakladni cena 41900 euro + hromada uprav za neskutecny prachy
http://elise.pinkcore.com/video/elise_vs_corvette.mpeg

Doporučujeme

Články odjinud