Lotus představí zbrusu nový model příští rok. Pak začne novou éru

„Neinvestujeme desítky, nebo stovky milionů. Investujeme miliardy“, říká generální ředitel Lotusu Phil Popham.

Lotus začne pořádně těžit z mateřské péče od čínského Geely již příští rok. To totiž dorazí zbrusu nové sportovní auto v rámci rozšíření modelové řady britské sportovní automobilky. Nemusíte se ale bát, že by šlo o nějakého elektrického kacíře.

V Číně staví továrnu pro Lotus. Budou tam vyrábět sportovní SUV

V Číně staví továrnu pro Lotus. Budou tam vyrábět sportovní SUV

Podle všeho bude novinka stát na přepracované architektuře současných vozů a ukáže se ještě před očekávanou příští generací současných modelů. Co tedy můžeme čekat? Nový model má nabídnout stejný požitek za volantem, na který jsme u Lotusu zvyklí, a přidat k tomu navíc více každodenní použitelnosti.

Lotus oslavil 70. výročí. Zřejmě ho to stálo hodně pneumatik

Lotus oslavil 70. výročí. Zřejmě ho to stálo hodně pneumatik

Můžete si ho tedy představit jako Evoru. Žádná puristická divočina, ale pohodlné GT, které to umí roztočit. Podle Phila Pophama, generálního ředitele značky Lotus, bude tento vůz jakýmsi mostem mezi současnými vozy a zcela novou chystanou platformou, na které budou stát budoucí modely.

S vývojem hyperauta od Lotusu pomůže Williams. Zajistí elektrické ústrojí

S vývojem hyperauta od Lotusu pomůže Williams. Zajistí elektrické ústrojí

Až potom tedy nastane doba, kdy dostaneme elektrické SUV a spoustu dalších, včetně elektrického hyperauta, které si to rozdá s tou největší automobilovou elitou. Elektrifikaci budou využívat všechny budoucí modely značky. Podle všeho by zde ale měla sloužit k zatlačení do sedadel, nikoli k úspoře paliva.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků