Lotus nečekaně mění své plány a nestěhuje výrobu do Asie

Britská automobilka Lotus definitivně ustoupila od svého záměru vyrábět část své produkce v Malajsii, kde vlastní továrny mateřský Proton. Do budoucna tak bude veškerá výroba sportovních vozů přesunuta pouze do města Hethel nedaleko Norwiche v Anglii. Lotus tak vyvrátil veřejné tajemství, které naznačovalo úmysly přesunout výrobu do Asie.

Společně s tímto přišlo vedení Lotusu s informací, že plánovaná výroba nového Espritu, který má navázat na svou minulost, by v důsledku byla v Malajsii dražší, než při výrobě v Británii. Esprit má opět Lotus povznést po celém světě a zlepšit ekonomickou situaci automobilky. Esprit, který bude vrcholným modelem značky, dostane definitivně osmiválec a prodejní cena nepřekrocí 60 000 liber (cca 2 750 000 Kč).

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků