Lotus nakonec státní podporu dostane

Legendární britská značka má bohaté plány, ale k jejich naplnění chybí maličkost: peníze. A ty by nakonec měly přijít ze státních fondů.
Lotus nakonec státní podporu dostane

Slavný malosériový producent Lotus zatím vyrábí jen tři modely, ale v posledních letech představil projekty pro dalších šest řad, které by se mohly na silnici objevit před koncem roku 2015. Finanční situace firmy ale není nejlepší, a tak Lotus letos na jaře požádal britský Fond pro regionální rozvoj o půjčku ve výši v přepočtu dosahující 800 milionů korun.

Lotus Esprit 2013: legenda se vrací

Lotus Esprit 2013: legenda se vrací

Tuto půjčku ale zmíněný fond, jehož údajným cílem je podpora pracovních míst, tehdy zamítnul, nicméně podle nejčerstvějších informací to vypadá, že se Lotus od úřadů peněz nakonec dočká. Konečná výše zveřejněna nebyla, zároveň se proslýchá, že nepůjde o žádnou nízko úročenou půjčku, ale o dotaci, jejíž výše bude tedy zřejmě v porovnání s původními požadavky omezená.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Lotus Evora GTE s šestiválcem Toyota o výkonu 444 koní (327 kW)

Na novou fabriku nebo dokončení rozkreslených projektů to tedy nejspíš nebude, ale jméno Lotus podle všeho nad vodou prozatím udrží.
 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků