Lotus možná vymění malajského majitele

Historie automobilky Lotus není příliš dlouhá, ale za tu dobu dokázala změnit několikrát majitele. Od roku 1996 patří malajskému výrobci automobilů, společnosti Proton a v roce letošním se má majitel opět změnit.

Dosavadní vlastník prozatím nezveřejnil jméno zájemce, ale ví se, že má zájem o téměř 64procentní balík akcií britského výrobce sportovních vozů a navíc je také z Malajsie.

Vše je v současnosti ve fázi jednání, protože Proton nechce zcela přijít o vliv u Lotusu, a tak je možné, že si i po prodeji nechá balík akcií, který umožní zasahovat do řízení ekonomicky úspěšné automobilky.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků