Lotus Exige S240: měnší se inspiroval „větším“

Není tomu tak dávno, co Lotus představil novou výkonnou verzi modelu Exige honosící se přívlastkem Cup 260. Ta překvapila svěžejším vzhledem, nižší hmotností a především skvělými dynamickým parametry obecně vlastními pro tohoto výrobce. Lotus nyní hlásí příchod upravené verze S240 čerpající z výše zmíněné varianty, takže i v tomto případě na nás čekají viditelné stylistické změny a větší přítlačné křídlo, které se původně objevilo u konceptu GT3. To se svým umístěním podepsalo pod ještě lepší aerodynamické výsledky, které jsou i tak velice zajímavé. S přeplňovaným 1,8 litrovým čtyřválcem dosahuje tato malá raketa zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,1 sekundy a maximální rychlosti přes 250 km/h.

Jedinou technickou úpravou, kterou můžeme na S240 zaregistrovat, jsou nové nastavitelné tlumiče Ohlins, které jsou součástí i „vyššího“ Track paketu. Inovovaný Lotus S240 bude k dispozici za 65 690 dolarů (zhruba 1 150 000 Kč) a první kusy se ke svým majitelům dostanou již za měsíc.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Lotus Exige S240
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků