tak exige neni zadny supersport (tam patri pouze Esprity), ktery by atakoval 300vku B-]
Auto co dokáže předjet na okruhu Ferrrariy (nebo jak se ten Fiat jmenuje) Porschata a podobný zhovadilosti za čtyř násobek ceny, supersportem bezpochyby je, ač na to nemá papírové údaje.Co se rychlosti týče, může za to převodovka a odpor vzduchu (čti přítlak) vzhledem k tomu že x let má Exige maximálku +- stejnou.
:-D tak je xlet skoro nezmenena ....... no jiste tady to nekdo vse videl, zalezi na okruhu v sosnove asi urcite ........ jinak by sotva stihala 265e nebo gt3?. ne neni to supersport, kdyby byl tak horentne nepracuji na nastupci Espritu.
Safra, není těch 235 km/h maximálky trochu málo? Stejnou má v papírech moje Alfa GTV, která má jen 200 koní a váží podstatně víc (přes 1400 kg). Čím je to u Exige způsobeno? Aerodynamikou? Nebo zpřevodováním (Alfa má jen pětikvalt a taky nijak extra dlouhý)?
A za jak dlouho na to maximálku Vaše auto zrychlí? Je to zpřevodováním, hmotností, rozložením hmotnosti. Lotus není o maximálkách, ale o emocích, zážitku z jízdy apod.Ano, za cenu Lotusu můžete mít sedan s vyšší maximálkou, ale určení Lotusu je diametrálně odlišné.
Nepochybuji o dramaticky lepším zrychlení Lotusu, však 0-100 km/h mám já za 7,3 sek., Exige za 4,5 sek. Jen bych právě kvůli silnějšímu motoru a nižší váze čekal i větší maximálku... BTW: Alfa GTV není sedan, ale kupé spíš pro zábavu a trochu GT.
ze by objem..?
No váha s maximálkou nesouvisí a hlavně Lotus má velmi krátký převody.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.