Lotus Exige S: facelift a 20 koní k dobru

8 komentářů

lotus-esprit.cz
9. března • 10:39

tak exige neni zadny supersport (tam patri pouze Esprity), ktery by atakoval 300vku B-]

Bubaak
9. března • 12:15

Auto co dokáže předjet na okruhu Ferrrariy (nebo jak se ten Fiat jmenuje) Porschata a podobný zhovadilosti za čtyř násobek ceny, supersportem bezpochyby je, ač na to nemá papírové údaje.
Co se rychlosti týče, může za to převodovka a odpor vzduchu (čti přítlak) vzhledem k tomu že x let má Exige maximálku +- stejnou.

lotus-esprit.cz
9. března • 12:56

:-D tak je xlet skoro nezmenena ....... no jiste tady to nekdo vse videl, zalezi na okruhu v sosnove asi urcite ........ jinak by sotva stihala 265e nebo gt3?. ne neni to supersport, kdyby byl tak horentne nepracuji na nastupci Espritu.

Beaumont
6. března • 14:31

Safra, není těch 235 km/h maximálky trochu málo? Stejnou má v papírech moje Alfa GTV, která má jen 200 koní a váží podstatně víc (přes 1400 kg). Čím je to u Exige způsobeno? Aerodynamikou? Nebo zpřevodováním (Alfa má jen pětikvalt a taky nijak extra dlouhý)?

.
6. března • 14:57

A za jak dlouho na to maximálku Vaše auto zrychlí? Je to zpřevodováním, hmotností, rozložením hmotnosti.
Lotus není o maximálkách, ale o emocích, zážitku z jízdy apod.
Ano, za cenu Lotusu můžete mít sedan s vyšší maximálkou, ale určení Lotusu je diametrálně odlišné.

Beaumont
6. března • 15:34

Nepochybuji o dramaticky lepším zrychlení Lotusu, však 0-100 km/h mám já za 7,3 sek., Exige za 4,5 sek. Jen bych právě kvůli silnějšímu motoru a nižší váze čekal i větší maximálku... BTW: Alfa GTV není sedan, ale kupé spíš pro zábavu a trochu GT.

FunTom
6. března • 15:37

ze by objem..?

Milan
6. března • 14:48

No váha s maximálkou nesouvisí a hlavně Lotus má velmi krátký převody.

Doporučujeme

Články odjinud