Lotus Exige S Club Racer: „staré“ vnitřnosti v novém obalu

Označení Club Racer se obyčejně používá v souvislosti s okruhovými speciály, které lze použít i pro denní jezdění. Lotus Exige se sice na dennodenní jezdění příliš nehodí, ale toto pojmenovaní mu podle výrobce zaslouženě patří.

Oproti klasické verzi se toho nového moc nepřibylo a dá se říct, že Lotus Exige v plné výbavě jenom změnil kabát. Nyní je stylově „nahozen“ v bledomodré barvě v kombinaci s černým středovým pruhem. Lehkými změnami prošel i interiér vozu, kde přibyly sportovní prvky s karbonovým efektem. Ty slušně ladí s černým koženým čalouněním.

Automobilka se rozhodla, že v limitované edici bude jenom 25 kusů a tyto budou pravděpodobně předávány jenom v Británii. A to ho přitom nabízejí za velmi „limitovanou“ cenu, Exige S Club Racer se dá pořídit za 39 950 £ (1 575 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lotus Exige S Club Racer

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků