Lotus Exige S Club Racer: „staré“ vnitřnosti v novém obalu

Označení Club Racer se obyčejně používá v souvislosti s okruhovými speciály, které lze použít i pro denní jezdění. Lotus Exige se sice na dennodenní jezdění příliš nehodí, ale toto pojmenovaní mu podle výrobce zaslouženě patří.

Oproti klasické verzi se toho nového moc nepřibylo a dá se říct, že Lotus Exige v plné výbavě jenom změnil kabát. Nyní je stylově „nahozen“ v bledomodré barvě v kombinaci s černým středovým pruhem. Lehkými změnami prošel i interiér vozu, kde přibyly sportovní prvky s karbonovým efektem. Ty slušně ladí s černým koženým čalouněním.

Automobilka se rozhodla, že v limitované edici bude jenom 25 kusů a tyto budou pravděpodobně předávány jenom v Británii. A to ho přitom nabízejí za velmi „limitovanou“ cenu, Exige S Club Racer se dá pořídit za 39 950 £ (1 575 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lotus Exige S Club Racer

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků