Lotus Exige S Club Racer: „staré“ vnitřnosti v novém obalu

Lotus Exige S Club Racer: „staré“ vnitřnosti v novém obalu

Označení Club Racer se obyčejně používá v souvislosti s okruhovými speciály, které lze použít i pro denní jezdění. Lotus Exige se sice na dennodenní jezdění příliš nehodí, ale toto pojmenovaní mu podle výrobce zaslouženě patří.

Oproti klasické verzi se toho nového moc nepřibylo a dá se říct, že Lotus Exige v plné výbavě jenom změnil kabát. Nyní je stylově „nahozen“ v bledomodré barvě v kombinaci s černým středovým pruhem. Lehkými změnami prošel i interiér vozu, kde přibyly sportovní prvky s karbonovým efektem. Ty slušně ladí s černým koženým čalouněním.

Automobilka se rozhodla, že v limitované edici bude jenom 25 kusů a tyto budou pravděpodobně předávány jenom v Británii. A to ho přitom nabízejí za velmi „limitovanou“ cenu, Exige S Club Racer se dá pořídit za 39 950 £ (1 575 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lotus Exige S Club Racer

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků