Lotus Exige S Club Racer: „staré“ vnitřnosti v novém obalu

Označení Club Racer se obyčejně používá v souvislosti s okruhovými speciály, které lze použít i pro denní jezdění. Lotus Exige se sice na dennodenní jezdění příliš nehodí, ale toto pojmenovaní mu podle výrobce zaslouženě patří.

Oproti klasické verzi se toho nového moc nepřibylo a dá se říct, že Lotus Exige v plné výbavě jenom změnil kabát. Nyní je stylově „nahozen“ v bledomodré barvě v kombinaci s černým středovým pruhem. Lehkými změnami prošel i interiér vozu, kde přibyly sportovní prvky s karbonovým efektem. Ty slušně ladí s černým koženým čalouněním.

Automobilka se rozhodla, že v limitované edici bude jenom 25 kusů a tyto budou pravděpodobně předávány jenom v Británii. A to ho přitom nabízejí za velmi „limitovanou“ cenu, Exige S Club Racer se dá pořídit za 39 950 £ (1 575 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lotus Exige S Club Racer

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků