Lotus Exige jako Extrema s motorem Corvette ZR-1

10 komentářů

KarelAntonin
26. listopadu • 7:05

Pěkný sporťák. Zajímavé když jsem se zmiňoval o podobném v diskusi o Toyota GT86 nebyl jsem div ,,ukamenován" že je to nemožné a podivejme se u Italů to jde. Držím jim palce více takových automobilů.

IO
26. listopadu • 10:24

Hej, aj cenovo bude urcite konkurovat Toyote.... 2-3 kusom

Vasil Ujec
26. listopadu • 11:32

za 3 kusy gt86 mozna dostanes ta sedadla B-]kusovka postavena na maloseriovce.. to neni "jenom" nabastlit tam velky motor, hadam museli udelat pulku veci jinak, elektrikou pocinaje a prevodovkou konce, vsechno to vymyslet, odzkouset a odladit....kdyby to veslo do 3 milionu za kus, tak bych se jeste docela dost divil.

KarelAntonin
26. listopadu • 13:04

O tom žádná že bude dražší, ale jde to a to je důležité.

KarelAntonin
26. listopadu • 13:04

O tom žádná že bude dražší, ale jde to a to je důležité.

Petr Švancar (Švany)
26. listopadu • 13:47

Však nikdo netvrdil, že to nejde. Všechno jde, ale Toyota evidentně nedělala milionovej sporťák, ale dostupný auto s dnes již téměř zakázaným prvkem - atmosférický motor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
KarelAntonin
26. listopadu • 14:34

No že to nejde sice nikdo netvrdil, ale že by byl předek moc těžký a mnoho dalších řečí.
Přitom právě Toyota má takový výběr motorů například z Lexuse ISF 5.0-Liter V8 -416 hp nebo z LFA 4,8-Liter V10 552hp nebo z LX 5,7L
A potom je vidět že u Italů to jde.
Byla by to ,,bomba" lehký auto jako GT 86 s takhle silnýmy motory
Inu Italové byli většinou vždy ve sporťácích dobří

Petr Švancar (Švany)
27. listopadu • 0:23

Jde o tu cenu.

KarelAntonin
27. listopadu • 6:25

Já Vás chápu, ale taky neříkám že by všechny G 86 museli být se silným motorem, ale šla by kusová malosériová výroba pro náročnější zákazníky , kteří jsou ochotni zaplatit vyšší cenu přitom by ta cena zase nemusela být tak vysoká jako zde uváděného Lotusu.

KarelAntonin
27. listopadu • 6:25

Já Vás chápu, ale taky neříkám že by všechny G 86 museli být se silným motorem, ale šla by kusová malosériová výroba pro náročnější zákazníky , kteří jsou ochotni zaplatit vyšší cenu přitom by ta cena zase nemusela být tak vysoká jako zde uváděného Lotusu.

Doporučujeme

Články odjinud