Pěkný sporťák. Zajímavé když jsem se zmiňoval o podobném v diskusi o Toyota GT86 nebyl jsem div ,,ukamenován" že je to nemožné a podivejme se u Italů to jde. Držím jim palce více takových automobilů.
Hej, aj cenovo bude urcite konkurovat Toyote.... 2-3 kusom
za 3 kusy gt86 mozna dostanes ta sedadla B-]kusovka postavena na maloseriovce.. to neni "jenom" nabastlit tam velky motor, hadam museli udelat pulku veci jinak, elektrikou pocinaje a prevodovkou konce, vsechno to vymyslet, odzkouset a odladit....kdyby to veslo do 3 milionu za kus, tak bych se jeste docela dost divil.
O tom žádná že bude dražší, ale jde to a to je důležité.
Však nikdo netvrdil, že to nejde. Všechno jde, ale Toyota evidentně nedělala milionovej sporťák, ale dostupný auto s dnes již téměř zakázaným prvkem - atmosférický motor.
No že to nejde sice nikdo netvrdil, ale že by byl předek moc těžký a mnoho dalších řečí.Přitom právě Toyota má takový výběr motorů například z Lexuse ISF 5.0-Liter V8 -416 hp nebo z LFA 4,8-Liter V10 552hp nebo z LX 5,7LA potom je vidět že u Italů to jde.Byla by to ,,bomba" lehký auto jako GT 86 s takhle silnýmy motoryInu Italové byli většinou vždy ve sporťácích dobří
Jde o tu cenu.
Já Vás chápu, ale taky neříkám že by všechny G 86 museli být se silným motorem, ale šla by kusová malosériová výroba pro náročnější zákazníky , kteří jsou ochotni zaplatit vyšší cenu přitom by ta cena zase nemusela být tak vysoká jako zde uváděného Lotusu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.