Lotus Evora S míří do služeb záchranářů. Kde? Samozřejmě v Dubaji

Čím vším jezdí policie v Dubaji, to už všichni dobře víme. Aktuálně to vypadá, že se stejnou cestou vydali také tamní záchranáři, kteří dostali jako vozidlo opravdu rychlé první pomoci Lotus Evora S. Úkolem tohoto speciálu bude dovézt doktora a nejnutnější vybavení k pacientovi s velkým předstihem před klasickou ambulancí.

Dubajská policie má další přírůstek ve flotile: Bugatti Veyron

Dubajská policie má další přírůstek ve flotile: Bugatti Veyron

Každý, kdo usedne za volant Lotusu Evora S, projde speciálním tréninkem. V současnosti je záchranná služba na místě nehody v průměru za osm minut, díky zapojení tohoto speciálu by se měl čas zkrátit na polovinu. Do jednotky rychlého nasazení se navíc později připojí ještě dva exempláře Fordu Mustang a Chevrolet Corvette C7.

Koenigsegg One:1 dorazil do flotily dubajské policie. Zatím pouze virtuálně

Koenigsegg One:1 dorazil do flotily dubajské policie. Zatím pouze virtuálně

Lotus Evora S nabídne výkon 258 kW (350 k) a točivý moment 400 Nm. Poháněna jsou samozřejmě zadní kola. Stovku auto zvládne v kombinaci s automatickou převodovkou za 4,5 s a maximálně se rozjede na 269 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: DriveArabia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků