Lotus Europe Diamond: další jubilejní verze

Informace, že britský výrobce sportovních vozidel Lotus slaví letos šedesát let od svého vzniku, pro vás jistě nebude žádnou novinkou. Toto výročí se ovšem rozhodli oslavit ve velkém stylu a to hned několika speciálními edicemi. Jednou z nich je i Lotus Europe v opravdu luxusním provedení.

Specialitka s přívlastkem Diamond Aniversary, jak už samotný název napovídá, se bude moct pochlubit řadou luxusních prvků, jako jsou třeba opravdové diamanty, nebo leštěné doplňky. Ty najdeme samozřejmě v kokpitu, kde na řidiče a jeho spolujezdce čeká velká dávka exkluzivity, kterou podtrhuje speciální černé kožené čalounění ve stylu minulých let.
Luxusem to však dýchá i zvenčí, kde najdeme stříbrné mnoho paprskové kola, která kontrastují se speciálním černým lakem. Zajímavostí přitom je, že tato speciální verze bude dnes představena v sídle společnosti v anglickém Norfolku, kde se však představí bez jediného pravého diamantu. Ty budou totiž z bezpečnostních důvodů nahrazeny levnými replikami. To ovšem nehrozí, pokud se rozhodnete tento exkluzivní vůz si pořídit, za cenu 150 000 liber (zhruba 4 600 000) máte jistotu, že při sáhnutí na řadicí páku se dotýkáte pravých diamantů.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lotus Europa Diamond Aniversary
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků