Lotus Elise R od Stark Auto: dostupná rychlost

Elise R z dílen Stark Automotive je nesmlouvavě rychlý, ale cenově dostupný. Připravte se na zelené peklo v anglickém podání.

Z 0 na 96 km/h zrychlí za 3,9 sekund a za 9,5 s od startu již jede 160 km/h. Potíží pro něj není ani dosažení rychlosti 160 mph, tedy 256 km/h. Právě těmito hodnotami se vyznačuje nový Elise R upravený firmou, která většinou prodává auta, u nichž stojí údržba a parkování více než tento Elise R. Práce Stark Automotive na každém autě začíná jeho naprostou demontáží a následnou montáží za použití dílů, jež si zákazník vybere. 

Srdcem a duší tohoto stroje je set Elise R určený pro Elise první generace, který vlastně nese značku Honda. Mimořádné jízdní výkony totiž plynou z motoru K20A s rozvody i-VTEC. Stark přitom zaručuje, že původní Lotus neztratí nic ze svého naturelu. Stále jej tak lze používat k celoročnímu provozu i ve vlhkém a chladném počasí Albionu. V rámci přestavby u Sparku v případě žádosti opatří vůz novým lakem, vymění všechny opotřebené díly, osadí jej koly Lotus Sport 160 se silničními pneumatikami Yokohama, novou řídicí jednotkou DTA Fast S60 Pro, šestistupňovou převodovkou K20, zcela přepracovanými závěsy kol, novými kotouči a brzdovým obložením a specifickým čalouněním.

Za všed si dohromady řeknou o 53 500 dolarů, tedy vlastně 26 800 liber, přitom se z této ceny odečte hodnota auta, jež jste jim poskytli. Stark ke všem vozům dává zdarma roční záruku a všechny silniční poplatky na jeden rok.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lotus Elise R od Stark Automotive

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků