Lotus Elise R od Stark Auto: dostupná rychlost

Elise R z dílen Stark Automotive je nesmlouvavě rychlý, ale cenově dostupný. Připravte se na zelené peklo v anglickém podání.

Z 0 na 96 km/h zrychlí za 3,9 sekund a za 9,5 s od startu již jede 160 km/h. Potíží pro něj není ani dosažení rychlosti 160 mph, tedy 256 km/h. Právě těmito hodnotami se vyznačuje nový Elise R upravený firmou, která většinou prodává auta, u nichž stojí údržba a parkování více než tento Elise R. Práce Stark Automotive na každém autě začíná jeho naprostou demontáží a následnou montáží za použití dílů, jež si zákazník vybere. 

Srdcem a duší tohoto stroje je set Elise R určený pro Elise první generace, který vlastně nese značku Honda. Mimořádné jízdní výkony totiž plynou z motoru K20A s rozvody i-VTEC. Stark přitom zaručuje, že původní Lotus neztratí nic ze svého naturelu. Stále jej tak lze používat k celoročnímu provozu i ve vlhkém a chladném počasí Albionu. V rámci přestavby u Sparku v případě žádosti opatří vůz novým lakem, vymění všechny opotřebené díly, osadí jej koly Lotus Sport 160 se silničními pneumatikami Yokohama, novou řídicí jednotkou DTA Fast S60 Pro, šestistupňovou převodovkou K20, zcela přepracovanými závěsy kol, novými kotouči a brzdovým obložením a specifickým čalouněním.

Za všed si dohromady řeknou o 53 500 dolarů, tedy vlastně 26 800 liber, přitom se z této ceny odečte hodnota auta, jež jste jim poskytli. Stark ke všem vozům dává zdarma roční záruku a všechny silniční poplatky na jeden rok.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lotus Elise R od Stark Automotive

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 42 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků