Lotus bude v Paříži chybět, beznadějné to s ním ale není

Britský malosériový výrobce sportovních vozů zrušil svoji účast na letošním autosalonu v Paříži. Čeká jej zřejmě ideový obrat.
Lotus bude v Paříži chybět, beznadějné to s ním ale není

Na pařížském autosalonu v roce 2009 představil tehdejší šéf Lotusu Dany Bahar odvážný plán postavit na silnice do roku 2015 plných šest nových modelů. Výstavka Lotusu v Paříži o rok později byla vskutku opulentní, ovšem již tehdy to vypadalo, že si Lotus ukousl příliš velké sousto. Nyní již Bahar u kormidla nestojí a křižník Lotus nabírá nový kurz.

Lotus Exige R-GT: první ostrý test

Lotus Exige R-GT: první ostrý test

Zřejmě nejplodnějším byl pro Lotus rok 2010, kdy automobilka představila projekty lehkých strojů Lotus Elan a Lotus Elise, většího Lotusu Esprit, ale také luxusního sedanu Lotus Eterne. Nyní to vypadá, že do výroby se nakonec v dohledné době podívá pouze Lotus Esprit, zatímco práce na ostatních řadách byly zřejmě uloženy k ledu.

Lotus Esprit 2013: legenda se vrací

Lotus Esprit 2013: legenda se vrací

Mateřská společnost DRB-Hicom v současnosti provádí audit celého hospodaření Lotusu i jeho budoucích plánů. Ačkoli se s Lotusy letos v Paříži nesetkáme, nemusí to nutně znamenat nic fatálního. Soudě podle ohromné výstavy, kterou Lotus připravil pro návštěvníky letošního Festivalu rychlosti v Goodwoodu, bude zřejmě značka Lotus směřovat spíše k menšímu počtu lehkých sportovních modelů ve stylu půlstoletí slavícího modelu Lotus Elan.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků