Lotec Sirius: až 1 200 zběsilých koní se vrátí

Na počátku tohoto tisíciletí představila německá společnost Kurta Lotterschmida, vítěze šampionátu automobilů třídy C2, supersportovní vůz Lotec Sirius. Poháněn byl dvanáctiválcem Mercedes-Benz s dvojitým přeplňováním, jehož výkon se v několika stupních pohyboval od 850 do 1 200 koní. I přes řadu přehmatů, potíží a prodlev v dodávkách plánuje nyní firma Lotec představení modernizovaného typu Sirius. Podrobnější informace zatím nejsou známy, jisté však je, že se pod kapotou vozu objeví jiná pohonná jednotka, protože dvanáctiválec M-B již není k dispozici. Zachována však zůstane struktura karosérie s uhlíkovými panely přichycenými na trubkovém prostorovém rámu, takže hmotnost vozu zůstane zřejmě stále v okolí 1 400 kg. A to i přes zástavbu řady komfortních prvků včetně klimatizace nebo posilovače řízení. Lotec uváděl, že jeho předchozí model zrychloval z 0 na 100 km/h za 3,8 s a dosahoval rychlosti 390 km/h, ale tyto hodnoty nebylo nikdy možno nezávisle potvrdit.  

Klepněte pro větší obrázek
Lotec Sirius
  • 7. 1. 2009 1:12 Mac.
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků