Škoda Scala umí jezdit po třech kolech. Dokázala to v náročném testu Španělů

KKK  |  23. 07. 2019 08:25

ještě, že jsou ty elektronické systémy, to je ušetřeného materiálu za pořádný podvozek

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 07. 2019 08:41

Malý rozdíl mezi režimem sport a normal. Já třeba vůbec nepoznal u minulé Q5 kdy je nastaveno komfort a kdy sport.

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  25. 07. 2019 18:44

jezdis jako prase, jinak bys to poznala

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 07. 2019 08:43

Svedi robia svoj losi test s autom, ktore je nalozene na maximalnu povolenu hmotnost.

Ako to robia Spanieli?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  23. 07. 2019 08:53

Nadzvednutí zadního kola je v losím testu hodnocení jako neprošel.

Odpovědět  |   | 
petr prokopec  |  23. 07. 2019 09:22

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, kola jsem vypodlozkoval a mám ji cca o 4 Cm širší podvozek jsem snížil o 3 Cm, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa a spotřeba se drží někde pod 6- ti litry a to ji docela honim

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 07. 2019 09:51

Odpovědět  |   | 
Setr  |  23. 07. 2019 10:36

výbornej text, až divadelní... Jak obecní Lojza chválí svoje voly.

Odpovědět  |   | 
Switch007  |  23. 07. 2019 11:21

Kupovat si vysoké a úzké SUV, abych jej následně snížil a rozšířil... super logika

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 07. 2019 12:57

To je zajímavé, kolik lidí na to tomu třídnímu šaškovi skočí.

Odpovědět  |   | 
Switch007  |  23. 07. 2019 23:54

No někteří lidi jsou toho fakt schopni, takže by mě nepřekvapilo, kdyby to byla pravda

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 09:27

Daleko lepší výsledek než nová Ma3.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 07. 2019 09:41

ale na mokrým asfaltu.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 09:45
Karel.  |  23. 07. 2019 09:47

Jj, Mazdy z poslední doby předvádí tragické výsledky.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  23. 07. 2019 14:08

Myslim, ze si tu ludia pletu original elk test zo Svedska s touto spanielskou kopiou.

Svedsky test:
"Although only one car has gone through the test at 43.5mph in the wet, 42 have done so in the dry. They’re a very varied bunch, including four Audis, seven BMWs and five Mazdas."

https://readcars.co/2018/05/13/the-best-and-s... ...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  23. 07. 2019 09:49

M3 je chyba, neporovnával bych s nejhoršími. Fakt je, že Scala je znatelně horší než Corolla, Octavia, Golf. Je jasně vidět, že má těžký předek a naklání se. To není dobré. Vlastně to opět ukazuje na to, že se jedná o vůz, kde se spěchalo při vývoji.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 09:59

Corolla? Vždyť ta nesplnila ani limit testu 77km/h. A v 80 se ani nedokázala na rozdíl od Scaly vrátit do pruhu.
https://www.youtube.com/watch...
Dtto Golf, maximum 76km/h
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  23. 07. 2019 10:48

V 77 ukluzuje, ale dráha je klidná a předvídatelná, jako u konkurence. U Scaly je vidět, že veškerá váha klekne na vnější kolo, celá záď se totálně nadlehčí a nekontrolovatelně smýká. Kdyby neměla elektroniku, je na budce. Jsem Škodovák a mrzí mě to. Možná ten lehčí 1.0 bude stabilnější.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 12:14

Kecy v kleci, elektronika zasahuje u každého auta. Scala evidentně jeden z nejlepších výsledků v nižší střední. Jediné auto v této třídě předvedlo lepší výsledek, nový Focus. Zbytek se může jít od levné šáde učit.

Odpovědět  |   | 
666  |  23. 07. 2019 15:00

Předně Scala NEPATŘÍ do C segmentu, stejně jako OIII NEPATŘÍ do D segmentu, byť ti marketing Škody a jejich kámoši snaží tvrdit.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 07. 2019 15:46

A kde marketing skody tvrdi, ze patri do stredni tridy?
Byt, kde je ta hranice a proc by nemohla?

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  23. 07. 2019 22:04

Vždyť je tam jasně napsáno kompaktní třídy, o střední třídě ani slovo.

Odpovědět  |   | 
666  |  23. 07. 2019 23:36

Jejich kámoši z SDA - http://portal.sda-cia.cz/stat.php...

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  24. 07. 2019 15:12

Dealeři u prodejců Škoda Auto tvrdí ve velkém, že je to prostě kompaktní třída, C, nižší střední. Jeden mamlas prodejce mi dokonce dokázal oznámit, že Scala je ve vyšší třídě než Seat Leon. Scala je moc pěkné auto a má mnohem lépe udělaný interiér než konkurenti VW Polo a Seat Ibiza (což jsou skuteční sourozenci postaveni na stejné platformě) a těch cca 8cm navíc na rozvoru je prostě znát. Řekl bych, že je to auto někde mezi VW Polo a Golfem, je jen škoda, že to zase Škoda uchopila po svém, na malou platformu naplácala hamatné auto a teď se bude tvářit jako king a bude se chytat každého centimetru, aby deklasovala třeba i Golf ve velikosti kufru atd. - to je prostě pro vozy této značka tak nějak typické. Pokud bych vybíral auto z B segmentu od koncernu, tak by byla Scala (nebo Kamiq) horký kandidát - cena je ale bohužel v porovnání s Polem a Ibizou tak brutální, že bych do toho prostě nakonec nešel a nejspíš připlatil pár korun třeba za Leon nebo Golf. Možná bych nakonec ani připlácet nemusel, třeba by ta auta vyšla i na míň...

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 07. 2019 16:10

Výsledek je špatný. Stačí se podivat na zpomalené záběry. Auto skáče jak koza. Kdyby tam nebylo esp tak se převrátí. Další věc- je potřeba aby se měřila rychlost na výjezdu. Aby ty slintalové co si myslí že když jejich suv ma vyšší najezdovou rychlost než hatchback tak má lepší výsledek. Jenže suv při prvním natočení volantem začne prudce brzdit a proto to vypadá že ma lepší výsledek. Ale nižší auto nebo sporťáky se to snaží projed najezdovou rychlostí. Proto tady pak lidi plkaj nesmysly.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  23. 07. 2019 09:49

Tak určitě. Na VW polo s podvozkem 10 let starým - celkem slušný.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 07. 2019 15:46

MQB A0 je zady 10 let? To cumim

Odpovědět  |   | 
...  |  23. 07. 2019 10:03

Možná by jste v redakci měli více přemýšlet nad nadpisama. Aby se toho v Boleslavi nechytli nějací aktivní manageri a od zítra nebylo čtvrté kolo ke škodovce za příplatek :)

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  23. 07. 2019 10:20

3 kola? Hm, není to málo Antone Pavloviči na dvounápravový automobil? To zase bude kvalita podvozek. Já u Stingera GT jej nemůžu ani zmáčknout (v garáži, a to vážím 120 kg), manželčina Golfa VII Variant Highline rozhoupu jako prase (najeto jen 35 tis.) a přitom má Stinger daleko pohodlnější podvozek než Golf. Kde je problém??? Někde se zase hodně šetřilo, abychom zaplácli podvody???

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  25. 07. 2019 18:50

problem je ze jsi tlustý prase smradlavý

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  23. 07. 2019 10:20

Nemám dobrý pocit z tých fotiek, zadok je veľký, odstredivá sila môže v krízovej situácii strhnúť celé auto mimo cestu. A pruženie na zaťaženej strane - nepísali že to má skôr tvrdé pruženie ? Na podvozku Pola postavená obluda a toto je výsledok.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 12:07

"Na podvozku Pola postavená obluda" To je nesmysl.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  23. 07. 2019 12:29

Scala má A0, rovnako ako Polo, menšiu ako Golf,Leon. Kde je ten nezmysel ?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  23. 07. 2019 12:34

Naťahovanie modulárnej platformy MÁ VPLYV na jazdné vlastnosti a tento test je toho dôkazom, pri Scale je platforma natiahnutá skoro na maximum.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 12:54

Tak příště nepiš "podvozok". Mimochodem, kolik osobákú to projede v 83 jako ta Scala?

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  23. 07. 2019 13:13

Asi si nepochopil zmysel testu, aj v bežnej premávke sa ti môže stať že ti skočí niečo do cesty a ty sa musíš prudko vyhnúť, nemáš čas brzdiť, 83 je bežná cestovná rýchlosť, a keď ťa vtedy auto nepodrží, alebo nebodaj kvôli jeho nestabilite skončíš v priekope - tak pre mňa je to problém.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 15:26

Spíše nechápeš ty co jsem nejprve psal. Můžeš nám napsat čím jezdíš, když pro tebe je Scalou zvládnutých 83 problém?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 07. 2019 15:48

A u jinych to nevadi? Kolik kompaktu je lepsich?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 07. 2019 16:11

Scala to neprojede 83 km/h. Při nájezdu začne okamžitě brzdit

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 16:20

Na to jsi přišel jak?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 07. 2019 17:34

Tak snad máš oči ne? Nevidíš ten dramatický průjezd? Auto skáče jak koza. Odskočí zabrzdi o pořád dokola

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 07. 2019 17:36

Na výjezdu bude mit mazda vyšší rychlost než scala. Diky hladsimu průjezdu a menším zásahům esp

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 17:57

Nepleteš si to náhodou se šikanou? A kterou Mazdu máš na mysli?

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  23. 07. 2019 19:12

?

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  23. 07. 2019 22:14

Mazda je tak příšerně nedotáčivá, že v pokusu při 80 km/h jede rovně a nedokáže se vůbec vrátit do svého pruhu. Scala ještě při nájezdové rychlosti 83 km/h dokáže manévr absolvovat i když je rozevlátá a sráží 2 kužely. Já bych tedy při krizovém manévru seděl nejraději ve Focusu, ten dává manévr nejlépe, pak ve Scale a Mazda 3 by byla v nižší střední jedna z poslední možností někde na úrovni I30, její nedotáčivost je velmi výrazná a tedy schopnost rychle měnit směr velmi omezená.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  23. 07. 2019 22:25

Na výjezdu bude mít Mazda prd a ne vyšší rychlost. Na videích je to krásně vidět na racelogicu. Scala čas 0:24 sec. rychlost na výjezdu 53,9 km/h, Ma3 čas 0:52 sec. rychlost na výjezdu 52,1 km/h.
https://www.youtube.com/watch...
https://www.youtube.com/watch...
Takže Scala je na vjezdu i výjezdu o cca 2 km/h rychlejší.

Odpovědět  |   | 
Simon  |  24. 07. 2019 07:23

Výsledky Mazdy bych fakt nedával za příklad. Diskuzní plácalové sice slintají nad jejich jízdními vlastnostmi, ale to už dávno neplatí. Dnes je Mazda silný podprůměr třídy, takže nějaký benchmark je třeba Ford Focus. Srovnávat Scalu s nejhorším ve třídě vyjde asi tak nastejno, jako kdyby tvoji inteligenci někdo srovnával s kreténem a konstatoval, že máš o dva body lepší IQ, asi bys nadšený nebyl.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  23. 07. 2019 22:35

tento test by bol v celku zaujímavý, keby dali štandardné 16" pneu.

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  24. 07. 2019 07:18

17" jsou standard pro danou motorizaci a výbavu. Nadstandard jsou 18".

Odpovědět  |   | 
Matrin  |  24. 07. 2019 09:33

Jo jo focus je kára se super nastaveným podvozkem i řízením sám mohu potvrdit v novém jsem se svezl cca 1200km a dvojkovýho po faceliftu sám vlastním a rozdíl je obrovský,ale scalu soudit nemohu ,ale podle videa to asi nebude úplně ono navíc pokud se na podvozku někde šetří tak to žádná elektronika nezachrání

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A