Lorinser vyladil Mercedes třídy S

Upravený motor, pár změn na karosérii, několik úprav v interiéru a z běžné luxusní limuzíny vám v garáži bude stát šperk, jediný v kraji.

Lorinser začal verzí S350 a vidlicový šestiválec má po adresných úpravách výkon zvednutý o 19 kW na 219 kW (298 k). U Mercedesu S500 se díky nové řídící jednotce, přepracovanému sání a výměně výfukového systému dosáhlo výkonu 309 kW (420 k), což je nárůst o 24 kW oproti sériové verzi. U obou verzí je možné odstranit elektronické omezení nejvyšší rychlosti.

Komu by tyto základní modifikace nestačily, stačí říct a Lorinser sáhne po kompresoru. Díky přeplňování má agregát 5.5 l V8 výkon 366 kW (498 k) a maximální točivý moment vzroste zhruba o 20 procent (výsledně cca 650 Nm).

Na karosérii jsou vidět úpravy na předním nárazníku, za předními blatníky se objevily výdechy, na bocích jsou rozšířené prahy a změny se dotkly i zadního nárazníku. Zákazník si dále bude moci vybrat z několika různých designů 18 a 19palcových ráfků. Pro interiér je připraveno luxusní čalounění a doplňky obložení v několika barevných provedeních.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lorinser S-klasse

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků