Lorinser vyladil Mercedes třídy S

Upravený motor, pár změn na karosérii, několik úprav v interiéru a z běžné luxusní limuzíny vám v garáži bude stát šperk, jediný v kraji.

Lorinser začal verzí S350 a vidlicový šestiválec má po adresných úpravách výkon zvednutý o 19 kW na 219 kW (298 k). U Mercedesu S500 se díky nové řídící jednotce, přepracovanému sání a výměně výfukového systému dosáhlo výkonu 309 kW (420 k), což je nárůst o 24 kW oproti sériové verzi. U obou verzí je možné odstranit elektronické omezení nejvyšší rychlosti.

Komu by tyto základní modifikace nestačily, stačí říct a Lorinser sáhne po kompresoru. Díky přeplňování má agregát 5.5 l V8 výkon 366 kW (498 k) a maximální točivý moment vzroste zhruba o 20 procent (výsledně cca 650 Nm).

Na karosérii jsou vidět úpravy na předním nárazníku, za předními blatníky se objevily výdechy, na bocích jsou rozšířené prahy a změny se dotkly i zadního nárazníku. Zákazník si dále bude moci vybrat z několika různých designů 18 a 19palcových ráfků. Pro interiér je připraveno luxusní čalounění a doplňky obložení v několika barevných provedeních.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lorinser S-klasse

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků