Lorinser E-class: Mercedes jako "šestidveřová" limuzína

Německá společnost Lorinser vyvinula prodlouženou verzi Mercedestu E-classe. Speciální verze, která je delší o 1050 mm bude dodávána i s dalšími úpravami. Vyztužený a upravený podvozek spolu s předělaným interiérem je samozřejmostí. Trojice dveří na každé straně a až tři řady sedadel zaručí dostatek prostoru pro každého. Interiér je možno kompletně upravit dle požadavků a tak upravené Éčko nalezene uplatnění i jako klasická limuzína. Lorinser je postaven na 19" nebo 20" kolech s možností vzduchového podvozku, několikazónové klimatizace, DVD, špičkového audiosystému, velkých LCD panelů, obložení z pravého dřeva a kůže a další luxusních prvků.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků